„Fabula“ – naujas vardas komunikacijos padangėje

Publikuota: 2016-11-09
Mykolas Katkus, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas: „Klientams šiandien reikia vieno prodiuserio, kuris pasirūpintų viskuo, išmanytų nuo prekės ženklo kūrimo iki ryšių su visuomene, socialinės žiniasklaidos, skaitmeninės rinkodaros ir t. t.“. Juditos grigelytės (VŽ) nuotr.
Mykolas Katkus, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas: „Klientams šiandien reikia vieno prodiuserio, kuris pasirūpintų viskuo, išmanytų nuo prekės ženklo kūrimo iki ryšių su visuomene, socialinės žiniasklaidos, skaitmeninės rinkodaros ir t. t.“. Juditos grigelytės (VŽ) nuotr.

Ryšių su visuomene agentūra UAB „Viešųjų ryšių partneriai“ („VRP Hill + Knowlton Strategies“) pastarųjų metų pokyčius bendrovėje vainikuoja nauju prekės ženklu – „Fabula Hill + Knowlton Strategies“.

Pasak Mykolo Katkaus, agentūros valdybos pirmininko ir akcininko, naujasis prekės ženklas pradedamas naudoti nuo šiandien, o juridiškai bendrovės pavadinimas į „Fabula ir partnerius“ keičiasi nuo lapkričio 30 d.

„Pastaruosius kelerius metus sukame link kitokio verslo modelio. Įgyvendinę reformas agentūroje, įsteigę duomenų padalinį, kūrybos ir turinio, analitikos, projektų vadybos bei konsultavimo, žiniasklaidos skyrius, supratome, kad senasis bendrovės pavadinimas jau nebeatspindi mūsų veiklos, tad naująjį etapą vainikuoja ir naujas pavadinimas, – kalba p. Katkus. – Ankstesnis mūsų vardas – mums vertybė, tačiau jau išaugome tuos marškinėlius, ir nors neatsisveikiname su ryšių su visuomene verslu, mūsų veikla šiandien tampa gerokai platesnė.“

Pasak komunikacijos stratego, tokį virsmą lemia pastarųjų laikų pokyčiai, kai vis labiau trinasi ribos tarp skirtingų rinkodaros ir komunikacijos disciplinų, skirtingų kanalų, o prekių ženklams nebeužtenka tik keturių didelių kampanijų per metus.

„Privalu būti matomam visur, ne vien transliuoti žinutes, kurti nuolatines istorijas ir ryšį su vartotojais. O prekių ženklai dabar yra labiau linkę rinktis vieną partnerį vietoj kelių skirtingų, tai matome ir svetur, ir Lietuvoje, tad prie tendencijų prisitaikome ir mes. Žinoma, siauros specializacijos agentūrų verslas nedings ir išlaikys savo nišą, tačiau daugeliui didesniųjų bendrovių teks burti skirtingų specializacijų kompetencijas“, – įsitikinęs p. Katkus.

Kitoks bandymas

Panašia linkme agentūra suko ir prieš bemaž penkerius metus, kai VRP ir jos partnerių valdomos bendrovės būrėsi į komunikacijos paslaugų klasterį „United Agencies“, kuris turėjo teikti paslaugas iš vienų rankų.

„Ir šiandien, ir anuomet vizija buvo panaši. Mąstėme, ėjome tinkama linkme, tačiau rinka dar tuomet buvo nepasiruošusi, be to, neįvertinome ir krizės masto. Iš kitos pusės, tąkart ir patys dar nesuvokėme, kaip turėtume dirbti kartu. Reikėjo ir mums patiems sulaužyti daugelį barjerų. Tad dabartinis mūsų etapas ir naujasis pavadinimas tikrai nėra antrasis pabandymas. Šiandien jau aiškiai suprantame, kas yra integracija, užaugome ir patys pasikeitėme. Pasikeitė ir rinka“, – skirtumus brėžia p. Katkus.

Agentūra 2015 m. tarp ryšių su visuomene bendrovių buvo lyderė ir pagal tiesiogines pajamas, ir pagal apyvartą. „VRP Hill + Knowlton Strategies“ apyvarta praėjusiais metais viršijo 4,1 mln. Eur ir, palyginti su 2014 m., padidėjo 81%. Tiesioginės agentūros pajamos pernai buvo 45% didesnės nei 2014 m. ir siekė 1,95 mln. Eur. Labiausiai prie apyvartos augimo pernai prisidėjo agentūros ne visus metus vykdytas, vėliau nutrauktas Nacionalinės mokėjimo agentūros 4,5 mln. Eur vertės komunikacijos projektas.

„Apyvarta šiemet bus mažesnė. Maždaug 15% kris ir tiesioginės pajamos, tačiau pelno turėtume uždirbti daugiau“, – būsimus metinius rodiklius prognozuoja p. Katkus.

Savo veiklą „VRP Hill + Knowlton Strategies“ pradėjo 1997 m. kaip „Miestų plėtros informavimo tarnyba“ bendrovė. 2000 m. ji tapo „Viešųjų ryšių projektais“, o 2001 – „Viešųjų ryšių partneriais“. 2004, prisijungusi prie tarptautinio komunikacijos tinklo „Hill + Knowlton Strategies“ bendrovė rinkoje veikė naudodama ir šio tinklo prekės ženklą.

Ir kitų bandymai

Skirtingas kompetencijas po vienu stogu buria ir kitos ryšių su visuomene agentūros. Pavyzdžiui, ryšių su visuomene „INK agency“ šios vasaros pradžioje įsteigė socialinių tinklų bendrovę „bigNow“. Panašų žingsnį pernai žengė ir UAB „Publicum Group“, jungianti 5 ryšių su visuomene, komunikacijos ir reklamos bendroves, – įsigijo 40% socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Socialus marketingas“ akcijų.

infogr.am::7abe6b03-f540-4d4f-9244-09e0c41524ce

infogr.am::8c4cd9d5-9db0-4cb9-a4c6-55632d51f408

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 10

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kritikos strėlės viešiesiems pirkimams: formalus požiūris ar polinkis į „draugystę“ 14

Neseniai Prezidentė teikė siūlymą Viešųjų pirkimų įstatymų pataisoms, uždrausiančioms politinio pasitikėjimo...

Rinkodara
2019.02.07
Sporto klubo reklama įstatymo nepažeidė, bet sukėlė diskusijų 10

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba įvertinusi „Gym Plius“ sporto klubo reklamą, pažeidimų joje nenustatė.

Rinkodara
2019.02.07
„Aprangos“ grupė pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Mažmeninės prekybos drabužiais lyderė Baltijos šalyse „Aprangos“ grupės skelbtą skaitmeninės komunikacijos...

Rinkodara
2019.02.05
Teisinis ginčas dėl „Adrenalino“ baigtas, nuoskaudos – liko 1

Lietuviškos reklamos festivalio „Adrenalinas“ organizatorė Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA...

Rinkodara
2019.02.04
RSVA: rinka atsiriboja nuo „vipcommunications“ veiksmų 5

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) neigiamai vertina veiklą, kuomet ryšių su visuomene agentūra...

Rinkodara
2019.01.30
„Password 2019“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Jau šešioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo.

Rinkodara
2019.01.30
„Telia Lietuva“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius 3

Baigėsi telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ žiniasklaidos planavimo konkursas: po ketverių metų darbo...

Rinkodara
2019.01.28
„Moki-veži“ partnerė „BPN Lietuva“ nesikeičia

Baigėsi statybinių medžiagų mažmeninės ir didmeninės prekybos bendrovės skelbtas žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2019.01.28
Požiūris į rinkodaros partnerius: darbo bitė ar pilkasis kardinolas Premium

Verslai renkasi skirtingus kelius: vieni savo viduje augina komunikacijos ir rinkodaros padalinius, kiti...

Rinkodara
2019.01.28
Bandymai atversti naują socialinių tinklų puslapį dėl paslėptos reklamos Premium

Šešiolika Jungtinės Karalystės socialinių tinklų žvaigždžių sutiko žymėti savo skelbiamas žinutes, jei jų...

Rinkodara
2019.01.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau