NVSPL viešųjų ryšių specialistu įdarbintas „Bosanovos“ akcininkas K. Taukačikas

Publikuota: 2020-11-28
Kristinas Taukačikas, komunikacijos agentūros „Bosanova“ akcininkas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Kristinas Taukačikas, komunikacijos agentūros „Bosanova“ akcininkas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Nacionalinės visuomenės sveikatos priežiūros laboratorijos (NVSPL), atsakingos už koronaviruso tyrimus, viešųjų ryšių specialistu mėnesiui įdarbintas komunikacijos agentūros „Bosanova“ akcininkas ir partneris Kristinas Taukačikas.

Apie tai penktadienį BNS informavo įstaigos vadovas Danas Bakša.

Jo teigimu, su K. Taukačiku sudaryta mėnesio trukmės terminuota darbo sutartis.

„Tai yra terminuota sutartis – mėnesiui ar panašiai (...) Kiek laiko jis su mumis bus, klausimas. Pradėsime nuo mėnesio ir žiūrėsime, kas bus toliau“, – teigė NVSPL vadovas.

Įstaiga iki šiol turėjo vieną atstovą spaudai – Simoną Kalvelytę.

Pasak D. Bakšos, pastaruoju metu laboratorija sulaukia daug dėmesio, todėl buvo ieškota pastiprinimo komunikacijai.

„Mes ieškojome specialisto, kuris galėtų padėti mums šiuo metu todėl, kad tikrai labai daug dėmesio sulaukiame iš viešosios erdvės ir pasikvietėm Kristiną į pagalbą“, – sakė D. Bakša.

Jis teigė, kad pagalbos į K. Taukačiką, kurį pažinojo jau anksčiau, kreipėsi pats.

nuotrauka::1left

„Yra tekę susidurt šiek tiek anksčiau, ir dabar, kai yra tokia situacija, pasiskambinom, ir Kristinas kaip ir sutiko padėt“, – kalbėjo įstaigos direktorius.

NVSPL vadovas taip pat teigė, kad, nors konkursas ir nebuvo organizuotas, atranka, apklausiant pretendentus, vyko.

„Ne, tai nėra konkursinė pareigybė. Mes iš principo atranką darėm, bet kažkokio oficialaus konkurso nei turim, nei reikia mums daryt“, – sakė D. Bakša.

NVSPL vadovas teigė nežinantis, kad K. Taukačikas yra agentūros „Bosanova“ akcininkas.

D. Bakša tvirtino, kad viešųjų ryšių specialisto įdarbinimas nėra susijęs su pastaruoju metu vykdomais ir planuojamais trūkstamų koronaviruso tyrimams reikalingų medžiagų pirkimais „patobulintu“ neskelbiamų derybų būdu.

Tuo metu K. Taukačikas teigė, kad planuojami pirkimai neskelbiamų derybų būdu – pirmas žingsnis iš sutartų ir laboratorijos vadovo formuluotų prašymų.

„Tai pagrindinis iššūkis, kurį aš norėčiau padėti išspręsti ir jis įdomus tuo, kad per trumpą laiką galima ryškiai ir greitai padaryti teigiamą pokytį, išspręsti problemą, kuri aktuali visai visuomenei“, – sakė viešųjų ryšių specialistas.

Anot jo, be šio taktinio tikslo, susijusio su neskelbiamų derybų pirkimais, bus siekiama ir strateginio – sutvarkyti pirkimus, kad „nedovanotina situacija, kuri buvo iki šiol, nesikartotų“.

„Mes per gana trumpą laiką galime pakelti šio konkurso konkurencingumą ir viešumą į labai aukštą lygį, pakeliui galime, remiantis šiuo pavyzdžiu, eiti toliau ir nustatyti panašius viešumo ir skaidrumo tokiuose konkursuose standartus šitoj visoj pekloj“, – sakė K. Taukačikas.

Laboratorijos vadovas anksčiau šią savaitę yra sakęs, kad „nusimato kelių savaičių, o galbūt ir mėnesio laikotarpis, kai baigsis seniau nupirktos gyventojų tyrimui būtinos priemonės, o naujos dar nebus atvykusios“.

Todėl, pasak jo, bus rengiami pirkimai neskelbiamų derybų būdu, jį tobulinant – užtikrinant viešumą bei skaidrumą, sudarant galimybę dalyvauti pirkimuose visiems norintiems tiekėjams ir nustatant geriausios kainos laimėtoją vienu metu atplėšus vokus.

VPT žoiūri įtariai

Dėl šių pirkimų laboratorija nesutaria su Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT), kuri teigia, kad neskelbiamų derybų būdas gali būti pasirenkamas tik išimtiniais atvejais, o „patobulintų“ neskelbiamų derybų pirkimų būdo įstatymas nenumato.

Laboratorija sulaukė dėmesio po to, kai prieš kelias savaites paaiškėjo, jog gali pritrūkti COVDI-19 tyrimams reikalingų mėgintuvėlių.

Nuo rudens įstaigai vadovaujantis D. Bakša aiškino, jog tokia situacija dėl kai kurių priemonių stygiaus susidarė dėl pernelyg ilgai trunkančių ir sunkiai prognozuojamų viešųjų pirkimų procedūrų.

VPT pažymi, jog laboratorija turėjo anksčiau ir geriau planuoti pirkimus bei priemonių poreikį.

Akcijas perleis darbuotojams

K. Taukačikas BNS teigė, kad įsidarbinimas mėnesio laikotarpiui buvo jo sąlyga.

„Tai yra mano sąlyga, aš tiesiog nenorėčiau papulti į techninių dalykų darymą valstybės institucijoje, aš manau, kad mėnesio visiškai pakanka, kad galėčiau įnešti savo indėlį į strateginių viešumo ir skubių klausimų sprendimą“, – teigė komunikacijos specialistas.

„Aš neįsivaizduoju savo karjeros kažkokioje valstybinėje institucijoje, nes nemanau, kad tai yra mano kelias“, – sakė jis.

K. Taukačikas yra vienas iš agentūros „Bosanova“ akcininkų, tačiau teigė, kad šiuo metu dėl darbo NVSPL savo akcijas perleidžiantis darbuotojams, kad nekiltų klausimų dėl interesų konfliktų.

Jis taip pat teigė, kad „Bosanova“ anksčiau yra turėjusi sutarčių su farmacijos kompanijomis, tačiau dabar tokių sutarčių neturi.

Pastaraisiais metais K. Taukačikas yra dirbęs Klaipėdoje elektrinius autobusus „Dancer“ gaminančios bendrovės „Vėjo projektai“ marketingo vadovu.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Apklausa: kaip 2021 m. mato komunikacijos agentūrų vadovai

Komunikacijos industrijos asociacijos atlikta agentūrų vadovų apklausa parodė, kad pusė agentūrų pernai...

Rinkodara
2021.01.17
Be „Facebook“, be „Twitter“ ir be kepuraičių

„Facebook“ sprendimas reiškia, kad kadenciją baigiantis prezidentas iki pat sausio 20-osios, kai prisieks...

Rinkodara
2021.01.07
Aukso laikas TV platformoms: gruodis vėl rekordinis Premium 1

2020-aisiais, pandemijos metais, TV žaidėjų mėgstama frazė, kad televizija yra pigiausia ir prieinamiausia...

Rinkodara
2021.01.07
Dizaino agentūra „Moon Troops“ keičia pavadinimą 2

Pakuočių ir prekės ženklų dizaino agentūra „Moon Troops“ pakeitė pavadinimą į „Bold brands“.

Rinkodara
2021.01.07
Dažniausiai 2020 m. žiniasklaidoje cituotas P. Masiulis

COVID-19 iššūkių akivaizdoje lyderystę visuomenėje demonstravo ir labiausiai cituojami buvo Petras Masiulis,...

Rinkodara
2021.01.07
„Impuls LTU“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Sveikatingumo ir sporto klubų „Impuls“ ir „Lemon“ tinklą valdanti bendrovė „Impuls LTU“ komunikacijos...

Rinkodara
2021.01.05
„Tele2“ ir „Telia Lietuvos“ dvikova nustūmė prekybininkus Premium

Sugriežtėjęs karantinas nesustabdė šventinės komunikacijos: per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž...

Rinkodara
2021.01.05
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2021-ieji Premium

Kitąmet reikės dar daugiau greičio ir gebėjimo adaptuotis, o daugiausia laimės tie, kurie ras būdų išnaudoti...

Rinkodara
2021.01.02
Reklamos rinka: gyvename sprinto laikais, ne maratono Premium 1

Pasaulinės pandemijos sudrebinti metai iš verslo pareikalavo greitos reakcijos, gebėjimo persiorientuoti ir...

Rinkodara
2021.01.01
Karantino grimasos: pavargome ir nuo nuotolinio darbo, ir nuo vaikų Premium 15

Baltijos šalių vartotojų nuostatos keičiasi: per antrąjį karantiną jau nebe taip norime leisti laiką su...

Rinkodara
2020.12.28
Reklamos rinka: optimizmo 2021-iesiems nedaug Premium 1

Nors šių metų pradžioje optimizmo netrūko, sulig įsibėjančia pandemija kaip kortų namelis subyrėjo visos...

Rinkodara
2020.12.27
Nauji vadovai: pokyčiai rinkodaros ir komunikacijos komandose Premium

Šiais sudėtingais pandemijos metais rokiruočių nei įmonių rinkodaros, komunikacijos skyriuose, nei agentūrose...

Rinkodara
2020.12.25
Kalėdiniai atvirukai – bekontakčiu būdu

Šiemet verslai turėjo iš naujo pagalvoti, kaip susikurti šventinę nuotaiką ir pasveikinti savo partnerius ir...

Rinkodara
2020.12.22
Vilniaus miesto savivaldybė pasirinko esamus komunikacijos partnerius

Viešųjų ryšių paslaugas Vilniaus miesto savivaldybei teiks komunikacijos agentūra „co:agency“.

Rinkodara
2020.12.21
Kaip keitėsi Baltijos šalių vartotojų elgsena per karantiną

Kiek pirmojo karantino metu Lietuvos gyventojų ėmė gyventi sveikiau, tiek pat nukrypo ir į priešingą pusę,...

Rinkodara
2020.12.21
Išleista Rinkodaros sektoriaus apžvalga

„Verslo žinios“ trečius metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos...

Rinkodara
2020.12.21
Sugriežtėjęs karantinas šventinės reklamos nesustabdė Premium

Per dešimt šių metų mėnesių, palyginti su pernai tuo pat metu, bendra reklamos apimtis Lietuvoje augo 5,5%, o...

Rinkodara
2020.12.21
Tarp geriausių Europos komunikacijos kampanijų – lietuviški darbai 1

Europos komunikacijos ir ryšių su visuomene kampanijų konkurse „European Excellence Awards“ apdovanojimus...

Rinkodara
2020.12.12
Ž. Fomova: vieni laimi, kitiems tenka persiorientuoti Premium

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prognozuoja, kad šiemetiniai rodikliai kris apie 20%, tačiau...

Rinkodara
2020.12.06
Lapkritį išaugo dezinformacijos intensyvumas

Lietuvos kariuomenės Strateginės komunikacijos departamento (SKD) analitikai lapkričio mėnesį fiksavo didesnį...

Rinkodara
2020.12.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus