2020-10-07 08:45

Komunikacija verslui aštriais momentais: auksinė 2 savaičių taisyklė

Andrius Smaliukas, MMSP kontoros advokatas. RSVA nuotr.
Andrius Smaliukas, MMSP kontoros advokatas. RSVA nuotr.
Verslui, patekusiam į bylinėjimosi ar krizines situacijas, visada svarbu yra pirmiausia įvertinti: kiek nuvilnijo viešumo, ar jis yra neigiamas reputacine prasme, ar tema yra eskaluojama, nes yra svarbi žiniasklaidai ir visuomenei, o gal už to tiesiog slypi nesąžiningų ketinimų turintys konkurentai.
  • Svarbu įvertinti, ar įmonei nemaloni tema yra eskaluojama dėl natūralaus visuomenės intereso, ar ją kursto konkurentai.
  • Ne visada neigiamą viešumą būtina neutralizuoti.
  • Lietuvoje  plačiausiai gvildenamos prekybos poveikiu ir kyšininkavimo temos.

„Skirtingai nuo situacijos, atsakymai ir veiksmai gali būti įvairūs tiek komunikacine, tiek teisine prasme, tačiau iš savo patirties galiu pasakyti, kad egzistuoja brangi dviejų savaičių taisyklė – tiek laiko atskira tema išsilaiko dėmesį, t. y. jeigu niekas „neužsakinėja muzikos“ ir viešumas nėra dirbtinai skatinamas, žiniasklaida pagvildens temą dvi savaites ir dėmesys nuslūgs“, – įsitikinęs Andrius Smaliukas, MMSP kontoros advokatas.

52795
130817
52791