„Lidl Lietuva“ ir „Tele2“ apsikeitė vietomis

Publikuota: 2020-09-20
VŽ koliažas.
svg svg
VŽ koliažas.

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad liepą fiksuodamas spartesnis reklamos rinkos atsigavimas.

Pasak Giedrės Juronienės, „Kantar“ reklamos stebėsenos vadovės, daugiau reklamos sekundžių liepą transliavo ir televizija (13,2%), ir radijas (11%), krito tik spauda bei kino reklama.

„Pastaroji, deja, tebeskaičiuoja didžiausius praradimus per šiuos metus, – situaciją brėžia G. Juronienė. – Matome akivaizdžių reklamos rinkos atsigavimo ženklų birželį, liepą. Žinoma, čia dar kelių mėnesių rezultatai, bet preliminariai mūsų stebėsena rodo, kad kreivę į viršų matysime ir rugpjūtį, ir rugsėjį.“

Užkariavo TV reklamą

Reklamos stebėsena rodo, kad, vos sušvelnėjus karantino apribojimams ir nustojus galioti rekomendacijoms prekybininkams nekalbėti apie akcijas, visi trys didieji tinklai užkariavo TV eterį: „Iki“ reklamos apimtį padidino 51%, „Maxima“ – 28%, „Lidl“ – 5%.

Kreivę į viršų rodo TOP 10 reklamos užsakovų statistika. Čia, vertinant septynių mėnesių duomenis, į lyderės poziciją atsistojo „Lidl Lietuva“, aplenkusi „Tele2“, o visas pirmasis penketukas komunikacijos apimtį išaugino dviženkliais skaičiais.

[infogram id="5fe60346-0925-4b89-8180-69efb63acdbb" prefix="Xhj" format="interactive" title="TOP10-reklama-7men"]

Tarp prekių ženklų, lyginamuoju periodu labiausiai didinusių reklamos apimtį, – e. komercijos dalyviai ir vanduo: „Senukai.lt“ (šuolis 2.069%), socialinė kampanija „Rinkis gyvenimą“, kalbanti apie atsakingą vaistų vartojimą (438%), vanduo „Uniqa“ (429%), „Barbora.lt“ (360%) ir „Akvilė“ (327%).

Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Naujasis Seimas – kitokio lygmens politinė retorika Premium 1

Komunikacijos ekspertai pažymi, kad rinkimų rezultatai rodo, jog visuomenė yra pavargusi nuo dabartinės...

Rinkodara
2020.10.27
P. Senūta: nuo karštakošiškų sprendimų iki nuosaikumo su „Lidl“ Premium

Kūrybinės reklamos agentūros dėl pandemijos, skaudžiausiai smogusios turizmo ir maitinimo sektoriams, labai...

Rinkodara
2020.10.26
Kauno „Žalgiris“ turi naują narį

Kauno „Žalgirio“ komanda nuo šiol turi virtualų asistentą „Žalgirietį“, kuris atsakinės į sirgalių „Facebook“...

Rinkodara
2020.10.25
Pandemijos akivaizdoje Lietuvoje dominuoja fatalistai 3

„Kas bus, tas bus“, – toks gyventojų požiūris Lietuvoje yra dominuojantis koronaviruso kontekste, rodo...

Rinkodara
2020.10.24
Komunikacijos arkliukas Seimo rinkimuose: dėlioja pliusus ir minusus Premium 1

Po pirmojo turo ryškiausią šuolį vertinant matomumą žiniasklaidoje skaičiuoja Laisvės partijos atstovai, rodo...

Rinkodara
2020.10.22
Ryšių su visuomene agentūrų asociacija keičia pavadinimą

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) plečia veiklos lauką, pakeitė pavadinimą ir tapo Komunikacijos...

Rinkodara
2020.10.22
Nauja realybė – kitokie renginiai arba niša viešbučiams Premium

Koronaviruso pandemija keičia renginius ir konferencijas, didžioji jų dalis persikėlė į internetą, tačiau...

Rinkodara
2020.10.21
Kuria nišinę agentūrą prabangos prekių ženklams 3

Veiklą Lietuvoje pradeda turinio rinkodaros agentūra „Talat studio“, teiksianti komunikacijos paslaugas...

Rinkodara
2020.10.16
Seimo rinkimų antrasis turas: stiprių veidų koziris Premium 1

Nors Seimo rinkimų pirmasis turas ir baigėsi konservatorių pergale, šiandien ir politikai, ir politologai...

Rinkodara
2020.10.15
„Vilniaus vandenys“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo bendrovei „Vilniaus vandenys“ ryšių su visuomene paslaugas teiks...

Rinkodara
2020.10.14
„Facebook“ draus Holokaustą neigiantį turinį

Socialinis tinklas „Facebook“ paskelbė drausiantis skelbti turinį, neigiantį Holokaustą ir iškreipiantį jo...

Rinkodara
2020.10.13
M. Katkus: šiuose rinkimuose įvyko kartų kaita politikoje Premium 30

Ateinančios beveik dvi savaitės partijoms, besivaržančioms dėl didesnio mandatų skaičiaus Seime, bus...

Rinkodara
2020.10.13
Žinių radijas žengia į „Patreon“ platformą

Žinių radijas žengia į sutelktinio finansavimo „Patreon“ platformą, veikiančią mėnesinio prenumeratos...

Rinkodara
2020.10.10
Politikos vaiduokliai rinkimuose – akis bado juodi komunikacijos triukai Premium 6

Likus kelioms dienoms iki rinkimų į Seimą, piliečiams derėtų dar kartą įvertinti savo pasirinkimą ir...

Rinkodara
2020.10.08
Komunikacija verslui aštriais momentais: auksinė 2 savaičių taisyklė Premium 3

Verslui, patekusiam į bylinėjimosi ar krizines situacijas, visada svarbu yra pirmiausia įvertinti: kiek...

Rinkodara
2020.10.07
Pokyčiai „15min“: įkurta profsąjunga, tuščias tyrimų skyrius 14

Portalo „15min“ darbuotojai, kvestionuodami planuojamus pokyčius žiniasklaidos bendrovėje, rugsėjo 25 d.

Rinkodara
2020.10.05
„Yukon“ turi naują komunikacijos vadovą 1

Aukštųjų technologijų srityje veikiančios ir civilinės termovizorinės bei naktinės optikos prietaisų...

Rinkodara
2020.10.02
Nuomonės lyderiai: viršūnėje V. Vasiliauskas, Ž. Mauricas ir I. Ruginienė

Šių metų pirmąjį pusmetį verslo nuomonės lyderiai komunikavo intensyviau – jų pasisakymų padaugėjo 40%.

Rinkodara
2020.10.01
„INK agency“ turi naują vadovę

Integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ direktore tapo ilgametė agentūros darbuotoja Jolita...

Rinkodara
2020.10.01
„Revolut“ turi naują komunikacijos vadovę Baltijos šalyse 5

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų platformos „Revolut“, Lietuvoje turinčios specializuoto banko...

Rinkodara
2020.09.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus