Provokacijos ir saviironijos koziriai naujoje „Go Vilnius“ reklamoje

Šį kartą agentūra miesto kampanijai pasirinko šūkį „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ (angl. „Vilnius – amazing wherever you think it is“), ir reklamoje pagrindinį Vilniaus trūkumą – menką žinomumą pasaulyje – šmaikščiai bando paversti privalumu.
Pasak Ingos Romanovskienės, „Go Vilnius“ direktorės, prie naujosios sostinės kampanijos prisidėjo dalis kūrybinės komandos iš „Bechtle&Milzarajs“ agentūros, kuri dirbo ir su „G Spot“ kampanija (kuri skelbė, kad Vilnius – Europos G taškas, ir niekas nežino, kur tai yra, bet kai randa, būna nuostabu).
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai