Rinkodaros vadovo kėde „carVertical“ dalijasi dviese: darbas nusimetus ego

„Dviejų CMO (angl. chief marketing officer) poreikis gimė iš poreikio suvaldyti platų rinkodaros spektrą: klasikinę kūrybinę rinkodarą, viešuosius ryšius ir visus skaitmeninius bei prekių ženklo įvaizdžio kanalus“, – taip įmonės sprendimą turėti du CMO komentuoja Rokas Medonis, „carVertical“ vadovas.
Jis pats, kaip ir verslo partneris Robertas Boravskis, rinkodaros srityje dirbo ne vienus metus, tad verslo pradžioje rinkodaros pozicijos įmonėje net neturėjo.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai