„carVertical“ startuoja su atnaujintu prekės ženklu

Kaip teigia bendrovė, 1 iš 5 Lietuvoje patikrintų automobilių turi suklastotą ridą, todėl automobilių istorijos ataskaitos yra naudingas įrankis norintiems išvengti apgaulių.
„Norėdami įnešti skaidrumo į Lietuvos naudotų transporto priemonių rinką, turime pasiekti platesnę auditoriją – ne tik automobilių entuziastus ir ekspertus. Todėl keičiame savo požiūrį ir pristatome svarbius išmaniosios programėlės ir automobilių bei motociklų istorijos ataskaitų pokyčius“, – teigia Rokas Medonis, „carVertical“ vadovas.
Siekdama geriau suprasti savo klientų poreikius ir motyvaciją, pernai įmonė atliko didelės apimties vartotojų apklausą pagrindinėse rinkose, kuriose veikia bendrovės produktas.
„Mes domėjomės, kodėl mūsų klientai naudoja automobilių istorijos ataskaitas, kuo ši paslauga jiems patinka, kokia yra naudotų transporto priemonių rinka jų šalyje ir kokiu būdu jie perka naudotus automobilius“, – pasakoja R. Medonis.
Tyrimo metu paaiškėjo, kad daugybė vairuotojų Lietuvoje vis dar nežino, kas yra VIN kodas ir netikrina transporto priemonės istorijos jos pirkimo metu, taip rizikuodami susidurti su įvairiomis problemomis ir apgavystėmis.
Apklausos rezultatai ne tik suteikė naudingos informacijos apie skirtumus tarp įvairių naudotų automobilių rinkų, bet ir atskleidė, kad automobilių bei motociklų istorijos patikra vis dar dažnai laikoma tik ekspertams bei įmonėms aktualia paslauga.
„Pasirodo, kad didelė dalis mūsų vartotojų yra entuziastai, puikiai nusimanantys apie automobilius. Nors mes labai vertiname šią automobilistų bendruomenę, mūsų misija yra padėti ir kiekvienam vairuotojui, kuriam techniniai aspektai nėra tokie artimi“, – įžvalgomis dalinasi Rokas Medonis.
Įmonė siekia, kad visi suprastų, jog transporto priemonių istorijos patikra aktuali ne tik automobilių pirkėjams, bet ir vairuotojams, norintiems tinkamai prižiūrėti automobilį. Taip pat ši paslauga kuria vertę ir sąžiningiems naudotų transporto priemonių pardavėjams.
Pokyčiai – ne vien dizaine
Įmonės atsinaujinimas neapsiriboja vien tik dizaino pokyčiais.

„Pristatome ir visiškai atnaujintas ataskaitas, kurios bus daug aiškesnės ir lengviau suprantamos visiems vartotojams. Pavyzdžiui, atnaujintoje ataskaitoje bus pateikiami paaiškinimai apie tam tikrus įrašus bei įtraukta papildoma vaizdinė medžiaga ir patarimai. Norime, kad ataskaitoje būtų daugiau vizualios medžiagos, padedančios vartotojams greičiau sužinoti reikiamą informaciją ir priimti sprendimą apie juos dominančius automobilius bei motociklus“, – išplatintame pranešime teigia R. Medonis.

Pasak jo, šie pokyčiai yra svarbus žingsnis siekiant naudotų automobilių rinkos skaidrumo.
„Būdami vieni novatoriškiausių rinkoje, mes siekiame atverti kelią į skaidresnę naudotų automobilių rinką, kuriuo sekti galėtų kiekvienas“, – sako R. Medonis.
VŽ rašė, kad „carVertical“ laužo nusistovėjusias normas ir vadybos srityje – įmonėje dirba du lygiaverčiai rinkodaros vadovai.
„Kodėl pasirinkome tokį kelią? Matėme ne vieną užsienio verslų pavyzdį, kai aukščiausio lygio pozicija dalinasi du vadovai. To pavyzdžiai – ir „Netflix“, ir „Salesforce“, ir „Oracle“, kur buvo ar yra taikomas vadinamais co-CEO modelis, kai įmonė turi du vadovus“, – poziciją grindžia R. Medonis.
„Pirmoji startuolio CMO Lina Kasiliauskienė užaugo bendrovėje. Augant įmonei ir prisijungus rinkodaros profesionalui Mantui Ribeliui, organiškai atsirado dar viena CMO pozicija“, – pasakoja R. Medonis.
Pašnekovas pažymi, kad apie dvi CMO pozicijas vienoje bendrovėje Lietuvoje jiems patiems dar neteko girdėti.
„Tikėtina, esame pirmieji Lietuvoje, įgyvendinę tokį darbų pasidalinimo variantą. Pas mus dviejų CMO modelis veikia jau lygiai metai. Manome, kad tai mums pasiteisino, ir tai puikiai įrodo rezultatai. Pavyzdžiui, mėnesio pajamos per pastaruosius metus yra išaugusios nuo 1,9 mln. Eur iki 3,4 mln. Eur. Dėl tokio eksponentinio augimo patekome į „Financial Times“ greičiausiai augančių įmonių 1000-uką. Savo kategorijoje Lietuvoje esame pirmi“, – akcentuoja R. Medonis.