Veiklos kokybės sertifikatai – aštuonioms agentūroms

Publikuota: 2021-01-26
Artūras Jonkus, KIA Tarybos pirmininkas, „Agency 1323“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Artūras Jonkus, KIA Tarybos pirmininkas, „Agency 1323“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) įdiegto veiklos kokybės Standarto sertifikatai 2021-iems metams suteikti aštuonioms agentūroms – KIA narėms.

Suteikti sertifikatai rodo, kad komunikacijos agentūros savo veikloje vadovaujasi aukščiausiais finansinio ir klientų skaidrumo, atskaitomybės, atsakomybės standartais, deklaruoja interesus, aktyviai dalyvauja edukacinėje komunikacijos srities veikloje ir pačios nuolat tobulėja.

Nuo 2016 m. sertifikatus vienerių metų laikotarpiui teikia KIA Taryba, atsižvelgdama į nepriklausomų auditorių pateiktas agentūrų veiklos audito išvadas.

Šių metų sausį agentūrų veiklą vertinusi audito bendrovė „Nexia“ patvirtino, kad 8-ios agentūros atitinka visų penkių KIA veiklos kokybės Standaro ženklų reikalavimus: atskaitinga agentūra, skaidri agentūra, atsakinga agentūra, visuomeniška agentūra ir tobulėjanti agentūra.

„Įdiegę šiuos standartus, siekiame didinti agentūrų veiklos skaidrumą, gerinti jų veiklos kokybę ir skatinti užsakovus atsakingai rinktis komunikacijos partnerius. Jau turime pavydžių, kai Standarto sertifikatai įtraukiami į komunikacijos paslaugų įsigijimo konkursų sąlygas“, – išplatintame pranešime teigia KIA Tarybos pirmininkas Artūras Jonkus.

Asociacijos nariams finansų atskaitomybės, skaidrumo ir atsakingumo reikalavimai yra privalomi.

Pasak asociacijos, veiklos kokybės Standarto poreikis kilo prieš daugiau kaip 5 metus, kai komunikacijos rinkoje pasitaikydavo nemažai ydingos praktikos: dirbtinai išpučiamos įmonių apyvartos, dirbama su tarpusavyje konkuruojančiais klientais, vykdomi komentarų „karai“ naujienų portaluose.

Komunikacijos industrijos asociacija KIA vienija „Adverum“, „Agency 1323“, „co:agency“, „Headline“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „Nova media“ bei „PR Service/Edelman Affiliate“ agentūras.

Į asociaciją susibūrusios 8-ios agentūros 2019-aisiais uždirbo 4,84 mln. Eur tiesioginių pajamų (11,4% augimas) ir pasiekė 9,77 mln. Eur bendrąją apyvartą (15,5% augimas).

2019 m. Komunikacijos industrijos asociacijos bendrovės apyvartą padidino 15,2%, o tiesiogines pajamas – 11,4%.

Apie visų komunikacijos agentūrų rezultatus skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„I asset management“ pasirinko komunikacijos partnerius

Investicijų valdymo bendrovė „I asset management“ komunikacijos partneriais pasirinko komunikacijos agentūrą...

Rinkodara
2021.02.26
„Password 2021“: efektyviausi rinkodaros projektai ir CMO rinkimai 1

Jau aštuonioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos...

Rinkodara
2021.02.24
Reputacijos pagalvė: ar padės amortizuoti „CityBee“ krizę Premium 4

Didesnės ar mažesnės krizės įprastai verslą ištinka netikėtai ir bene vienintelis aspektas, kuris be...

Rinkodara
2021.02.19
„Fabula“ plečia vadovų komandą

Komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula“ plečia aukščiausio lygmens specialistų komandą: kūrybos vadovo...

Rinkodara
2021.02.19
„Ignitis“ komunikacijos sandoriai: ir vidaus, ir išorinių partnerių konkursai Premium 3

UAB „Ignitis“ vidaus sandoriu iš UAB „Ignitis grupės paslaugų centras“ perka komunikacijos paslaugas už 1,5...

Rinkodara
2021.02.19
Raudonasis Kryžius turi naują komunikacijos vadovę 1

Lietuvos Raudonojo Kryžiaus komunikacijos vadove pradeda dirbti komunikacijos specialistė Žydronė Lukšytė.

Rinkodara
2021.02.18
„CityBee“ krizės komunikacija: įmonei jau tenka bėgti paskui traukinį Premium 4

Rutuliojantis „CityBee“ vartotojų duomenų nutekėjimo skandalui, komunikacijos ekspertai pasidalijo į dvi...

Rinkodara
2021.02.17
„Apple“ ir „Google“ slapukų dėlionė, arba Reklama, kuri nepersekios Premium

Technologijų gigantės „Apple“ ir „Facebook“ įsivėlė į aštrų konkurencijos ir žodžių mūšį dėl privatumo...

Rinkodara
2021.02.15
Krizės versle: kokių pokyčių atnešė pandemijos metai Premium

Krizės paprastai verslus ištinka netikėtai ir užtenka mažytės žiežirbos, kad grandininė reakcija nuvilnytų...

Rinkodara
2021.02.12
Lietuvos matomumą augino ir „Laisvės kelias“, ir „kelionių burbulas“ 

Praėjusiais metais užfiksuota daugiau nei 116.000 pranešimų užsienio žiniasklaidoje, kuriuose buvo minima...

Rinkodara
2021.02.07
Komunikacijos asociacija LTKA išsirinko naują tarybą

Lietuvos komunikacijos asociacija LTKA visuotinio narių susirinkimo metu išsirinko naują tarybą ir patvirtino...

Rinkodara
2021.02.05
„Fabula“: išsiplečia akcininkų ratas, keičiasi tinklas Premium 1

Komunikacijos agentūra „Fabula“ prisijungia prie tarptautinės įmonių grupės „Rud Pedersen Group“. Grupė iš...

Rinkodara
2021.02.02
Veiklos kokybės sertifikatai – aštuonioms agentūroms

Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) įdiegto veiklos kokybės Standarto sertifikatai 2021-iems metams...

Rinkodara
2021.01.26
Apklausa: kaip 2021 m. mato komunikacijos agentūrų vadovai

Komunikacijos industrijos asociacijos atlikta agentūrų vadovų apklausa parodė, kad pusė agentūrų pernai...

Rinkodara
2021.01.17
Be „Facebook“, be „Twitter“ ir be kepuraičių

„Facebook“ sprendimas reiškia, kad kadenciją baigiantis prezidentas iki pat sausio 20-osios, kai prisieks...

Rinkodara
2021.01.07
Aukso laikas TV platformoms: gruodis vėl rekordinis Premium 1

2020-aisiais, pandemijos metais, TV žaidėjų mėgstama frazė, kad televizija yra pigiausia ir prieinamiausia...

Rinkodara
2021.01.07
Dizaino agentūra „Moon Troops“ keičia pavadinimą 2

Pakuočių ir prekės ženklų dizaino agentūra „Moon Troops“ pakeitė pavadinimą į „Bold brands“.

Rinkodara
2021.01.07
Dažniausiai 2020 m. žiniasklaidoje cituotas P. Masiulis

COVID-19 iššūkių akivaizdoje lyderystę visuomenėje demonstravo ir labiausiai cituojami buvo Petras Masiulis,...

Rinkodara
2021.01.07
„Impuls LTU“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Sveikatingumo ir sporto klubų „Impuls“ ir „Lemon“ tinklą valdanti bendrovė „Impuls LTU“ komunikacijos...

Rinkodara
2021.01.05
„Tele2“ ir „Telia Lietuvos“ dvikova nustūmė prekybininkus Premium

Sugriežtėjęs karantinas nesustabdė šventinės komunikacijos: per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž...

Rinkodara
2021.01.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus