2023-03-16 07:00

Gydytojai influenceriai – megažvaigždės konservatyviame medicinos pasaulyje

VŽ koliažas (iš kairės): Indrė Plėštytė-Būtienė, klinikų „Mama, aš sergu“ įkūrėja ir vadovė, Valentina Kvaraciejienė, UAB „Vyvadenta“ vadovė, odontologė.
VŽ koliažas (iš kairės): Indrė Plėštytė-Būtienė, klinikų „Mama, aš sergu“ įkūrėja ir vadovė, Valentina Kvaraciejienė, UAB „Vyvadenta“ vadovė, odontologė.
Gydytojai nuomonės formuotojai – vis dažniau pastebima rinkodaros tendencija ir Lietuvoje, ir užsienyje. Užkopę ant populiarumo bangos, gydytojai influenceriai atidaro klinikas, e. parduotuves, kuria skaitmeninius produktus tokiame, atrodytų, konservatyviame medicinos pasaulyje. Žinomus veidus socialiniuose tinkluose aktyviau „medžioja“ ir skirtingi darbdaviai.

Aktyvesnė gydytojų komunikacija socialiniuose tinkluose kartu tampa ir teisėta alternatyva draudžiamam naudoti pacientų įvaizdžiui reklamoje ir komunikacijoje. 

VŽ rašė, kad per 2022-uosius Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba tikrino didžiąsias privačias medicinos įstaigas, surašė joms nurodymus pasikoreguoti skleidžiamą reklamą ir įspėjo, kad jos bus stebimos, o jei nesilaikys nurodymų – baudžiamos. Viena jautriausių vietų – paciento įvaizdžio naudojimas komunikacijoje. 

52795
130817
52791