2020-12-21 16:09

Vilniaus miesto savivaldybė pasirinko esamus komunikacijos partnerius

Kalėdinė eglutė Vilniaus Katedros a. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kalėdinė eglutė Vilniaus Katedros a. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Viešųjų ryšių paslaugas Vilniaus miesto savivaldybei teiks komunikacijos agentūra „co:agency“.

Donatas Bedulskis, „co:agency“ partneris, detalizuoja, kad su savivaldybe pasirašytos viešųjų ryšių paslaugų sutarties trukmė – 12 mėnesių.

Sutartyje taip pat numatyta galimybė ją pratęsti, o maksimalus galimas bendradarbiavimo terminas su pratęsimais – treji metai.

„Pagal sutartį Vilniaus miesto savivaldybė turės galimybę įsigyti komunikacijos paslaugų, kurių vertė per metus sieks iki 98.600 Eur (be PVM). Jos apims strategines konsultacijas, komunikacijos projektų planavimą ir įgyvendinimą, komunikacinio turinio rengimą, dizaino ir maketavimo darbus ir kt.“, – kalba D. Bedulskis.

Donatas Bedulskis, komunikacijos agentūros „co:agency“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Jis priduria, kad darbus su Vilniaus miesto savivaldybe pradėjo prieš metus.

„2019 m. gruodį laimėjome viešąjį pirkimą. Tai buvo vertingos ir įsimintinos patirties laikotarpis mūsų agentūrai, ypač kai nuo šių metų kovo teko padėti savivaldybei komunikuoti per labai sudėtingą COVID-19 pandemijos periodą. Svarbiausias iššūkis buvo spėti paskui nepaprastai greitą ir kūrybišką savivaldybės komandą, suteikti jai operatyvų ir profesionalų palaikymą, viešinant įgyvendinamas kovos su pandemija priemones, su karantinu susijusias iniciatyvas, taip pat kitus projektus. Todėl džiaugiamės, kad pavyko laimėti naują konkursą ir galėsime tęsti šią įdomią bei prasmingą partnerystę“, – kalba D. Bedulskis.

Šiame konkurse dar dalyvavo komunikacijos agentūra „Integrity PR“.

VŽ rašė, kad, vertinant 2019 m. rezultatus, pirmajame dešimtuke tarp komunikacijos agentūrų didžiausią pajamų šuolį pernai skaičiavo „co:agency“ (32,4%), tačiau agentūros tiesioginės pajamos beveik nepasikeitė.

Plačiau skaitykite čia.

52795
130817
52791