„Eurovaistinė“ su naujais prekių ženklais komunikacijoje – ta pati žinutė didžiųjų reklamos užsakovų lūpose

VŽ rašė, kad vaistinių tinklas šią gegužę pateikė registruoti naujus prekės ženklus: „Sveikos kainos“, „Sveika kaina“.
„Tai nauja įmonės reklamos linija, kurioje visas dėmesys skiriamas aktualių nereceptinių vaistų, maisto papildų ar grožio prekių kainoms. Sveika kaina – dažnas išsireiškimas, kuriuo įprastai nusakome kažką suprantamo, racionalaus, verto įsigyti. Kartu žodis „sveikas ir sveika“ – vienas iš svarbiausių mūsų veikloje, tad nuo šiol kaip vaistinių tinklas norime kalbėti apie mažas kainas, kurios atitinka lūkesčius, kokybę ir atliepia poreikius“, – išplatintame pranešime pabrėžia Kristina Gumauskienė, „Eurovaistinės“ rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai