2020-05-13 13:21

Šiaulių bankas pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Šiaulių bankas pasirašė dviejų metų bendradarbiavimo sutartį su žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“.

Banko skelbtame konkurse iš viso dalyvavo 4 agentūros.

„Naujieji partneriai į komunikacijos planavimą žvelgia plačiai ir netradiciškai, tai svarbu ne tik krizių akivaizdoje, bet ir tuomet, kai darbai vyksta įprastu tempu. Agentūros pozicija aiški ir reklamos investicijų valdymo bei skaitmeninių inovacijų, kurios neabejotinai yra ateitis, srityse“, – pasirinkimo motyvus išplatintame pranešime pažymi Paulius Pocius, Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius.

Paulius Pocius, Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Tarp didžiausių „Open Agency“ klientų – prekybos tinklas „Iki“, „Perlas Network“, „Pigu.lt“ grupė Baltijos šalyse, „Carlsberg“ grupė, „Lego“ ir kt.

Ligšioliniai Šiaulių banko žiniasklaidos planavimo partneriai buvo „Media House“

Kiti banko partneriai, su kuriais šiuo metu dirbama – reklamos agentūra „TRUTH.“, socialinių tinklų „Big Now“, komunikacijos bendrove „Headline“.

52795
130817
52791