„ACC Distribution“ atnaujino prekės ženklą

Įgyvendinant pokyčius buvo iš esmės atnaujinta įmonės įvaizdžio strategija, apimanti ir vizualinį įmonės identitetą bei nuo 2011 m. naudotą prekės ženklą.
„Naujasis logotipas įkūnija modernaus ir patikimo prekės ženklo charakterį“, – išplatintame pranešime sako Žymantas Baušys, „ACC Distribution“ vadovas.
Naujam įmonės logotipui parinkti ACC raides atitinkantys arkų simboliai, kurie suformuoja portalo formą, tokiu būdu perteikiant dėmesio fokusavimą į ateitį. Anot įmonės, logotipui pasirinkta mėlyna spalva atspindi dinamišką įmonės veiklą.
Pasak „ACC Distribution“ vadovo, poreikį atsinaujinti paskatino 2019 m. įvykęs įmonių „Acme Europe“ ir „ACC Distribution“ susijungimas bei rinkoje vykstantys pokyčiai.
„Jau tuo metu kilo minčių, kad senasis įvaizdis nebeatskleidžia „ACC Distribution“, tačiau nusprendėme neskubinti norimų pokyčių. Po kelerių metų išsikėlus ambicingą strategiją 2022–2024 m., supratome, kad atėjo tinkamas laikas“, – pabrėžia Ž. Baušys.
Pasak jo, tai nėra vien internetinės svetainės ar biuro iškabos atnaujinimas.
„Siekėme suformuoti naują veiklos ir komunikacijos strategiją, kuri apimtų ir naujus socialinius projektus, periodišką rinkos tyrimų analizę bei rezultatų pateikimą, darbuotojų edukaciją bei jų asmeninį ekspertiškumo tobulinimą“, – vardija Ž. Baušys.
Įgyvendinti vizualinio identiteto ir komunikacijos strategijos pokyčius įmonei padėjo strateginių konsultantų biuras „Synthesis Consulting Group“.
„Acme Grupės“ bendrovė „ACC Distribution“ atstovauja daugiau nei 200 informacinių technologijų, kompiuterinės technikos, programinės įrangos, garso, vaizdo, kompiuterinių žaidimų, elektroninio mobilumo bei buitinės technikos tiekėjų ir prekinių ženklų, tarp kurių tokie vardai kaip „Dell“, „Lenovo“, „Xiaomi“, „Asus“, „Acer“, „Microsoft“, „OnePlus“, „LG“, „Samsung“, „Trina Solar“ ir kiti.
„ACC Distribution“ grupę sudaro 7 bendrovės Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Bendrovė yra sukūrusi per 200 darbo vietų.