Reputacija internete: „Hostinger“ šuolis į viršūnę, „Lidl“ sėkmės receptas

- „Hostinger“ ankstesnių metų tyrime tesirikiavo 9-oje vietoje, o šiemet šoktelėjo į pirmąją.
- Visas prekybininkų segmentas efektyviai komunikuoja internete, tačiau „Lidl“ išsiskiria tarp konkurentų.
- Gerą reputaciją internete galima susikurti, nepaisant sektoriaus, kuriame veikia įmonė.
- Išsirašyti sau geriausią receptą – kalbėti svarbiausiomis temomis.
Dirbtiniu intelektu paremtas duomenų startuolis „Repsense“ matavo įmonių reputacijos indeksą internete – analizavo ir vertino „Google“ paieškos rezultatus pagal skirtingas internetinės paieškos kombinacijas. Įmonės ir organizacijos buvo vertinamos, kaip atrodo iš skirtingų interesų grupių perspektyvų: viešojo įvaizdžio, esamų ir potencialių darbuotojų, klientų, investuotojų, kokia informacija atrandama apie įmonės vadovą ir lyderius. Atsižvelgiama į šaltinių, kuriuose minima organizacija, kokybę, publikacijų sentimentą, šaltinių diversiškumą, „Google“ funkcijų išnaudojimą paieškos rezultatuose.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai