Agentūra „New!“ laimėjo „Lidl“ kūrybos partnerio konkursą

Publikuota: 2022-08-12
Tomas Ramanauskas, agentūros „New!“ partneris ir kūrybos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Tomas Ramanauskas, agentūros „New!“ partneris ir kūrybos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Vasarą vykęs trečio didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ kūrybos ir komunikacijos partnerių konkursas baigėsi kūrybinės agentūros „New!“ laimėjimu. Nors „Lidl“ savo reklamos biudžeto viešai neatskleidžia, vertinant prekybininko reklamos apimtis galima numanyti, kad kūrybos partneriai turės nemažų galimybių pasireikšti.

Tuo pačiu bendrovė atsirinko komunikacijos partnerius – darbus tęs kelerius metus šias paslaugas „Lidl“ teikianti „co:agency“, be to, kartu dirbs pirmą kartą su „Lidl“ bendradarbiavimą pradedanti „Bosanova“. 

„co:agency“ lieka atsakinga už korporatyvinę, darbdavio bei socialinės atsakomybės komunikaciją, o įmonės produktų komunikaciją kuruos agentūra „Bosanova“. 

„Šią vasarą įvykdėme didelį ir sudėtingą kūrybinės agentūros konkursą. Jame pasirodė išties labai stiprios komandos ir buvo nelengva išrinkti geriausią. Džiaugiamės, pradėdami bendradarbiavimą su kūrybine agentūra „New!“. Mus labiausiai įtikino šios agentūros pasiūlytos strateginės idėjos ir jų susiejimas su įgyvendinimu,“– sako Kristina Mažeikytė, „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Tikimasi, kad šis naujai prasidėjęs bendradarbiavimas dar labiau sustiprins „Lidl“ prekės ženklą ir sukurs dar daugiau įdomaus, įtraukiančio bei unikalaus turinio.

Valdas Lopeta, „Lidl Lietuva" korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Valdas Lopeta, „Lidl Lietuva" Komunikacijos departamento vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Komunikacija mažmeninės prekybos sektoriuje pastaraisiais metais yra itin dinamiška ir intensyvi, todėl nusprendėme žengti naują žingsnį ir toliau dirbti su dviem komunikacijos partneriais. Tikime, kad tokiu būdu užtikrinsime dar didesnį komunikacijos efektyvumą ir tapsime stipresni mums svarbiausiose komunikacijos srityse“,– sako Valdas Lopeta, „Lidl Lietuva“ Komunikacijos departamento vadovas.

Tarp kitų „Lidl Lietuva“ kūrybos ir komunikacijos partnerių yra žiniasklaidos planavimo agentūra „Media House“, renginių organizavimo agentūra „Partizanas“, nuomonės formuotojų marketingo agentūra „Influenceriai.lt“, socialinių tinklų komunikacijos agentūra „What About“ ir kt.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

Kaip pasiekti kliento akį ir širdį: paprasta, nebrangu, bet su istorija Premium

Pavadinimas ir iškaba verslui tebėra svarbu. O kai kuriose vietose užrašai ir apgalvotas tam kraštui būdingas...

Gazelė
2022.10.01
Darbdavio komunikacijos kampanijų viražai – ir ant kavos puodelio

Talentų pritraukimas – karšta tema įvairiuose verslo sektoriuose, o iššūkiai diktuoja ir naujus kūrybos...

Rinkodara
2022.10.01
„A. Žilinskio ir Ko“ tampa „Žilinskis Group“, keičiasi pagrindinės įmonės vadovas

Daugiausia infrastruktūros srityje veikianti bendrovė „A. Žilinskio ir Ko“ praneša apjungianti visas grupės...

Statyba ir NT
2022.09.30
„NAPA Baltic“ vėl kviečia rungtis dizaino pakuočių kūrėjus

Lietuvos dizaino asociacija (LDA) produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas į jau...

Rinkodara
2022.09.30
Įmonių sprendimai, leidę pritraukti klientų ar net išsaugoti verslą Premium

Net nedidelis postūmis verslui gali suteikti sparnus arba apsaugoti nuo artėjančios suirutės. Vis dėlto...

Gazelė
2022.09.30
„Jungent Lietuvos“ tikslas – atsidurti tarp TOP 5 kavos tiekėjų HORECA segmente Premium

Greito vartojimo prekių segmente 30 metų dirbanti „Jungent Lietuva“ pasirašė išskirtinio atstovavimo sutartį...

Prekyba
2022.09.30
Nuomonės lyderių TOP 30: infliacijos fone prekybininkai užleido vietą ekonomistams 2

Šių metų pirmą pusmetį verslo nuomonės lyderiai komunikavo gerokai aktyviau, o pagal komunikacijos apimtis...

Rinkodara
2022.09.29
Žinomų asmenybių prekių ženklai – daugiau ir galimybių, ir iššūkių Premium

Robertas Kalinkinas, mados namų „Robert Kalinkin“ įkūrėjas su Beata Nicholson, „Beatos virtuvės“ prekės...

Rinkodara
2022.09.29
Elektroninės prekybos pikui praėjus investicijos į e. komerciją neslūgsta Premium

Per pandemiją stipriai augus elektroninei prekybai atsirado nemažai naujų elektroninių parduotuvių, į...

Prekyba
2022.09.29
„Sainsbury's“ parduoda aštuoniolika parduotuvių

Antras didžiausias Jungtinės Karalystės (JK) kasdienių ir maisto prekių tinklas „Sainsbury's“ sudarė 500 mln.

Prekyba
2022.09.28
J. Gylys: į „Akropolio“ „Trobų“ projektą žiūrėjau susidomėjęs, bet jam trūko koncepcijos (II dalis) Premium 2

Skaitmeninių konsultacijų bendrovės „Invertus“ ekspertai Jurgis Gylys ir Šarūnas Pundžius „Verslo žinių“...

Prekyba
2022.09.28
Infliacijos tema prekybininkų lūpose: proaktyvi „Maxima“, tylus „Lidl“ Premium

Infliacijai Lietuvoje šturmuojant aukštumas ir drastiškai augant kainoms partuotuvėse, atitinkamai sureagavo...

Rinkodara
2022.09.28
Darbuotojų stokojantis verslas: dėmesys žmonių psichologinei sveikatai Premium

Darbuotojų trūkumas augina ir darbdavio komunikacijos temą: publikacijų apie motyvacines priemones šį...

Rinkodara
2022.09.27
„Statista“: tai bus pirmieji metai, kai e. prekybos apyvarta po šuolio smuktelės žemyn Premium

2022 m. pasaulinė elektroninės prekybos apimtis nesieks 2021 m. lygio, kai sudarė 3,84 trln. USD, ir...

Prekyba
2022.09.27
„Koops mažmenos“ vadovas: smarkiai padidėjęs importas mums leidžia palaikyti augimą Premium

Simas Bendorius, „Koops mažmenos“, jungiančios 300 parduotuvių 28-iuose šalies miestuose, direktorius, VŽ...

Prekyba
2022.09.27
D. Godelis. Vartotojus pritraukėte, o ką jiems pasiūlyti toliau?

Verslo ilgaamžiškumui būtinas ne tik nuolatinis naujų klientų pritraukimas, bet ir esamų išlaikymas (angl.

Nuomonės
2022.09.26
Tiekimo grandinės išsitempusios, kai kurių prekių trūksta Premium

Sunkumų, kokių buvo per pandemiją ir pradėjus stipriai brangti jūriniams pervežimams, dabar prekių tiekime...

Prekyba
2022.09.26
J. Gylys: „Armitana“ neinvestavo į e. prekybą, kol jos ant menčių nepaguldė konkurentai iš užsienio (I dalis) Premium

Skaitmeninių konsultacijų bendrovės „Invertus“ ekspertai Jurgis Gylys ir Šarūnas Pundzius „Verslo žinių“...

Prekyba
2022.09.26
„Swedbank“ išlaiko lyderystę, aukso amžius vaistinėms ir siuntų bendrovėms Premium 1

Prekių ženklų tyrimas „Baltic Brands“ rodo, kad mylimiausias prekių ženklas visose Baltijos valstybėse yra...

Rinkodara
2022.09.23
„Paysera Tickets“ atnaujino savo prekės ženklą 1

Bilietų platintoja „Paysera Tickets“ pristato naują logotipą. Jis siejasi su jau anksčiau pakeistu finansinių...

Rinkodara
2022.09.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku