Slaptieji pirkėjai: „Rimi“ karūnos nepaleidžia
- Du tinklai patenka į aukščiausią aptarnavimo kokybės kategoriją.
- Geriausiai pirkėjai maisto prekybos tinkluose yra aptarnaujami Lietuvoje, prasčiausiai – Estijoje.
- Labiausiai per metus kilstelti aptarnavimo kokybės kartelę pavyko „Norfa“.
- Periodiškai kokybės kartelę ir aptarnavimą matuojasi nuolat, tačiau tinklai laikosi skirtingų strategijų.
Du prekybos tinklai – „Rimi“ ir „Maxima“ – patenka į aukščiausią aptarnavimo kokybės kategoriją. Likusieji trys didieji maisto prekybos tinklai patenka į vidutinės aptarnavimo kokybės kategoriją („Iki“, „Lidl“ ir „Norfa“).
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai