Į ūkio atsigavimo traukinį šoka ir reklamos rinka
Pasak Giedrės Juronienės, tyrimų bendrovės „Kantar“ reklamos stebėsenos vadovės, nuo kovo vidurio, kai buvo paskelbtas karantinas, reklamos kiekis drastiškai krito pirmąsias keturias savaites, kai TV skaičiavo bemaž 30%, radijas – 40% reklamos praradimus, tačiau gegužės viduryje kritimas sustojo, o tokie reklamos užsakovai kaip „Lidl“, „Iki“ ar „Maxima“, telekomunikacijų sektorius spurtavo su gerokai didesniais reklamos biudžetais, ypač TV, radijuje.
Reklamos stebėsena rodo, kad bendra reklamos rinkos apimtis įvairiose žiniasklaidos priemonėse per sausį–liepą, palyginti su pernai tuo pačiu periodu, išaugo 1%. Vien liepą reklamos šuolis medijose siekė 12,3%.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai