Iš Rygos komunikacijos agentūros grįžta su apdovanijomais
„Idea prima“ apdovanojimuose „Mi:t&Links. Baltic Communication Awards“ Lietuvos metų agentūros titulą buvo laimėjusi ir 2019 m.
„Po 4 metų pertraukos pelnytas geriausios Lietuvos komunikacijos agentūros vardas rodo, kad pasirinktą strateginę kryptį – su aistra kurti išmatuojamus pokyčius – mūsų komanda sėkmingai įgyvendina praktinėje veikloje. Šis titulas – tai bendras visų 35 „Idea prima“ asmenybių, su užsidegimu realizuojančių pridėtinę vertę kuriančias idėjas, laimėjimas“, – išplatintame pranešime teigia Paulius Tamulionis, „Idea prima“ direktorius.
„Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2023“ konkurse „Idea prima“ įgyvendinti projektai dominavo korporatyvinės komunikacijos kategorijoje – pirmąją vietą laimėjo „Circle K“ kampanija „O jei be pykčio“, antrąją – „Elektrum Lietuva“ žinomumo didinimo kampanija.
Kampanija „O jei be pykčio“ užėmė antrąją vietą ir darbdavio įvaizdžio komunikacijos kategorijoje, o trečioji vieta joje skirta kito agentūros kliento „Vilniaus vandenų“ kampanijai „Jauskis kaip žuvis vandenyje“. Pastaroji kampanija antrąją vietą pelnė ir viešojo sektoriaus komunikacijos kategorijoje.
Socialinės komunikacijos kategorijoje trečiąją vietą nuskynė „Idea prima“ kartu su Centrine projektų valdymo agentūra įgyvendinta kampanija „Aš toks kaip ir tu. Ne iš kitos planetos“.
Į finalinį nominuotų projektų sąrašą pateko dar du „Idea prima“ įgyvendinti projektai. „Husqvarna“ kampanija „Geresniam darbui, geresniam rezultatui, geresniam laikui“ nominuota „pasakojimo“ (angl. storytelling) kategorijoje, o Finansų ministerijos kampanija „Esminiai pokyčiai“ – nuomonės formuotojų kategorijoje.
Taip pat su apdovanojimais
Komunikacijos agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“ iš praėjusį penktadienį Rygoje vykusių Baltijos šalių komunikacijos kampanijų apdovanojimų „Mi:t&links. Baltic Communication Awards 2023“ grįžo su penkiais laimėjimais. Du agentūros įgyvendinti projektai buvo įvertinti pirmosiomis vietomis, vienas užėmė antrą vietą, dar du savo kategorijose liko treti.
„Penki pelnyti apdovanojimai patvirtina, kokie produktyvūs ir kūrybingi mūsų agentūrai buvo praėję metai. „Fabulos“ komandos kartu su klientais įgyvendinti darbai skynė apdovanojimus įvairiausiose kategorijose, nuo darbdavio įvaizdžio, socialinių kampanijų ir tarptautinės komunikacijos, iki projektų be biudžeto. Lankstumas, gebėjimas įsiklausyti ir atliepti klientų poreikius bei pasiekti geriausią rezultatą – taip kuriame proveržį per komunikaciją“, – sako Raminta Rimkienė, „Fabula Rud Pedersen Group“ direktorė ir partnerė.
Konkurse dviejų apdovanojimų sulaukė agentūros kartu su Lietuvos policija įgyvendintas projektas #StokĮPoliciją: jis pripažintas geriausiu darbdavio įvaizdžio kategorijoje ir užėmė trečią vietą tarp viešojo sektoriaus projektų.
Geriausia socialine kampanija apdovanojimuose pripažinta „Nenykstančios rūšys“. Kartu su „Užstato sistemos administratoriumi“ (USAD) įgyvendinta kampanija kalba apie nuostabios Lietuvos gamtos dalimi tapusias šiukšles, teršiančias aplinką.
Antrą vietą tarp projektų be biudžeto pelnė renginiui „Kultūros naktis 2022“ kurta reklamos kampanija, praėjusių metų festivalio lankytojus pasitikusi šūkiu „Šviesa visada laimi“.
Tarptautinės komunikacijos kategorijoje trečią vietą užėmė kartu su logistikos kompanija DFDS įgyvendintas projektas „Maisto kalnai“, kuriuo siekta paskatinti keltų keleivius pagalvoti, ar tikrai suvalgys tuos kalnus, kuriuos savitarnos restoranuose įsideda į savo lėkštes.
„Mi:t&links. Baltic Communication Awards 2023“ pirmąją vietą istorijų pasakojimo kategorijoje laimėjo ir Lietuvos aukštųjų technologijų bendrovės „Yukon Advanced Optics Worldwide“ prekės ženklo „Pulsar“ kampanija.
Apdovanojimą pelniusias vaizdo istorijas „Pulsar“ kūrė padedami agentūros „Choco Agency“. Su šia kampanija termovizinės optikos – žiūronų ir taikiklių – gamintoja „Pulsar“ kalba apie gamtos tyrinėtojus, medžiotojus ir elnių veisėjus bei atskleidžia kitą medžioklės pusę.