2021-04-10 15:45

„Versli Lietuva“ pasirinko partnerius eksporto komunikacijai

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lietuvos eksporto plėtros užsienio rinkose komunikacijos kampanijai vykdyti „Versli Lietuva“ viešojo konkurso būdu pasirinko komunikacijos paslaugų bendrovę „Adverum“.

Komunikacijos agentūra padės didinti Lietuvos prioritetinių eksporto sektorių žinomumą ir formuoti palankią nuomonę apie lietuviškos kilmės prekes bei paslaugas Vokietijos, Prancūzijos, JAV, Nyderlandų ir Švedijos rinkose.

Šios penkios tikslinės eksporto rinkos bus supažindintos su šešiomis Lietuvos pramonės šakomis, kurioms „Versli Lietuva“ drauge su partneriais parengė išsamias konkurencingumo didinimo konkrečiose šalyse strategijas.

„Lietuvos pramonės sektorių žinomumo didinimas yra svarbus veiksnys norint gerinti sąlygas Lietuvos įmonėms įsitvirtinti užsienio rinkose. Nors vis dar susiduriame su tam tikrais stereotipais, džiugu, kad tie sektoriai ir įmonės, kurios jau dirba su Lietuvos verslu, keičia šį požiūrį teigiama linkme“, – išplatintame pranešime teigia Daina Kleponė, verslumo ir eksporto plėtros agentūros „Versli Lietuva“ generalinė direktorė.

Daina Kleponė, „Verslios Lietuvos“ vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Pasak jos, siekiant spartesnio pokyčio ir yra įgyvendindinamas šis komunikacijos projektas.

D. Kleponė pabrėžia, kad komunikacijos kampanijose Lietuvos sektoriai bus pozicionuojami kaip patikimi partneriai, kuriantys tvarius, ekologiškus, inovatyvius sprendimus, atliepiančius rinkos poreikius.

Kampanijos tikslinė auditorija – B2B sektorius. Pristatant Lietuvos eksportuotojų stiprybes, lietuviškos kilmės prekių bei paslaugų išskirtinumą Lietuvos maisto ir gėrimų sektorius bus viešinamas Vokietijoje ir Nyderlanduose, baldų sektorius – Prancūzijoje ir Vokietijoje, tradicinės inžinerijos – Prancūzijoje ir Vokietijoje, aukštųjų technologijų inžinerijos – Prancūzijoje ir Vokietijoje, informacinių technologijų – Švedijoje ir Vokietijoje, biotechnologijų ir farmacijos – JAV ir Vokietijoje.

Lietuvos eksporto sektorių žinomumo didinimo užsienyje veiklos yra dalis „Verslios Lietuvos“ įgyvendinamo ir ES struktūrinių fondų lėšomis finansuojamo projekto „Perspektyvinių eksporto sektorių konkurencingumo didinimas tikslinėse rinkose“.

Numatoma komunikacijos strategijų įgyvendinimo apimtis – 478.000 Eur.

Komunikacijos paslaugų bendrovė „Adverum“ Baltijos šalyse atstovauja komunikacijos kompanijų tinklui PRGN („Public Relations Global Network“). Maždaug trečdalį bendrovės pajamų sudaro komunikacijos paslaugos, įgyvendinamos užsienyje.

Tarp „Adverum“ klientų – „Citadele“ bankas, DELL EMC, „Ignitis“, K2 LT, „Nestle“, „Omniva“, „Vilniaus duona“, „Volfas Engelman“.

52795
130817
52791