2024-04-02 16:02

Lietuviškus sentimentus pamynus – naujas „Pušku pušku“ vardas

Remigijus Balčiūnas, „Pušku pušku“ vadovas, įkūrėjas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Remigijus Balčiūnas, „Pušku pušku“ vadovas, įkūrėjas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Sėdmaišių gamybos UAB „Pupt“, valdanti prekių ženklą „Pušku pušku“, keičia vardą į „Slowdown“.
  • Kartais tenka emocijas padėti į šalį, nes, norint augti tarptautiniu lygmeniu, reikia ir tinkamo prekių ženklo.
  • Apie iššūkius galvojant ir keičiant prekių ženklą.
  • Esminiais pokyčių metais galima vadinti 2017-uosius, kai Lietuvoje atsinaujino ne vienas ilgametis ir didelis prekių ženklas.

„Bemaž 16-a metų Lietuvoje ir eksporto rinkose auginome „Pušku pušku“, tačiau jau kokius 7-ius metus viduje gyvenome su mintimi, kad, norint augti toliau, reikia keisti prekių ženklą-pavadinimą“, – teigia Remigijus Balčiūnas, „Pušku pušku“ įkūrėjas.

52795
130817
52791