„CityBee“ krizės komunikacija: įmonei jau tenka bėgti paskui traukinį

Rutuliojantis CityBee vartotojų duomenų nutekėjimo skandalui, komunikacijos ekspertai pasidalijo į dvi stovyklas: pliusas dedamas už vadovo įsitraukimą, reakciją per šventinę dieną. Kritikos į nepavydėtiną situaciją patekusi įmonė sulaukė dėl empatijos stokos, informacijos pateikimo spragų tiek žiniasklaidai, tiek klientams.
Tai, kas nutiko CityBee, šiame amžiuje gali nutikti bet kokiai įmonei, o suvokimas, kad viena jautriausių šiame amžiuje klientų temų yra jų privatūs duomenys, turėtų atsidurti vadovų ir komunikacijos specialistų galvose, nusėsti krizių komunikacij ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus vz.lt, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti