2025-05-30 19:36

Kodėl verslas pakvaišęs dėl rožinių šaltibarščių ir kam į tai investuoti

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Šį šeštadienį sostinėje finišuos „Vilniaus šaltibarščių festivalis“, tačiau verslai į rožinę karštinę įsijungę jau daugiau nei mėnesį ir vartotojus vilioja atributika, rožiniais tortais, žaidimais. Anot rengėjų, festivalis jau tapo Vilniaus prekės ženklu.

Pasak Dovilės Aleksandravičienės, Vilniaus miesto verslo ir turizmo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovės, trečius metus vykstantis „Vilnius Pink Soup Fest“ sujungia gastronomiją, pramogas, kultūrą ir meną. 

Prie festivalio šiemet jungiasi daugybė partnerių: savo šventinius pasiūlymus ar veiklas pristato restoranai, barai, prekybininkai, viešbučiai, muziejai, ekskursijų ir kitų pramogų ar iniciatyvų organizatoriai. 

52795
130817
52791