2023-05-15 16:07

Rinkodaros vadovo kėde „carVertical“ dalijasi dviese: darbas nusimetus ego

Lina Kasiliauskienė ir Mantas Ribelis, „carVertical“ rinkodaros vadovai. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lina Kasiliauskienė ir Mantas Ribelis, „carVertical“ rinkodaros vadovai. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Naudotų automobilių istorijos patikros duomenis teikianti bendrovė „carVertical“ laužo nusistovėjusias normas – įmonėje dirba du lygiaverčiai rinkodaros vadovai.

„Dviejų CMO (angl. chief marketing officer) poreikis gimė iš poreikio suvaldyti platų rinkodaros spektrą: klasikinę kūrybinę rinkodarą, viešuosius ryšius ir visus skaitmeninius bei prekių ženklo įvaizdžio kanalus“, – taip įmonės sprendimą turėti du CMO komentuoja Rokas Medonis, „carVertical“ vadovas.

Jis pats, kaip ir verslo partneris Robertas Boravskis, rinkodaros srityje dirbo ne vienus metus, tad verslo pradžioje rinkodaros pozicijos įmonėje net neturėjo.

52795
130817
52791