Be „Facebook“, be „Twitter“ ir be kepuraičių

Publikuota: 2021-01-07
Hannah Mckay („Reuters“/„Scanpix“) nuotr.
svg svg
Hannah Mckay („Reuters“/„Scanpix“) nuotr.

„Facebook“ mažiausiai dviem savaitėms, o galbūt – ir neribotam laikui užblokavo Donaldo Trumpo paskyrą šiame socialiniame tinkle. Užblokuota ir elektroninė prekyba D. Trumpo atributika.

„Facebook“ sprendimas reiškia, kad kadenciją baigiantis prezidentas iki pat sausio 20-osios, kai prisieks išrinktasis prezidentas Joe Bidenas, negalės nieko skelbti „Facebook“ ir „Instagram“.

VŽ rašė, kad „Twitter“ ir „Facebook“, prasidėjus riaušėms Vašingone prie Kapitolijaus, iš pradžių panaikino dviprasmiškus D. Trumpo įrašus, o vėliau ir blokavo paskyras. „Twitter“ 12 val. o „Facebook“ – ilgesniam laikui.

Jau ketvirtadienį D. Trumpas naudojo savo atstovo paskyrą „Twitter“, kai pranešė, kad sausio 20 d. įvyks tvarkingas valdžios perdavimas. Drauge ir vėl kartodamas nesutinkantis su rinkimų rezultatais.

Būtent dviprasmiški įrašai, kai prezzidentas iš vienos pusės ragino riaušininkus grįžti namo, o kitame sakinyje jau vadino juos „dideliais patriotais“ – ir tapo priežastimi socialiniams tinklams nuspręsti, kad jo paskyrose labiau kurstomas smurtas, negu mažinama įtampa.

„Facebook“ įkūrėjas ir savininkas Markas Zuckerbergas savo įraše socialiniame tinkle ketvirtadienį rašo, kad leisti D. Trumpui toliau naudotis paskyra yra „per daug rizikinga“. O visos šalies prioritetas dabar – kad likusios iki inauguracijos 13 dienų ir toliau seksiančios dienos būtų taikios ir viskas vyktų pagal demokratijos taisykles, rašo M. Zuckerbergas.

Laikas baigėsi, bet – neveikia

„Twitter“ nėra priėmęs sprendimo tęsti D. Trumpo paskyros blokavimą. Tačiau mėgstamiausioji D. Trumpo socialinio tinklo paskyra vis dar neatkurta, nors 12 val. laikotarpis jau baigėsi.

Kompanija įspėjo, kad paskyra gali būti visam laikui užblokuota, jeigu nebus pašalinti ankstesni įrašai, pažeidžiantys „Twitter“ taisykles.

Dabar šioje paskyroje nebeprieinami kai kurie įrašai ir skelbiama, kad jie pašalinti, nes pažeidžia taisykles. Anot BBC, tai rodo, kad arba pats D. Trumpas arba kuris nors jo aplinkos žmogus juos ištrynė. Tokių veiksmų ir reikalauja socialinis tinklas, kad D. Trumpo prieiga būtų atkurta.

Anot „Twitter“ atstovės, paklaustos apie šios paskyros ateitį, tinklas „realiu laiku vertina“ situaciją.

Užblokavo e. prekybą kepuraitėmis

Dar viena nesmagi naujiena nueinančiam prezidentui – elektroninės prekybos paslaugų teikėja „Shopify Inc.“ atjungė elektroninės prekybos paskyras „TrumpStore.com“ ir „shop.donaldjtrump.com“.

Čia buvo prekiaujama „Trump“ prekės ženklo drabužiais ir įvairia atributika su šūkiu „Make America Great Again“.

„Shopify“ atstovė spaudai sakė, kad prezidentas D. Trumpas pažeidė bendrovės politiką, draudžiančią platformos mažmenininkams reklamuoti ar remti smurtą propaguojančias organizacijas ar žmones, rašo „The Wall Street Journal“.

„Dėl to mes nutraukėme parduotuves, susijusias su prezidentu D. Trumpu", — pranešė atstovė.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Veiklos kokybės sertifikatai – aštuonioms agentūroms

Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) įdiegto veiklos kokybės Standarto sertifikatai 2021-iems metams...

Rinkodara
2021.01.26
Apklausa: kaip 2021 m. mato komunikacijos agentūrų vadovai

Komunikacijos industrijos asociacijos atlikta agentūrų vadovų apklausa parodė, kad pusė agentūrų pernai...

Rinkodara
2021.01.17
Be „Facebook“, be „Twitter“ ir be kepuraičių

„Facebook“ sprendimas reiškia, kad kadenciją baigiantis prezidentas iki pat sausio 20-osios, kai prisieks...

Rinkodara
2021.01.07
Aukso laikas TV platformoms: gruodis vėl rekordinis Premium 1

2020-aisiais, pandemijos metais, TV žaidėjų mėgstama frazė, kad televizija yra pigiausia ir prieinamiausia...

Rinkodara
2021.01.07
Dizaino agentūra „Moon Troops“ keičia pavadinimą 2

Pakuočių ir prekės ženklų dizaino agentūra „Moon Troops“ pakeitė pavadinimą į „Bold brands“.

Rinkodara
2021.01.07
Dažniausiai 2020 m. žiniasklaidoje cituotas P. Masiulis

COVID-19 iššūkių akivaizdoje lyderystę visuomenėje demonstravo ir labiausiai cituojami buvo Petras Masiulis,...

Rinkodara
2021.01.07
„Impuls LTU“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Sveikatingumo ir sporto klubų „Impuls“ ir „Lemon“ tinklą valdanti bendrovė „Impuls LTU“ komunikacijos...

Rinkodara
2021.01.05
„Tele2“ ir „Telia Lietuvos“ dvikova nustūmė prekybininkus Premium

Sugriežtėjęs karantinas nesustabdė šventinės komunikacijos: per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž...

Rinkodara
2021.01.05
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2021-ieji Premium

Kitąmet reikės dar daugiau greičio ir gebėjimo adaptuotis, o daugiausia laimės tie, kurie ras būdų išnaudoti...

Rinkodara
2021.01.02
Reklamos rinka: gyvename sprinto laikais, ne maratono Premium 1

Pasaulinės pandemijos sudrebinti metai iš verslo pareikalavo greitos reakcijos, gebėjimo persiorientuoti ir...

Rinkodara
2021.01.01
Karantino grimasos: pavargome ir nuo nuotolinio darbo, ir nuo vaikų Premium 15

Baltijos šalių vartotojų nuostatos keičiasi: per antrąjį karantiną jau nebe taip norime leisti laiką su...

Rinkodara
2020.12.28
Reklamos rinka: optimizmo 2021-iesiems nedaug Premium 1

Nors šių metų pradžioje optimizmo netrūko, sulig įsibėjančia pandemija kaip kortų namelis subyrėjo visos...

Rinkodara
2020.12.27
Nauji vadovai: pokyčiai rinkodaros ir komunikacijos komandose Premium

Šiais sudėtingais pandemijos metais rokiruočių nei įmonių rinkodaros, komunikacijos skyriuose, nei agentūrose...

Rinkodara
2020.12.25
Kalėdiniai atvirukai – bekontakčiu būdu

Šiemet verslai turėjo iš naujo pagalvoti, kaip susikurti šventinę nuotaiką ir pasveikinti savo partnerius ir...

Rinkodara
2020.12.22
Vilniaus miesto savivaldybė pasirinko esamus komunikacijos partnerius

Viešųjų ryšių paslaugas Vilniaus miesto savivaldybei teiks komunikacijos agentūra „co:agency“.

Rinkodara
2020.12.21
Kaip keitėsi Baltijos šalių vartotojų elgsena per karantiną

Kiek pirmojo karantino metu Lietuvos gyventojų ėmė gyventi sveikiau, tiek pat nukrypo ir į priešingą pusę,...

Rinkodara
2020.12.21
Išleista Rinkodaros sektoriaus apžvalga

„Verslo žinios“ trečius metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos...

Rinkodara
2020.12.21
Sugriežtėjęs karantinas šventinės reklamos nesustabdė Premium

Per dešimt šių metų mėnesių, palyginti su pernai tuo pat metu, bendra reklamos apimtis Lietuvoje augo 5,5%, o...

Rinkodara
2020.12.21
Tarp geriausių Europos komunikacijos kampanijų – lietuviški darbai 1

Europos komunikacijos ir ryšių su visuomene kampanijų konkurse „European Excellence Awards“ apdovanojimus...

Rinkodara
2020.12.12
Ž. Fomova: vieni laimi, kitiems tenka persiorientuoti Premium

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prognozuoja, kad šiemetiniai rodikliai kris apie 20%, tačiau...

Rinkodara
2020.12.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus