2020-09-27 18:00

IKEA keičia darbdavio komunikacijos kryptį

Kadras iš naujo IKEA klipo.
Kadras iš naujo IKEA klipo.
IKEA keičia darbdavio komunikaciją – dirbti bendrovėje kvies jos esami darbuotojai.

Atnaujintos komunikacijos esminė žinutė – darbas IKEA yra kur kas daugiau nei tik darbas. Naujame vaizdo klipe matosi ir naujosios prekybininkės uniformos, kurios jau kitąmet pakeis įprastą aprangą visame pasaulyje. Pažymima, kad IKEA visi darbuotojai, nepriklausomai nuo to, ar dirba parduotuvėje, ar biure dėvi uniformas.

„Tai mūsų būdas parodyti vienybę ir lygybę. Ateinančiais metais ikoninės IKEA uniformos pasikeis – tai dalis bendrovės vizualinio identiteto atnaujinimo. Naujos uniformos bus modernesnės, pagamintos iš tvaresnių audinių“, – išplatintame pranešime cituojama Milda Šapokienė, „IKEA Lietuvos“ personalo vadovė.

Naujoje darbdavio komunikacijoje taip pat plėtojamos lyčių lygybės, įmonės vizijos kurti gražesnį gyvenimą daugeliui žmonių, laisvės mokytis iš klaidų, kūrybiškumo temos.

Pavyzdžių ne vienas

Tokiu keliu eina ne viena bendrovė: VŽ rašė, kad įmonės pastaraisiais metais vis dažniau savo reklamose pasitelkia savo darbuotojus. Taip ne vienerius metus elgiasi „Eurovaistinių“ tinklas, „Circle K“, prekybos tinklas „Lidl“.

Tuo keliu nuėjo ir „Apranga“, pernai pavasarį savo reklamos komunikacijoje pristačiusi realius žmones–darbuotojus ir jų asmeninius pomėgius: motociklus, meną, keliones. Rudenį pasirodė prekybininkės kampanija su įmonės darbuotojų vaikais.

52795
130817
52791