„Influenceriai.lt“ – tarp geriausių butikinių influencerių rinkodaros agentūrų pasaulyje

„Sulaukti tarptautinio pripažinimo ir atstovauti Baltijos šalių regioną tarptautiniuose apdovanojimuose mums didelis laimėjimas, vainikuojantis šešerių metų įdirbį. Svarbu, kad šių apdovanojimų vertinimo kriterijai apima ne tik influencerių rinkodaros sprendimų kokybę, įvairovę, bet vertina ir agentūros filosofiją, lyderystę, talentų pritraukimą bei indėlį į influencerių rinkodaros standartų vystymąsi,“ – įvertinimą komentuoja Laura Bojarskytė-Aleksandravičė, agentūros įkūrėja ir vadovė.
„Influenceriai.lt“ tarptautinio įvertinimo sulaukė už ekspertiškumą ir lyderystę Baltijos šalyse bei duoklę formuojant skaidrią ir rezultatais grįstą influencerių rinkodaros kryptį šiame regione.
„Ir esami, ir buvę kolegos žino, kad mūsų agentūros istorija prasidėjo nuo idėjos, kurią užrašiau sėdėdama, liaudiškai tariant, ant bordiūro po ilgos dienos konferencijos darbinėje komandiruotėje. Tuometinė stipri aistra influencerių marketingui įveikė baimę bandyti kurti agentūrą,“ – savo „LinkedIn“ paskyroje pažymi L. Bojarskytė-Aleksandravičė.
„Global Influencer Marketing Awards“ kasmet renka geriausius influencerių rinkodaros sprendimus, technologijas, agentūras ir talentus pasaulyje, kurie demonstruoja aukštą meistriškumą bei kūrybiškumą, skatina inovacijas ir pasižymi išskirtiniais rezultatais. Šių metų geriausieji bus apdovanoti Londone liepos 18 d. vyksiančioje ceremonijoje.
„Influenceriai.lt“ šiuo metu dirba su „Lidl Lietuva“, „Wolt“, „Aprangos grupe“, „Pieno žvaigždėmis“, „Douglas“ ir t. t..
Tarp specializuotų influencerių rinkadaros agentūrų yra ir „Relate“, „Havas“ grupės Lietuvoje dalis, taip pat „swaY“ (MB „Viskas apie“), kartu šias paslaugas teigia ir skaitmeninės agentūros „SuperYou“, „AdDrama“ ir kt.
VŽ rašė, kad „SuperYou“ kasmet sklebia ir TOP influencerių reitingus skirtinguose socialiniuose tinkluose.