2021-02-17 16:22

„CityBee“ krizės komunikacija: įmonei jau tenka bėgti paskui traukinį

Kristijonas Kaikaris, „CityBee“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kristijonas Kaikaris, „CityBee“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Rutuliojantis „CityBee“ vartotojų duomenų nutekėjimo skandalui, komunikacijos ekspertai pasidalijo į dvi stovyklas: pliusas dedamas už vadovo įsitraukimą, reakciją per šventinę dieną. Kritikos į nepavydėtiną situaciją patekusi įmonė sulaukė dėl empatijos stokos, informacijos pateikimo spragų tiek žiniasklaidai, tiek klientams.

„Tai, kas nutiko „CityBee“, šiame amžiuje gali nutikti bet kokiai įmonei, o suvokimas, kad viena jautriausių šiame amžiuje klientų temų yra jų privatūs duomenys, turėtų atsidurti vadovų ir komunikacijos specialistų galvose, nusėsti krizių komunikacijos planų pirmuose puslapiuose“, – pabrėžia Raminta Rimkienė, agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ direktorė.

Pasak jos, panašu ir labai gaila, kad „CityBee“ iš pradžių neįvertino krizės masiškumo ir rimtumo.

52795
130817
52791