„Versli Lietuva“ pasirinko partnerius eksporto komunikacijai

Publikuota: 2021-04-10
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Lietuvos eksporto plėtros užsienio rinkose komunikacijos kampanijai vykdyti „Versli Lietuva“ viešojo konkurso būdu pasirinko komunikacijos paslaugų bendrovę „Adverum“.

Komunikacijos agentūra padės didinti Lietuvos prioritetinių eksporto sektorių žinomumą ir formuoti palankią nuomonę apie lietuviškos kilmės prekes bei paslaugas Vokietijos, Prancūzijos, JAV, Nyderlandų ir Švedijos rinkose.

Šios penkios tikslinės eksporto rinkos bus supažindintos su šešiomis Lietuvos pramonės šakomis, kurioms „Versli Lietuva“ drauge su partneriais parengė išsamias konkurencingumo didinimo konkrečiose šalyse strategijas.

„Lietuvos pramonės sektorių žinomumo didinimas yra svarbus veiksnys norint gerinti sąlygas Lietuvos įmonėms įsitvirtinti užsienio rinkose. Nors vis dar susiduriame su tam tikrais stereotipais, džiugu, kad tie sektoriai ir įmonės, kurios jau dirba su Lietuvos verslu, keičia šį požiūrį teigiama linkme“, – išplatintame pranešime teigia Daina Kleponė, verslumo ir eksporto plėtros agentūros „Versli Lietuva“ generalinė direktorė.

nuotrauka::1

Pasak jos, siekiant spartesnio pokyčio ir yra įgyvendindinamas šis komunikacijos projektas.

D. Kleponė pabrėžia, kad komunikacijos kampanijose Lietuvos sektoriai bus pozicionuojami kaip patikimi partneriai, kuriantys tvarius, ekologiškus, inovatyvius sprendimus, atliepiančius rinkos poreikius.

Kampanijos tikslinė auditorija – B2B sektorius. Pristatant Lietuvos eksportuotojų stiprybes, lietuviškos kilmės prekių bei paslaugų išskirtinumą Lietuvos maisto ir gėrimų sektorius bus viešinamas Vokietijoje ir Nyderlanduose, baldų sektorius – Prancūzijoje ir Vokietijoje, tradicinės inžinerijos – Prancūzijoje ir Vokietijoje, aukštųjų technologijų inžinerijos – Prancūzijoje ir Vokietijoje, informacinių technologijų – Švedijoje ir Vokietijoje, biotechnologijų ir farmacijos – JAV ir Vokietijoje.

Lietuvos eksporto sektorių žinomumo didinimo užsienyje veiklos yra dalis „Verslios Lietuvos“ įgyvendinamo ir ES struktūrinių fondų lėšomis finansuojamo projekto „Perspektyvinių eksporto sektorių konkurencingumo didinimas tikslinėse rinkose“.

Numatoma komunikacijos strategijų įgyvendinimo apimtis – 478.000 Eur.

Komunikacijos paslaugų bendrovė „Adverum“ Baltijos šalyse atstovauja komunikacijos kompanijų tinklui PRGN („Public Relations Global Network“). Maždaug trečdalį bendrovės pajamų sudaro komunikacijos paslaugos, įgyvendinamos užsienyje.

Tarp „Adverum“ klientų – „Citadele“ bankas, DELL EMC, „Ignitis“, K2 LT, „Nestle“, „Omniva“, „Vilniaus duona“, „Volfas Engelman“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Komunikacijos industrijos asociacija turi naują narį 1

Finansinės ir strateginės komunikacijos agentūra „Publicum Financial Communications“, rinkoje veikianti...

Rinkodara
2021.05.10
Bandymas kopijuoti – neatleistina prekių ženklų klaida

Prekių ženklai žengia į neįtikėtiną nuobodulio ir vienodybės etapą, kuris prasidėjo dar anksčiau nei...

Rinkodara
2021.05.09
Verslui padės orientuoti veiklą į žaliąją kryptį 1

Komunikacijos paslaugų bendrovė „Adverum“, bendradarbiaudama su Vokietijos ryšių su investuotojais įmone...

Rinkodara
2021.05.08
„Sabre Awards“ finale – agentūros „Fabula“ projektas

Paskelbti pasaulinių komunikacijos rinkos apdovanojimų „SABRE Awards“ Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2021.05.07
„Europa“ pasirinko naujus kūrybinius partnerius 1

Keletą mėnesių trukusiame kūrybinių agentūrų konkurse PC „Europa“ pasirinko naujus partnerius –...

Rinkodara
2021.05.06
Verslas nuotoliniu būdu: per kelis mėnesius kauniečiai sukūrė įžymybių sveikinimų platformą Premium 3

Verslo idėja sausį, o jos startas – balandį, nors gyvai komanda pasimatė maždaug po trijų mėnesių, kai buvo...

Gazelė
2021.05.01
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

„Verslo žinių“ organizuotoje konferencijoje „Password 2021“ paskelbti septintą kartą vykstančio konkurso...

Rinkodara
2021.04.30
„Password 2021“ laurai teko „Pildyk“ komunikacijai „YouTube“

Efektyviausia kampanija „Password 2021“ išrinkta „Tele2“ valdomo prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“...

Rinkodara
2021.04.30
Veiklą pradeda dar viena komunikacijos agentūra

Komunikacijos ir rinkodaros ekspertas Robertas Šapalas steigia naują komunikacijos agentūrą „Brandnomika“.

Rinkodara
2021.04.28
Reklamų kova: nuo pliuso „Maximai“ iki iš koto verčiančios „Camelios“ Premium

Tarp labiausiai įsiminusių pavasario reklamų – „Lidl“ ir „Maximos“ velykinės kampanijos, labiausiai...

Rinkodara
2021.04.26
N. Mikalajūnas paliko „Icor“, įsteigė naują agentūrą Premium 5

Veiklą pradeda nauja komunikacijos agentūra „Intuit Communications“, kurią įsteigė ilgametis įmonių grupės...

Rinkodara
2021.04.21
Futbolo lygų karai dėl milijardų: katė maiše ir reklamos užsakovams, ir transliuotojams Premium

Futbolo bendruomenę suintrigavusi ir supriešinusi žinia apie planuojamą naująją Europos superlygą, kurią...

Rinkodara
2021.04.20
„Integre Trans“ pasirinko komunikacijos partnerius

Integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ pradeda bendradarbiavimą su transporto ir logistikos paslaugų...

Rinkodara
2021.04.19
VSD atstovė spaudai traukiasi iš pareigų 2

Valstybės saugumo departamento (VSD) komunikacijos vadovės pareigas palieka Eglė Samoškaitė. Penktadienis yra...

Rinkodara
2021.04.16
„Password 2021“ finale – 17-a efektyviausių rinkodaros kampanijų

Šiemetiniame „Password 2021“ finale – 17-a stipriausių rinkodaros kampanijų. Aštriausia konkurencija virė...

Rinkodara
2021.04.16
Reklamos rinka Baltijos šalyse: po pernykščio nuosmukio mato pozityvių signalų Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Baltijos šalių reklamos rinka siekė 259,3 mln. Eur, tai 16% mažiau nei 2019...

Rinkodara
2021.04.15
„Kantar“: 2020-aisiais Lietuvos reklamos rinka traukėsi

Lietuvos reklamos rinka pernai smuko mažiau nei prognozuota – 12,5%, arba 15 mln. Eur, ir siekė 105 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14
Reklamos rinka: skrydis žemyn, bet Lietuva geriausiai atlaikė krizę Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Lietuvos reklamos rinka, palyginti su ankstesniais metais, krito beveik 13%,...

Rinkodara
2021.04.14
„Eurovaistinė“ pasirinko socialinių tinklų komunikacijos partnerius

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pasirinko komunikacijos socialiniuose tinkluose partnerius – nuo šiol...

Rinkodara
2021.04.13
„INK agency“ krizių valdymo padaliniui vadovaus G. Galdikas

Komunikacijos agentūros „INK agency“ neseniai įsteigtam komunikacijos krizių valdymo padaliniui vadovaus...

Rinkodara
2021.04.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku