Lietuviškus sentimentus pamynus – naujas „Pušku pušku“ vardas
- Kartais tenka emocijas padėti į šalį, nes, norint augti tarptautiniu lygmeniu, reikia ir tinkamo prekių ženklo.
- Apie iššūkius galvojant ir keičiant prekių ženklą.
- Esminiais pokyčių metais galima vadinti 2017-uosius, kai Lietuvoje atsinaujino ne vienas ilgametis ir didelis prekių ženklas.
„Bemaž 16-a metų Lietuvoje ir eksporto rinkose auginome „Pušku pušku“, tačiau jau kokius 7-ius metus viduje gyvenome su mintimi, kad, norint augti toliau, reikia keisti prekių ženklą-pavadinimą“, – teigia Remigijus Balčiūnas, „Pušku pušku“ įkūrėjas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai