Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

  • 2021-02-17T15:54:05+02:00

    😀 komunikacijos ekspertams svarbu komunikacija, bet ne problema ar jos sprendimas. Tai apie kokia čia empatija kalbama?

    • 2021-02-17T20:33:07+02:00

      Butent.

  • 2021-02-17T17:14:43+02:00

    Nera apie ka diskutuot, kai neaisku, ka imone is tikro zino ir ko nezino.

  • 2021-02-17T18:21:40+02:00

    Dabar pats laikas komunikacijos dievams pakritikuoti citybee už tą, aną ir trečią. Jei rūpi 110 tūkstančių gyventojų duomenys, geriau pateikite įmonei savo proaktyvius pasiūlymus. Būtent tokiais atvejais ir išryškėja socialinė atsakomybė. Burnoti lengviausia. Imkite ir padarykite.

    • 2021-02-19T10:47:36+02:00

      Prie ko čia socialinė atsakomybė ? Mano socialinė atsakomybė pasireiškia pvz. atliekų rūšiavimu ir važinėjimu viešuoju transportu. O CityBee yra įmonė, siekianti didžiausio grąžos savo akcininkui ir, kaip pasirodė, aplaidžiai valdanti savo rizikas, kuriai šiaip jau niekas nieko neskolingas. Joje dirba gerai apmokami ir profesionalūs vadovai, kurie nuolatos dalinasi savo įžvalgomis, vizijomis ir patarimais kitiems įvairiuose formatuose, atėjo laikas get your act together ir nesitikėti nepelnytos simpatijos iš klientų, nes palikti tokias duomenų saugumo spragas yra elementarus aplaidumas.

  • 2021-02-18T09:23:56+02:00

    Pija, dabar jau bėk!

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791