Veiklos kokybės sertifikatai – aštuonioms agentūroms

Publikuota: 2021-01-26
Artūras Jonkus, KIA Tarybos pirmininkas, „Agency 1323“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Artūras Jonkus, KIA Tarybos pirmininkas, „Agency 1323“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) įdiegto veiklos kokybės Standarto sertifikatai 2021-iems metams suteikti aštuonioms agentūroms – KIA narėms.

Suteikti sertifikatai rodo, kad komunikacijos agentūros savo veikloje vadovaujasi aukščiausiais finansinio ir klientų skaidrumo, atskaitomybės, atsakomybės standartais, deklaruoja interesus, aktyviai dalyvauja edukacinėje komunikacijos srities veikloje ir pačios nuolat tobulėja.

Nuo 2016 m. sertifikatus vienerių metų laikotarpiui teikia KIA Taryba, atsižvelgdama į nepriklausomų auditorių pateiktas agentūrų veiklos audito išvadas.

Šių metų sausį agentūrų veiklą vertinusi audito bendrovė „Nexia“ patvirtino, kad 8-ios agentūros atitinka visų penkių KIA veiklos kokybės Standaro ženklų reikalavimus: atskaitinga agentūra, skaidri agentūra, atsakinga agentūra, visuomeniška agentūra ir tobulėjanti agentūra.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Įdiegę šiuos standartus, siekiame didinti agentūrų veiklos skaidrumą, gerinti jų veiklos kokybę ir skatinti užsakovus atsakingai rinktis komunikacijos partnerius. Jau turime pavydžių, kai Standarto sertifikatai įtraukiami į komunikacijos paslaugų įsigijimo konkursų sąlygas“, – išplatintame pranešime teigia KIA Tarybos pirmininkas Artūras Jonkus.

Asociacijos nariams finansų atskaitomybės, skaidrumo ir atsakingumo reikalavimai yra privalomi.

Pasak asociacijos, veiklos kokybės Standarto poreikis kilo prieš daugiau kaip 5 metus, kai komunikacijos rinkoje pasitaikydavo nemažai ydingos praktikos: dirbtinai išpučiamos įmonių apyvartos, dirbama su tarpusavyje konkuruojančiais klientais, vykdomi komentarų „karai“ naujienų portaluose.

Komunikacijos industrijos asociacija KIA vienija „Adverum“, „Agency 1323“, „co:agency“, „Headline“, „Idea Prima“, „Integrity PR“, „Nova media“ bei „PR Service/Edelman Affiliate“ agentūras.

Į asociaciją susibūrusios 8-ios agentūros 2019-aisiais uždirbo 4,84 mln. Eur tiesioginių pajamų (11,4% augimas) ir pasiekė 9,77 mln. Eur bendrąją apyvartą (15,5% augimas).

2019 m. Komunikacijos industrijos asociacijos bendrovės apyvartą padidino 15,2%, o tiesiogines pajamas – 11,4%.

Apie visų komunikacijos agentūrų rezultatus skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

I. Trakimaitė-Šeškuvienė vadovaus „Maxima LT“ komunikacijai 1

Nuo 2022 m. spalio be nuolatinio Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento vadovo dirbusi...

Prekyba
09:41
Didžiausi atlyginimai žiniasklaidos segmente: TV lyderystė Premium

Didžiausius atlyginimus iš žiniasklaidos bendrovių moka komercinės televizijos – dosniausiu vidutiniu atlygiu...

„Iki“ pristato naujo formato parduotuves: pirmojo etapo investicija – 5 mln. Eur Premium 8

Vienai stambiausių Vokietijos mažmeninės prekybos įmonių grupių „Rewe“ priklausantis antras pagal dydį...

Prekyba
2023.03.23
Iš Rygos komunikacijos agentūros grįžta su apdovanijomais 1

Rygoje vykusiuose Baltijos šalių komunikacijos kampanijų apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication...

Rinkodara
2023.03.13
Aukojimo metai: kaip tai paveikė įmonių biudžeto eilutes Premium 1

Jau daugiau kaip metus Ukrainą niokoja Rusijos pradėtas karas, prie paramos projektų intensyviai prisideda ir...

Rinkodara
2023.03.12
D. Dundulio fenomenas kitiems vadovams nepasiekiamas Premium 7

Trejetuke tarp dažniausiai žiniasklaidoje matomų ir cituojamų vadovų per antrąjį 2022-ųjų pusmetį atsirado...

Rinkodara
2023.03.10
„IAB Baltics“ vadovaus M. Reinikis

Mindaugas Reinikis tampa vykdančiuoju „IAB Baltics“ direktoriumi. Pastaruosius trejus metus jis vadovavo...

Rinkodara
2023.03.09
Padidėjo „Havas Media“ vadovų komanda

Žiniasklaidos planavimo agentūra „Havas Media“ turi naują projektų skyriaus direktorių, kuriuo tapo medijos...

Rinkodara
2023.03.08
„Password 2023“: rinkodaros sprendimai nepatogioje realybėje

Jau dvidešimtą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo.

Rinkodara
2023.03.07
MO ir „Erudito licėjus“ susitarė dėl dviejų metų partnerystės – ugdys vizualinį mąstymą Verslo tribūna

MO muziejus ir „Erudito licėjus“ susitarė dėl ilgalaikės 2023 – 2024 metų partnerystės. Pasak MO atstovų, tai...

Rinkodara
2023.03.06
Didžiausius atlyginimus mokančios komunikacijos ir rinkodaros agentūros Premium

Didžiausius atlyginimus tarp šių skirtingų segmentų bendrovių moka komunikacijos agentūros, o dosniausiu...

Rinkodara
2023.03.03
TOP 30 nuomonės lyderių, formuojančių verslo komunikacijos lauką

Aktyviausiai žiniasklaidoje komunikavę nuomonės lyderiai pastaruoju metu buvo Gediminas Šimkus, Lietuvos...

Rinkodara
2023.03.01
Savivaldos rinkimai: akį rėžianti saviveikla ir interneto sofos burbulas Premium 1

Šį sekmadienį vyks savivaldos rinkimai. Ekspertai politikų komunikacijos kampaniją vadina nuobodžia, baksnoja...

Rinkodara
2023.03.01
Keičiasi Maisto ir veterinarijos tarnybos atstovas

Maisto ir veterinarijos tarnybos atstovas spaudai Rosvaldas Gorbačiovas palieka pareigas. Jį nuo trečiadienio...

Rinkodara
2023.02.28
Pranešėjas ar pasakotojas? Verslo tribūna

Šiandien į google paiešką suvedus žodį „pranešėjas“ pirmiausia iškrenta nuorodos į vieną naujai išleistą...

Verslo aplinka
2023.02.27
Naujas „Nokia“ veidas: keičia kultinį prekės ženklą 2

„Nokia“ skelbia apie prekės ženklo pokyčius: pirmą kartą per beveik 60 metų keičiamas technologijų kompanijos...

Rinkodara
2023.02.27
Trys būdai pradžiuginti savo darbuotojus ar partnerius „Kino pavasariu“ Verslo tribūna

Žaibiška darbuotojų kaita ir tuščios kėdės biuruose skatina įmones verstis iš kailio, norint pritraukti bei...

Rinkodara
2023.02.27
Talinas pasirašė 21 m. trukmės sutartį su „JCDecaux“ 2

Lauko reklamos įmonė „JCDecaux“ skelbia, kad „JCDecaux Eesti“ Estijos sostinėje Taline laimėjo mažojo formato...

Rinkodara
2023.02.26
„Lidl“ ribos sveikatai nepalankių produktų reklamą vaikams 2

Skatindama sveiką visuomenės mitybą, „Lidl Lietuva“ nuo kovo mėnesio pradeda riboti sveikatai nepalankių...

Rinkodara
2023.02.25
„Baltic Clipper“ pasirinko komunikacijos partnerius

Kelionių agentūrų „Baltic Clipper“, pasaulinio verslo kelionių aptarnavimo tinklo „BCD Travel“ atstovė...

Rinkodara
2023.02.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku