2024-11-12 20:00

„Lidl“ rizikuoja užsitraukti „Coca-Cola“ rūstybę

„Lidl“ nuotr.
„Lidl“ nuotr.
Vokietijos maisto prekybos tinklas „Lidl“ Jungtinėje Karalystėje (JK) drąsiai žaidžia asociacijomis – pasitelkia jau ikonine tapusią „Coca-Cola“ karavano idėją savo šventinei kampanijai.

20 metrų ilgio ir 15 tonų sveriantis šventinis prekybininkės sunkvežimis yra apklijuotas „Lidl“ privataus kolos prekės ženklo „Freeway“ etikete ir nuo lapkričio 14 d. iki gruodžio 1 d. aplankys devynis Jungtinės Karalystės (JK) miestus.

„Freeway“ skardinė ant ratų debiutuoja bemaž tuo pačiu metu, kai vyksta ir tradicinis kasmetinis „Coca-Cola“ kalėdinių sunkvežimių reklaminis turas, kurio metu gėrimų milžinės kalėdiniai karavanai aplanko daugybę pasaulio miestų, akcentuoja adweek.com

52795
130817
52791