„CityBee“ krizės komunikacija: įmonei jau tenka bėgti paskui traukinį
„Tai, kas nutiko „CityBee“, šiame amžiuje gali nutikti bet kokiai įmonei, o suvokimas, kad viena jautriausių šiame amžiuje klientų temų yra jų privatūs duomenys, turėtų atsidurti vadovų ir komunikacijos specialistų galvose, nusėsti krizių komunikacijos planų pirmuose puslapiuose“, – pabrėžia Raminta Rimkienė, agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ direktorė.
Pasak jos, panašu ir labai gaila, kad „CityBee“ iš pradžių neįvertino krizės masiškumo ir rimtumo.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai