2023-07-02 16:58

„Eurovaistinė“ su naujais prekių ženklais komunikacijoje – ta pati žinutė didžiųjų reklamos užsakovų lūpose

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ nuo šiol daugiausia dėmesio savo komunikacijoje skirs kainoms. Norėdami apie kainas kalbėti įdomiai, įmonė įveda naują geriausių mėnesio pasiūlymų ženklinimą – registravo naujus ženklus ir pristato „Sveikas kainas“. Kainų tema dominuoja ir visų prekybos tinklų, didžiųjų reklamos užsakovų Lietuvoje komunikacijoje.

VŽ rašė, kad vaistinių tinklas šią gegužę pateikė registruoti naujus prekės ženklus: „Sveikos kainos“, „Sveika kaina“.

„Tai nauja įmonės reklamos linija, kurioje visas dėmesys skiriamas aktualių nereceptinių vaistų, maisto papildų ar grožio prekių kainoms. Sveika kaina – dažnas išsireiškimas, kuriuo įprastai nusakome kažką suprantamo, racionalaus, verto įsigyti. Kartu žodis „sveikas ir sveika“ – vienas iš svarbiausių mūsų veikloje, tad nuo šiol kaip vaistinių tinklas norime kalbėti apie mažas kainas, kurios atitinka lūkesčius, kokybę ir atliepia poreikius“, – išplatintame pranešime pabrėžia Kristina Gumauskienė, „Eurovaistinės“ rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovė.

52795
130817
52791