2024-08-29 05:45

„InAvati“: nuo lietuviško prekių ženklo idėjos iki gaminių, nukeliavusių į Baltuosius rūmus

„InAvati“ parduotuvė prekybos centre „Panorama“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„InAvati“ parduotuvė prekybos centre „Panorama“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tekstilės sektorius išgyvena ne lengviausius laikus: verslus šiemet lydi ir bankrotai, ir restruktūrizacijos procesai, visgi kai kurie ilgamečiai verslai randa kelių augti.

UAB „Siulvedė“, dirbančios su prekių ženklu „InAvati“, pardavimai per 2023-iuosius, palyginti su ankstesniais metais, išaugo 27%, iki 3,34 mln. Eur. Panašiu tempu augo ir grynasis pelnas, pernai viršijęs 0,5 mln. Eur.

„Nuosekliai stiebiamės į viršų, tačiau nuotaikos lengvojoje pramonėje tikrai ne pačios šviesiausios. Įsitempti verčia žinios, kad vien per šiuos metus bankrutavo kelios ilgametės šalies siuvimo įmonės“, – kalba Jadvyga Žegždrin, bendrovės „Siulvedė“ įkūrėja ir vadovė. 

52795
130817
52791