„Lidl Lietuva“ ir „Tele2“ apsikeitė vietomis

Pasak Giedrės Juronienės, „Kantar“ reklamos stebėsenos vadovės, daugiau reklamos sekundžių liepą transliavo ir televizija (13,2%), ir radijas (11%), krito tik spauda bei kino reklama.
„Pastaroji, deja, tebeskaičiuoja didžiausius praradimus per šiuos metus, – situaciją brėžia G. Juronienė. – Matome akivaizdžių reklamos rinkos atsigavimo ženklų birželį, liepą. Žinoma, čia dar kelių mėnesių rezultatai, bet preliminariai mūsų stebėsena rodo, kad kreivę į viršų matysime ir rugpjūtį, ir rugsėjį.“
Užkariavo TV reklamą
Reklamos stebėsena rodo, kad, vos sušvelnėjus karantino apribojimams ir nustojus galioti rekomendacijoms prekybininkams nekalbėti apie akcijas, visi trys didieji tinklai užkariavo TV eterį: „Iki“ reklamos apimtį padidino 51%, „Maxima“ – 28%, „Lidl“ – 5%.
Kreivę į viršų rodo TOP 10 reklamos užsakovų statistika. Čia, vertinant septynių mėnesių duomenis, į lyderės poziciją atsistojo „Lidl Lietuva“, aplenkusi „Tele2“, o visas pirmasis penketukas komunikacijos apimtį išaugino dviženkliais skaičiais.
[infogram id="5fe60346-0925-4b89-8180-69efb63acdbb" prefix="Xhj" format="interactive" title="TOP10-reklama-7men"]
Tarp prekių ženklų, lyginamuoju periodu labiausiai didinusių reklamos apimtį, – e. komercijos dalyviai ir vanduo: „Senukai.lt“ (šuolis 2.069%), socialinė kampanija „Rinkis gyvenimą“, kalbanti apie atsakingą vaistų vartojimą (438%), vanduo „Uniqa“ (429%), „Barbora.lt“ (360%) ir „Akvilė“ (327%).
Plačiau skaitykite čia.