2022-09-07 08:45

Slaptieji pirkėjai: „Rimi“ karūnos nepaleidžia

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Slaptųjų pirkėjų nuomone, aptarnavimo kokybė didžiuosiuose Lietuvos prekybos centruose per pastaruosius metus pagerėjo nuo 83,6% iki 87,5% ir yra aukščiausia, palyginti su kitomis Baltijos šalimis.
  • Du tinklai patenka į aukščiausią aptarnavimo kokybės kategoriją.
  • Geriausiai pirkėjai maisto prekybos tinkluose yra aptarnaujami Lietuvoje, prasčiausiai – Estijoje.
  • Labiausiai per metus kilstelti aptarnavimo kokybės kartelę pavyko „Norfa“.
  • Periodiškai kokybės kartelę ir aptarnavimą matuojasi nuolat, tačiau tinklai laikosi skirtingų strategijų.

Du prekybos tinklai – „Rimi“ ir „Maxima“ – patenka į aukščiausią aptarnavimo kokybės kategoriją. Likusieji trys didieji maisto prekybos tinklai patenka į vidutinės aptarnavimo kokybės kategoriją („Iki“, „Lidl“ ir „Norfa“).

52795
130817
52791