Komunikacija verslui aštriais momentais: auksinė 2 savaičių taisyklė

- Svarbu įvertinti, ar įmonei nemaloni tema yra eskaluojama dėl natūralaus visuomenės intereso, ar ją kursto konkurentai.
- Ne visada neigiamą viešumą būtina neutralizuoti.
- Lietuvoje plačiausiai gvildenamos prekybos poveikiu ir kyšininkavimo temos.
„Skirtingai nuo situacijos, atsakymai ir veiksmai gali būti įvairūs tiek komunikacine, tiek teisine prasme, tačiau iš savo patirties galiu pasakyti, kad egzistuoja brangi dviejų savaičių taisyklė – tiek laiko atskira tema išsilaiko dėmesį, t. y. jeigu niekas „neužsakinėja muzikos“ ir viešumas nėra dirbtinai skatinamas, žiniasklaida pagvildens temą dvi savaites ir dėmesys nuslūgs“, – įsitikinęs Andrius Smaliukas, MMSP kontoros advokatas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai