2024-04-16 18:03

Reputacija internete: „Hostinger“ šuolis į viršūnę, „Lidl“ sėkmės receptas

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Duomenų analizės startuolis „Repsense“ išanalizavo Verslo reputacijos indekse esančių bendrovių ir organizacijų įvaizdį internete. Laurai ir „Metų online reputacijos“ titulas privačiame sektoriuje šį kartą keliauja interneto svetainių prieglobos bendrovei „Hostinger“, viešajame – „Invegai“. „Metų taikliausios online komunikacijos“ titulas skirtas prekybos tinklui „Lidl“.
  • „Hostinger“ ankstesnių metų tyrime tesirikiavo 9-oje vietoje, o šiemet šoktelėjo į pirmąją.
  • Visas prekybininkų segmentas efektyviai komunikuoja internete, tačiau „Lidl“ išsiskiria tarp konkurentų.
  • Gerą reputaciją internete galima susikurti, nepaisant sektoriaus, kuriame veikia įmonė.
  • Išsirašyti sau geriausią receptą – kalbėti svarbiausiomis temomis.

Dirbtiniu intelektu paremtas duomenų startuolis „Repsense“ matavo įmonių reputacijos indeksą internete – analizavo ir vertino „Google“ paieškos rezultatus pagal skirtingas internetinės paieškos kombinacijas. Įmonės ir organizacijos buvo vertinamos, kaip atrodo iš skirtingų interesų grupių perspektyvų: viešojo įvaizdžio, esamų ir potencialių darbuotojų, klientų, investuotojų, kokia informacija atrandama apie įmonės vadovą ir lyderius. Atsižvelgiama į šaltinių, kuriuose minima organizacija, kokybę, publikacijų sentimentą, šaltinių diversiškumą, „Google“ funkcijų išnaudojimą paieškos rezultatuose.

52795
130817
52791