„Fabula“ – naujas vardas komunikacijos padangėje

Publikuota: 2016-11-09
Mykolas Katkus, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas: „Klientams šiandien reikia vieno prodiuserio, kuris pasirūpintų viskuo, išmanytų nuo prekės ženklo kūrimo iki ryšių su visuomene, socialinės žiniasklaidos, skaitmeninės rinkodaros ir t. t.“. Juditos grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Mykolas Katkus, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas: „Klientams šiandien reikia vieno prodiuserio, kuris pasirūpintų viskuo, išmanytų nuo prekės ženklo kūrimo iki ryšių su visuomene, socialinės žiniasklaidos, skaitmeninės rinkodaros ir t. t.“. Juditos grigelytės (VŽ) nuotr.

Ryšių su visuomene agentūra UAB „Viešųjų ryšių partneriai“ („VRP Hill + Knowlton Strategies“) pastarųjų metų pokyčius bendrovėje vainikuoja nauju prekės ženklu – „Fabula Hill + Knowlton Strategies“.

Pasak Mykolo Katkaus, agentūros valdybos pirmininko ir akcininko, naujasis prekės ženklas pradedamas naudoti nuo šiandien, o juridiškai bendrovės pavadinimas į „Fabula ir partnerius“ keičiasi nuo lapkričio 30 d.

„Pastaruosius kelerius metus sukame link kitokio verslo modelio. Įgyvendinę reformas agentūroje, įsteigę duomenų padalinį, kūrybos ir turinio, analitikos, projektų vadybos bei konsultavimo, žiniasklaidos skyrius, supratome, kad senasis bendrovės pavadinimas jau nebeatspindi mūsų veiklos, tad naująjį etapą vainikuoja ir naujas pavadinimas, – kalba p. Katkus. – Ankstesnis mūsų vardas – mums vertybė, tačiau jau išaugome tuos marškinėlius, ir nors neatsisveikiname su ryšių su visuomene verslu, mūsų veikla šiandien tampa gerokai platesnė.“

Pasak komunikacijos stratego, tokį virsmą lemia pastarųjų laikų pokyčiai, kai vis labiau trinasi ribos tarp skirtingų rinkodaros ir komunikacijos disciplinų, skirtingų kanalų, o prekių ženklams nebeužtenka tik keturių didelių kampanijų per metus.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Privalu būti matomam visur, ne vien transliuoti žinutes, kurti nuolatines istorijas ir ryšį su vartotojais. O prekių ženklai dabar yra labiau linkę rinktis vieną partnerį vietoj kelių skirtingų, tai matome ir svetur, ir Lietuvoje, tad prie tendencijų prisitaikome ir mes. Žinoma, siauros specializacijos agentūrų verslas nedings ir išlaikys savo nišą, tačiau daugeliui didesniųjų bendrovių teks burti skirtingų specializacijų kompetencijas“, – įsitikinęs p. Katkus.

Kitoks bandymas

Panašia linkme agentūra suko ir prieš bemaž penkerius metus, kai VRP ir jos partnerių valdomos bendrovės būrėsi į komunikacijos paslaugų klasterį „United Agencies“, kuris turėjo teikti paslaugas iš vienų rankų.

„Ir šiandien, ir anuomet vizija buvo panaši. Mąstėme, ėjome tinkama linkme, tačiau rinka dar tuomet buvo nepasiruošusi, be to, neįvertinome ir krizės masto. Iš kitos pusės, tąkart ir patys dar nesuvokėme, kaip turėtume dirbti kartu. Reikėjo ir mums patiems sulaužyti daugelį barjerų. Tad dabartinis mūsų etapas ir naujasis pavadinimas tikrai nėra antrasis pabandymas. Šiandien jau aiškiai suprantame, kas yra integracija, užaugome ir patys pasikeitėme. Pasikeitė ir rinka“, – skirtumus brėžia p. Katkus.

Agentūra 2015 m. tarp ryšių su visuomene bendrovių buvo lyderė ir pagal tiesiogines pajamas, ir pagal apyvartą. „VRP Hill + Knowlton Strategies“ apyvarta praėjusiais metais viršijo 4,1 mln. Eur ir, palyginti su 2014 m., padidėjo 81%. Tiesioginės agentūros pajamos pernai buvo 45% didesnės nei 2014 m. ir siekė 1,95 mln. Eur. Labiausiai prie apyvartos augimo pernai prisidėjo agentūros ne visus metus vykdytas, vėliau nutrauktas Nacionalinės mokėjimo agentūros 4,5 mln. Eur vertės komunikacijos projektas.

„Apyvarta šiemet bus mažesnė. Maždaug 15% kris ir tiesioginės pajamos, tačiau pelno turėtume uždirbti daugiau“, – būsimus metinius rodiklius prognozuoja p. Katkus.

Savo veiklą „VRP Hill + Knowlton Strategies“ pradėjo 1997 m. kaip „Miestų plėtros informavimo tarnyba“ bendrovė. 2000 m. ji tapo „Viešųjų ryšių projektais“, o 2001 – „Viešųjų ryšių partneriais“. 2004, prisijungusi prie tarptautinio komunikacijos tinklo „Hill + Knowlton Strategies“ bendrovė rinkoje veikė naudodama ir šio tinklo prekės ženklą.

Ir kitų bandymai

Skirtingas kompetencijas po vienu stogu buria ir kitos ryšių su visuomene agentūros. Pavyzdžiui, ryšių su visuomene „INK agency“ šios vasaros pradžioje įsteigė socialinių tinklų bendrovę „bigNow“. Panašų žingsnį pernai žengė ir UAB „Publicum Group“, jungianti 5 ryšių su visuomene, komunikacijos ir reklamos bendroves, – įsigijo 40% socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Socialus marketingas“ akcijų.

infogr.am::7abe6b03-f540-4d4f-9244-09e0c41524ce

infogr.am::8c4cd9d5-9db0-4cb9-a4c6-55632d51f408

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„BPN Intense“ vadovų komandą papildė M. Marčenkovas Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovų komandą papildė klientų vystymo direktorius Marius...

Rinkodara
2022.05.11
Taiklus DFDS rinkodaros šūvis: kaip nišinėje kategorijoje parduoti svajonę Premium

„DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo...

Rinkodara
2022.05.11
Lietuvos banko komunikacijai vadovauja G. Mierkienė

Lietuvos banko (LB) komunikacijos skyriaus vadove nuo pirmadienio dirba Gintarė Mierkienė, iki kovo vidurio...

Rinkodara
2022.05.09
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA aštuntąjį kartą renka Metų rinkodaros vadovą(-ę). Rinkodaros...

Rinkodara
2022.05.09
T. Ramanauskas: emocijos triuškina racionalumą, arba „Naujakalbė“ reklamoje Premium 1

Nėra vienos ir magiškos formulės, kuri lemtų rinkodaros kampanijos efektyvumą, nors nuolat užsiimame...

Rinkodara
2022.05.09
Geriausios reputacijos influenceriai „Instagram“ tinkle Premium

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Instagram“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.08
Kai tenka mokėti didžiausią reputacijos kainą 3

Nors vadovėlių apie krizių valdymą netrūksta, į aštrias situacijas įklimpusių verslų istorijų ir pamokų –...

Nuomonės
2022.05.05
„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija

Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2022“ išrinkta „DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel...

Rinkodara
2022.05.04
Renkamas Metų komunikatorius: savo balsą atiduoti galės ir publika

Konkurso „PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia apie „Metų komunikatoriaus“ rinkimų pradžią ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Password 2022“: efektyviausių rinkodaros kampanijų rinkimai

Šiandien ir rytoj vyksta „Verslo žinių“ organizuojama efektyvumo konferencija „Password“. Jos metu konkurso...

Rinkodara
2022.05.03
M. Katkus apie „Vičiūnus“: tai ne komunikacijos, o lyderystės krizė Premium 35

Tarp didžiausių verslo krizių Lietuvoje neabejotinai atsidūrė ir „Vičiūnų“ grupės elgesys Rusijos karo...

Rinkodara
2022.05.03
„Iki“ išsirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Prekybos tinklo „Iki“ skelbtą žiniasklaidos planavimo agentūros konkursą laimėjo „Inspired UM“.

Rinkodara
2022.05.02
Reklamai pasitelkė šokolado meditaciją

Pastaruosius du mėnesius visas pasaulis gyvena karo Ukrainoje nuotaikomis – tai sekina ir psichologiškai, ir...

Rinkodara
2022.05.01
Didžiųjų komunikacijos agentūrų rodikliai – rekordiniai šuoliai pandemijos metais Premium

Didžiosios komunikacijos agentūros pandemijos metus braukia su optimizmu: žymiai augo ir pardavimai, ir...

Rinkodara
2022.04.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku