Rinkimuose – svarus matomumo koziris

Publikuota: 2020-10-31
Balsavimo atributika. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Balsavimo atributika. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Analizuojant rinkimų rezultatus ir kandidatų į Seimą komunikaciją bei matomumą žiniasklaidoje, matyti, kad 50-tyje iš 67 apygardų laimėjo dažniau žiniasklaidoje minėti politikai.

Vertinant vien antrąjį turą, tokių atitinkamai yra 43 iš 65, skaičiuoja Vilūnė Kairienė, „Mediaskopo“ Duomenų sprendimų ir analizės vadovė.

„Daugeliu atveju mirgėjimas žiniasklaidoje padeda rinkėjams atpažinti ir pasirinkti kandidatą. Žinoma, politinėje kovoje veikia daugybė dedamųjų. Viešumas ir jo kontekstas – vienas iš jų“, – pažymi V. Kairienė.

Tiesa, nors duomenys rodo, kad ilgalaikis matomumas žiniasklaidoje koreliuoja su sėkme rinkimuose, antrajame ture negalima tiek daug „nurašyti“ komunikacijai, čia didesnės reikšmės turi ir kiti faktoriai, nes čia dalis žmonių turi balsuoti ne už tai, ką norėtų, o už savo antrinį pasirinkimą ar mažesnę blogybę, teigia Artūras Jonkus, komunikacijos agentūros „Agency 1323“ direktorius.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Donatas Kuras, komunikacijos ir rinkimų kampanijų ekspertas, įsitikinęs, kad antrajame ture žinomumas ir matomumas nacionalinėje žiniasklaidoje nėra taip stipriai lemiantis faktorius.

„Svarbiausias klausimas, kurį tenka spręsti kandidatui, kiek pavyks pritraukti balsų tų žmonių, kurių kandidatas į antrąjį turą nepateko. Dar vienas svarbus faktorius – kiek stiprios yra kandidato pozicijos pačioje apygardoje, vietos lygmeniu, kaip supranta jos problematiką“, – teigia D. Kuras.

VŽ kalbinti komunikacijos ekspertai pažymi, kad rinkimų rezultatai rodo, jog visuomenė yra pavargusi nuo dabartinės valdžios draudimų ir intrigų, o naujai išrinkti Seimo nariai suskubo pabrėžti, kad yra atviri bendram dialogui ir formuoja visai kitokią, naujo lygmens politinę retoriką.

Plačiau skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos „Verslo nuomonės...

Rinkodara
2022.05.24
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„BPN Intense“ vadovų komandą papildė M. Marčenkovas Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovų komandą papildė klientų vystymo direktorius Marius...

Rinkodara
2022.05.11
Taiklus DFDS rinkodaros šūvis: kaip nišinėje kategorijoje parduoti svajonę Premium

„DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo...

Rinkodara
2022.05.11
Lietuvos banko komunikacijai vadovauja G. Mierkienė

Lietuvos banko (LB) komunikacijos skyriaus vadove nuo pirmadienio dirba Gintarė Mierkienė, iki kovo vidurio...

Rinkodara
2022.05.09
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA aštuntąjį kartą renka Metų rinkodaros vadovą(-ę). Rinkodaros...

Rinkodara
2022.05.09
T. Ramanauskas: emocijos triuškina racionalumą, arba „Naujakalbė“ reklamoje Premium 1

Nėra vienos ir magiškos formulės, kuri lemtų rinkodaros kampanijos efektyvumą, nors nuolat užsiimame...

Rinkodara
2022.05.09
Geriausios reputacijos influenceriai „Instagram“ tinkle Premium

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Instagram“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.08
Kai tenka mokėti didžiausią reputacijos kainą 3

Nors vadovėlių apie krizių valdymą netrūksta, į aštrias situacijas įklimpusių verslų istorijų ir pamokų –...

Nuomonės
2022.05.05
„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija

Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2022“ išrinkta „DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel...

Rinkodara
2022.05.04
Renkamas Metų komunikatorius: savo balsą atiduoti galės ir publika

Konkurso „PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia apie „Metų komunikatoriaus“ rinkimų pradžią ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Password 2022“: efektyviausių rinkodaros kampanijų rinkimai

Šiandien ir rytoj vyksta „Verslo žinių“ organizuojama efektyvumo konferencija „Password“. Jos metu konkurso...

Rinkodara
2022.05.03
M. Katkus apie „Vičiūnus“: tai ne komunikacijos, o lyderystės krizė Premium 35

Tarp didžiausių verslo krizių Lietuvoje neabejotinai atsidūrė ir „Vičiūnų“ grupės elgesys Rusijos karo...

Rinkodara
2022.05.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku