Komunikacijos rinka: riebesnį šuolį darė didžiosios agentūros

Publikuota: 2020-08-02
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kaip rodo VŽ sudaryta lentelė, per 2019 m. 30-ies didžiausių agentūrų pardavimo pajamos siekė 22,94 mln. Eur ir buvo 13,6% didesnės nei 2018 m.

Atitinkamai agentūrų tiesioginės pajamos – eilutė, kuria komunikacijos bendrovės labiausiai linkusios matuoti savo veiklą, – pakilo kiek kukliau – 2,8%, iki 11,5 mln. Eur.

Kaip ir pernai, lyderė pagal apyvartą, tiesiogines pajamas ir grynąjį pelną buvo integruotosios komunikacijos agentūra „Publicum“.

Gerokai sėkmingesnius metus turėjo visos pirmajame šešetuke esančios agentūros – skaičiavo dviženklį pajamų šuolį, riebesnį rinkos kąsnį pernai pavyko atsiriekti ir ne vienai mažesnei komunikacijos bendrovei.

Pirmajame dešimtuke didžiausią pajamų šuolį 2019 m. skaičiavo „co:agency“ (32,4%), tačiau agentūros tiesioginės pajamos beveik nepasikeitė.

Atitinkamai sparčiausią tiesioginių pajamų augimą pernai skaičiavo „Idea Prima“ (27,4%), grynojo pelno (beveik 4 kartus) – „Fabula Hill+Knowlton Strategies“.

Didžiausią pelningumo rodiklį dešimtuke pasiekė agentūra „Maniac“ (UAB „Maniakai“), tačiau ši įmonė fiksavo mažesnę ir apyvartą, ir tiesiogines pajamas.

Žvelgiant į bendrą VŽ sudarytą komunikacijos agentūrų lentelę, didžiausią augimą per 2019 m. skaičiuoja „Virtuozai“ (MB „Virtuosus“). Agentūros apyvarta išaugo 133%, iki beveik 90.000 Eur, tiesioginės pajamos – 119%, iki 61.340 Eur.

Į viršų sparčiai stiebėsi ir kiti mažieji rinkos dalyviai: UAB „Ryšiai su visuomene“ pardavimai išaugo 54%, „Rinkom“ – 26%.

Išsamesnius rinkos dalyvių komentarus, infografiką rasite čia.

[infogram id="628df98b-8242-414c-9729-f7d8ffab54d1" prefix="bgB" format="interactive" title="Komunikacijai-trumpa"]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Pandemija užkariavo ir reklamą: nuo „Telios“ iki D. Katkaus Premium 1

Labiausiai įsiminusi 2020 m. pirmojo pusmečio reklama – „Telios“ klipas, trumpais ironiškais siužetais...

Rinkodara
05:45
Buvusi „Publicum“ vadovė stojo prie Registrų centro komunikacijos vairo

Registrų centro komunikacijai nuo šio pirmadienio vadovauja Daiva Bumblytė, ligšiolinė komunikacijos...

Rinkodara
2020.08.03
S. Skvernelis apskundė knygos „Kabinetas 339“ reklamą 4

Premjeras Saulius Skvernelis Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai apskundė knygos „Kabinetas 339“...

Rinkodara
2020.08.03
Komunikacijos rinka: riebesnį šuolį darė didžiosios agentūros

Kaip rodo VŽ sudaryta lentelė, per 2019 m. 30-ies didžiausių agentūrų pardavimo pajamos siekė 22,94 mln. Eur...

Rinkodara
2020.08.02
Kita pandemijos pusė: kūrybos žmonėms – pats įdomiausias laikas

20-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos gamybos agentūrų pardavimai per 2019 m. išaugo bemaž 18%, jos gavo...

Rinkodara
2020.08.01
„Bitė Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ skelbto ryšių su visuomene konkurso laimėtoja tapo agentūra...

Rinkodara
2020.07.31
Reklamos agentūros: po pernykščio šuolio ir pandemijos vėzdo optimizmo nepraranda Premium

20-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos gamybos agentūrų pardavimai per 2019 m. išaugo bemaž 18%, jos gavo...

Rinkodara
2020.07.27
RSVA narių apyvarta augo 15%

Komunikacijos asociacijos RSVA agentūrų pajamos pernai augo 15,2%, o tiesioginės pajamos – 11,4%. Asociacijai...

Rinkodara
2020.07.27
Pirmasis pandemijos egzaminas išlaikytas, didžiausi iššūkiai – rudenį Premium 3

30-ies didžiausių komunikacijos agentūrų pardavimai per praėjusius metus ūgtelėjo 13,6%, tiesioginės pajamos...

Rinkodara
2020.07.27
Automatiniai atsakymai per atostogas: ką galima pasakyti 1

Automatinės žinutės, aktualios per atostogas, – taip pat yra turinys. Todėl nustatant tokias, reikia...

Gazelė
2020.07.26
Tyrimas: dažniausiai 2020 m. žiniasklaidoje kalbantys vadovai Premium

Šiemet visuomenėje išaugo lyderystės poreikis, todėl įmonės vis daugiau dėmesio skiria vadovų komunikacijai.

Rinkodara
2020.07.21
„Swedbank“ komunikuoti padės dvi agentūros  1

„Swedbank“ pratęsė savo partnerystę su komunikacijos agentūra „Integrity PR“, kuri bankui toliau padės...

Rinkodara
2020.07.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus