„Vilniaus vandenys“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Su viešąjį pirkimą laimėjusia agentūra pasirašyta 2 metų trukmės bendradarbiavimo sutartis.
„co:agency“ teiks „Vilniaus vandenims“ įvairias ryšių su visuomene paslaugas: konsultacijas strateginės komunikacijos ir krizių valdymo klausimais, kasdieninę pagalbą įgyvendinant komunikacijos veiklas bei užtikrinant informacijos sklaidą žiniasklaidoje ir socialiniuose tinkluose, visuomenės informavimui skirtų renginių ir iniciatyvų įgyvendinimą.
„Mūsų klientai – tai daugiau nei ketvirtis milijono namų ūkių, įmonių, organizacijų Vilniaus mieste ir apskrityje. Jiems kiekvieną dieną siekiame ne tik tiekti aukščiausios kokybės paslaugas, bet ir užtikrinti visomis prasmėmis sklandų aptarnavimą, veiklą vykdyti efektyviai ir skaidriai. Todėl atvira ir profesionali komunikacija mums yra labai svarbi – tikimės, kad nauji partneriai prisidės ją dar labiau stiprinant“, – išplatintame pranešime teigia Renata Saulytė-Smalskė, „Vilniaus vandenų“ komunikacijos skyriaus vadovė.
„Vilniaus vandenys“ geriamąjį vandenį tiekia ir tvarko nuotekas beveik 263.000 klientų. Bendrovė vykdo veiklą Vilniaus miesto, taip pat Vilniaus, Švenčionių ir Šalčininkų rajonų savivaldybėse.
Tarp „co:agency“ klientų – „Lidl“, „Bitė“, „Pigu.lt“, „Camelia“, „Coca-Cola“, HP, „Luminor investicijų valdymas“, Vilniaus miesto savivaldybė ir t.t.
Agentūrai taip pat priklauso 70% skaitmeninės rinkodaros agentūros „Relevant“ akcijų. 2019 m. bendra „co:agency“ ir „Relevant“ apyvarta viršijo 3 mln. Eur, o tiesioginės pajamos perkopė 800.000 Eur.
Pagal pajamas „co:agency“ tarp didžiausių komunikacijos agentūrų rikiuojasi trečioje pozicijoje.
Pagal tiesiogines pajamas – eilutę, kuria komunikacijos bendrovės labiausiai linkusios matuoti savo veiklą, – aštuntoje.
Plačiau apie komunikacijos agentūrų finansinius metus skaitykite čia.