Šiaulių bankas pratęsė bendradarbiavimą su komunikacijos partneriais

Bankas su „Headline“ bendradarbiauja nuo 2016 m. Agentūra teiks korporatyvinės, prekės ženklo bei krizių prevencijos ir valdymo paslaugas, rūpinsis socialinės atsakomybės ir vidinės komunikacijos projektais.
Pasak Pauliaus Pociaus, Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktoriaus, agentūros pasirinkimą lėmė ligšiolinė patirtis, finansų sektoriaus supratimas ir pasiūlytos komunikacijos įžvalgos dėl tolimesnės banko komunikacijos.
„Pernai sėkmingai pristatėme naują įvaizdžio strategiją, kuria siekiame parodyti, kad Šiaulių bankas yra arčiau kliento ir daug dėmesio skiria žmogiškajam ryšiui“, – išplatintame pranešime teigia P. Pocius.
Tarp pagrindinių „Headline“ klientų – „Audimas“, „Barbora“, Biodegalų asociacija, „Benu“ vaistinių tinklas, „Deichmann“, „Fazer Lietuva“ ir t.t.
VŽ neseniai rašė, kad Šiaulių bankas pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius – dvejų metų bendradarbiavimo sutartis pasirašyta su agentūra „Open Agency“.