„InAvati“: nuo lietuviško prekių ženklo idėjos iki gaminių, nukeliavusių į Baltuosius rūmus
UAB „Siulvedė“, dirbančios su prekių ženklu „InAvati“, pardavimai per 2023-iuosius, palyginti su ankstesniais metais, išaugo 27%, iki 3,34 mln. Eur. Panašiu tempu augo ir grynasis pelnas, pernai viršijęs 0,5 mln. Eur.
„Nuosekliai stiebiamės į viršų, tačiau nuotaikos lengvojoje pramonėje tikrai ne pačios šviesiausios. Įsitempti verčia žinios, kad vien per šiuos metus bankrutavo kelios ilgametės šalies siuvimo įmonės“, – kalba Jadvyga Žegždrin, bendrovės „Siulvedė“ įkūrėja ir vadovė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai