„ACC Distribution“ atnaujino prekės ženklą

Publikuota: 2022-10-04
Naujasis bendrovės logotipas. Bendrov. nuotr.
svg svg
Naujasis bendrovės logotipas. Bendrov. nuotr.

Didmeninės elektronikos įrenginių prekybos bendrovė „ACC Distribution“, priklausanti „Acme Grupei“, atnaujino prekės ženklą bei vizualinį identitetą. Pokyčiais siekiama stiprinti sinergiją su globaliais prekių ženklais, inovacijų kryptimis bei plėsti pasaulinių prekių ženklų vartus į Baltijos šalių rinkas.

Įgyvendinant pokyčius buvo iš esmės atnaujinta įmonės įvaizdžio strategija, apimanti ir vizualinį įmonės identitetą bei nuo 2011 m. naudotą prekės ženklą. 

„Naujasis logotipas įkūnija modernaus ir patikimo prekės ženklo charakterį“, – išplatintame pranešime sako Žymantas Baušys, „ACC Distribution“ vadovas.

Naujam įmonės logotipui parinkti ACC raides atitinkantys arkų simboliai, kurie suformuoja portalo formą, tokiu būdu perteikiant dėmesio fokusavimą į ateitį. Anot įmonės, logotipui pasirinkta mėlyna spalva atspindi dinamišką įmonės veiklą.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasak „ACC Distribution“ vadovo, poreikį atsinaujinti paskatino 2019 m. įvykęs įmonių „Acme Europe“ ir „ACC Distribution“ susijungimas bei rinkoje vykstantys pokyčiai.

„Jau tuo metu kilo minčių, kad senasis įvaizdis nebeatskleidžia „ACC Distribution“, tačiau nusprendėme neskubinti norimų pokyčių. Po kelerių metų išsikėlus ambicingą strategiją 2022–2024 m., supratome, kad atėjo tinkamas laikas“, – pabrėžia Ž. Baušys.

Pasak jo, tai nėra vien internetinės svetainės ar biuro iškabos atnaujinimas. 

„Siekėme suformuoti naują veiklos ir komunikacijos strategiją, kuri apimtų ir naujus socialinius projektus, periodišką rinkos tyrimų analizę bei rezultatų pateikimą, darbuotojų edukaciją bei jų asmeninį ekspertiškumo tobulinimą“, – vardija Ž. Baušys.

Įgyvendinti vizualinio identiteto ir komunikacijos strategijos pokyčius įmonei padėjo strateginių konsultantų biuras „Synthesis Consulting Group“.

„Acme Grupės“ bendrovė „ACC Distribution“ atstovauja daugiau nei 200 informacinių technologijų, kompiuterinės technikos, programinės įrangos, garso, vaizdo, kompiuterinių žaidimų, elektroninio mobilumo bei buitinės technikos tiekėjų ir prekinių ženklų, tarp kurių tokie vardai kaip „Dell“, „Lenovo“, „Xiaomi“, „Asus“, „Acer“, „Microsoft“, „OnePlus“, „LG“, „Samsung“, „Trina Solar“ ir kiti. 

„ACC Distribution“ grupę sudaro 7 bendrovės Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Bendrovė yra sukūrusi per 200 darbo vietų.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

„Integrity PR“ gretose – nauji akcininkai Premium

Komunikacijos agentūros „Integrity PR“ smulkiaisiais akcininkais tapo ilgamečiai darbuotojai Žilvinas Bružas...

Rinkodara
05:45
Prabangos sektorius atsparus krizėms: pasauliniai pardavimai sieks 1,4 trln. Eur Premium

Konsultacijų ir tyrimų bendrovės „Bain&Company“ naujausia prabangos sektoriaus apžvalga rodo, kad 2022 m. 95%...

Prekyba
2022.12.01
Seime siūloma leisti liberaliau rašyti juridinių asmenų pavadinimus

Grupė parlamentarų parengė naują Valstybinės kalbos įstatymo projektą, kurį numatoma priimti kaip...

Verslo aplinka
2022.12.01
VŽ klausomiausi podkastai lapkritį – pokalbiai su verslų savininkais, CEO, ekonomistais

Pateikiame daugiausia „Verslo žinių“ prenumeratorių dėmesio sulaukusių podkastų TOP 10.

Rinkodara
2022.12.01
Oro uostų parduotuvės: augame, bet yra nerimo ženklų Premium 1

Šiuo metu daugiau nei 5.000 kv. m. ploto prekybininkams siūlantys Lietuvos oro uostai planuoja terminalų...

Prekyba
2022.12.01
„Čili Holdings“: naujas pavadinimas, prekių ženklų peripetijos Premium 11

Vieną didžiausių Lietuvoje viešojo maitinimo tinklų – restoranus „Čili Pizza“ kontroliuojanti įmonė „Čili...

Prekyba
2022.11.30
Tyrimas: susidomėjimas pirkti internetu išlieka aukštas

Pandemijos metu įvertinę e. prekybos privalumus, žmonės ir toliau aktyviai naudojasi pirkimo internetu...

Prekyba
2022.11.30
Lietuva užsienio investuotojus bando vilioti publikacijomis „Financial Times“ 2

Pirmadienį britų leidinyje „Financial Times“ pasirodė septynios publikacijos apie Lietuvą, skirtos...

Rinkodara
2022.11.29
„Rud Pedersen Group“, pernai įsigijusi „Fabulos“ akcijų, žengia į Estiją

Tarptautinės komunikacijos paslaugų grupė „Rud Pedersen Group“ įsigijo Estijos lyderės – agentūros „Meta...

Rinkodara
2022.11.29
Dovanokit, šiemet nieko Kalėdoms nedovanosim, vietoj to – parama Ukrainai 2

Praėjusią savaitę su prasminga komunikacijos kampanija socialiniuose tinkluose suskambo komunikacijos...

Rinkodara
2022.11.28
„Influenceriai.lt“ – naujas etapas ir atnaujintas prekės ženklas

Specializuota nuomonės formuotojų rinkodaros agentūra „Influenceriai.lt“ atsinaujina – įmonė pristato...

Rinkodara
2022.11.28
Pasaulinis tyrimas: talentų pritraukimo, ESG investicijų ir reputacijos iššūkiai

Visų pasaulio regionų ryšių su visuomene agentūrų vadovai ateinančais metais prognozuoja didesnį veiklos...

Žiniasklaida
2022.11.26
Paskelbti „JCDecaux premijos 2022“ laureatai

Šiuolaikinio meno centras (ŠMC) ir lauko reklamos kompanija „JCDecaux Lietuva“ skelbia, kad šiemet jų bendro...

Rinkodara
2022.11.26
Apklausa: populiariausia srautinio transliavimo paslauga Baltijos šalyse – „Netflix“ 1

Populiariausia Baltijos valstybėse filmų, serialų ir kito televizijos turinio srautinio transliavimo paslauga...

Žiniasklaida
2022.11.25
Slaptieji pirkėjai: „Telia“ karūnos nenusiima Premium 2

Slaptųjų pirkėjų nuomone, pagal klientų aptarnavimo kokybę tarp Lietuvoje veikiančių telekomunikacijų...

Rinkodara
2022.11.25
Pasaulinė infliacija pasiekė piką: pirmieji defliacijos ženklai Premium 38

„Maisto krizė“ – skelbia daugelio pasaulinių leidinių antraštės, o vyriausybės lieka susirūpinusios dėl...

Prekyba
2022.11.24
Išrinkti rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus lyderiai 3

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį septintą kartą skelbia reklamos ir...

Rinkodara
2022.11.23
Rinkodaros sektoriaus lyderiai: kol kas recesija – tik kalbose, visi smarkiai bijo, bet eurai plaukia Premium

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį septintą kartą skelbia reklamos ir...

Rinkodara
2022.11.23
„Bored Panda“: milijoninis tiek įsigijimas, tiek dividendai Premium 10

Dizaino, meno ir įdomybių platforma „Bored Panda“ 2021 m. išlaikė spartų augimo pagreitį – pajamos pernai,...

Inovacijos
2022.11.23
Apsilankę įmonių vidinėje „virtuvėje“, ieškantys darbo užsigeidžia ten ir pasilikti Premium

Kai žmogus darbe jaučiasi gerai, atrodo, jam net kalnus nesunku nuversti. Tik kaip tą pojūtį perteikti...

Gazelė
2022.11.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku