2020-02-05 06:45

Provokacijos ir saviironijos koziriai naujoje „Go Vilnius“ reklamoje

Kampanijos nuotrauka.
Kampanijos nuotrauka.
Sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ pristatė naują sostinės reklamą. Ekspertai pliusą deda nuosekliai ir ryškiai „Go Vilnius“ komunikacijos linijai, tačiau pažeria kritikos kampanijos išpildymui.

Šį kartą agentūra miesto kampanijai pasirinko šūkį „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ (angl. „Vilnius – amazing wherever you think it is“), ir reklamoje pagrindinį Vilniaus trūkumą – menką žinomumą pasaulyje – šmaikščiai bando paversti privalumu.

Pasak Ingos Romanovskienės, „Go Vilnius“ direktorės, prie naujosios sostinės kampanijos prisidėjo dalis kūrybinės komandos iš „Bechtle&Milzarajs“ agentūros, kuri dirbo ir su „G Spot“ kampanija (kuri skelbė, kad Vilnius – Europos G taškas, ir niekas nežino, kur tai yra, bet kai randa, būna nuostabu).

52795
130817
52791