Lietuvą ir Vilnių pažinti skatinančios reklamos pripažintos geriausiomis pasaulyje

Publikuota: 2021-12-03
svg svg

Lietuvą ir Vilnių pasaulyje vėl garsina turizmo reklamos. Pasaulio turizmo klipų apdovanojimų „CIFFT Circuit“ festivalyje savo kategorijose geriausiais pasaulyje pripažinti „Keliauk Lietuvoje“ ir ,,Go Vilnius“ vaizdo klipai.

Pripažinimą konkurse pelnė „Keliauk Lietuvoje“ kurtas vaizdo projektas „Lietuva. Atrask spalvas, kurių net nežinojai esant“ (Lithuania. Discover colours you never knew existed) ir ,,Go Vilnius” kampanijos „Vilnius - nuostabus, kur bebūtų“ (Vilnius: amazing wherever you think it is) vaizdo klipas.

Nuo 1989 m. rengiami pasaulio turizmo klipų apdovanojimai „CIFFT Circuit“ kiekvienais metais renka geriausius pasaulyje šalies, miesto, regiono, turizmo paslaugų, produktų klipus. 

Šiemet 13-oje tarpinių festivalių dalyvavo 3.300 dalyvių iš daugiau nei 90 pasaulio šalių. Geriausius darbus renka ekspertų komisija, sudaryta iš turizmo, audiovizualinių menų ir rinkodaros sričių.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

 „Džiaugiamės, kad reklamos, skatinančios pažinti Lietuvą ir Vilnių, šiemet nepaliko abejingų bei sulaukė tokio reikšmingo įvertinimo ne tik iš turistų, bet ir industrijos profesionalų. Tikimės, kad šis pasaulinio lygio pasiekimas ne tik skatins tolesnį kūrybinį potencialą, bet ir padės pasiekti pagrindinį mūsų tikslą – pritraukti daugiau turistų į Lietuvą“, – išplatintame pranešime teigia Dalius Morkvėnas, „Keliauk Lietuvoje“ direktorius.

Pasak Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovės Ingos Romanovskienės, abiejų agentūrų tikslas, nepaisant iššūkių, susijusių su pandemija, – nuosekliai didinti mūsų krašto žinomumą ir išskirtinumą, todėl itin džiugu, kad Lietuvos ir Vilniaus reklamos pastebimos pasaulio mastu, nes tai reiškia, kad vis dažniau į keliautojų norimų aplankyti šalių sąrašą Lietuva patekti turi daugiau šansų.

 „Tikiu, kad mūsų reklamos sėkmę užprogramavo Vilniaus nuoširdumas, atvirumas, kad nebijome į save pasižiūrėti su humoru ir laužyti nusistovėjusių tradicijų. Jeigu būtume pasirinkę tradicinius sprendimus, būtų rizika gausiai užpildytoje rinkoje likti nepastebėtais, tad mes renkamės kitą kelią: rodome Vilnių kaip nebijantį išsiskirti ir pasirengusį maloniai nustebinti”, – sako I. Romanovskienė.

Per spalvas

„Keliauk Lietuvoje“ ir kūrybos agentūra „Wide Wings“ klipą „Lithuania. Discover colours you never knew existed“ užsienio šalių auditorijoms pristatė 2020 m. birželį. 

Pagrindinė kampanijos idėja – paskatinti keliautojus atrasti Lietuvą per neįprastas spalvas: šaltą šaltibarščių rožinę, gilią miškų žalią, Kauno modernizmo pilką, Vilniaus stogų raudoną, ruginės duonos juodą, Baltijos mėlyną ir gintaro geltoną.

Kampanijos nuotr.
Kampanijos nuotr.

Kūrybinė vaizdo klipo idėja 2021 m. sužavėjo tarptautinę rinką ir pelnė ne vieną pasaulinių konkursų ir festivalių apdovanojimą. 

Iš 13-os turizmo festivalių net 11-koje Lietuvos darbas buvo pripažintas laimėtoju. Tarp geriausių klipo įvertinimų rikiuojasi ir Japonijos pasaulinio turizmo filmų festivalio „Grand Prix“ laimėjimas, pirmosios vietos apdovanojimai Turkijos, Kroatijos, Latvijos, Lenkijos, Serbijos festivaliuose, taip pat – sidabras Kanų „TV and Media awards“ ir Europos kelionių komisijos (ETC) turizmo klipų rinkimuose bei kiti.

Reklama į Vilnių kviečia pažiūrėti su šypsena

Profesionalų dėmesio jau antrus metus sulaukia ir pernai metų pradžioje pristatytos integruotos Vilniaus turizmo reklamos kampanijos „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų” vaizdo klipas. 

Iš 13-os turizmo festivalių Vilniaus vaizdo reklama pelnė 3 „Grand Prix“ apdovanojimus ir užėmė 9 pirmąsias vietas. „Grand Prix“ apdovanojimai į Vilnių atvyko iš „Tourfilm Riga“, „Amorgos Film“, „International Tourism Film“ festivalių. Prizinės vietos laimėtos pasaulio turizmo festivaliuose, vykusiuose Jungtinėse Amerikos Valstijose, Japonijoje, Vokietijoje, Ispanijoje, Pietų Afrikos Respublikoje, Turkijoje, Graikijoje, Serbijoje ir Kroatijoje.

Vilniui šie metai buvo dosnūs ir daugeliu kitų prestižinių apdovanojimų. Tarptautiniame reklamos konkurse „Balticbest“ Vilniaus turizmo reklamos kampanija „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ buvo pripažinta geriausia integruota rinkodaros kampanija. Vaizdo klipas apie užsieniečius, spėliojančius, kur yra Vilnius, pelnė sidabrą internetinių vaizdo klipų kategorijoje.

Kampanijos nuotr.
Kampanijos nuotr.

Tarptautiniame kūrybingumo festivalyje „Epica Awards“ šis klipas integruotų rinkodaros kampanijų kategorijoje pelnė bronzos apdovanojimą. 

Kūrybos festivalyje „Adwards MMXX“ kampanija buvo pripažinta trijose kategorijose – kaip geriausia integruota rinkodaros kampanija, turinti geriausią internetinį vaizdo klipą ir geriausią reklamos dizainą. Lauko reklamos sprendimas buvo įvertintas sidabru. 

ACD*LT festivalyje kampanijos vaizdo klipas buvo apdovanotas bronza. Reklama, kviečianti su šypsena pažiūrėti į Vilniaus „nežinomumo“ problemą ir paskatinti jį atrasti, buvo pastebėta tarptautinės kelionių ir reklamos žiniasklaidos – apie ją rašė kelionių portalas „Lonely Planet“, reklamos naujienų portalas „The Drum“ ir kiti.

Kampaniją „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų” kartu su „Go Vilnius“ kūrė kūrybos agentūra „Bechtle and Milzarajs“.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
„Maximos“ ir „Xtep“ ginčo objektas – prekės ženklo simbolis Premium 1

Baigėsi kelerius metus trukęs ginčas tarp „Maximos grupės“ ir Honkongo sporto prekių mažmenininkės „Xtep“.

Rinkodara
05:45
IKEA parduotuvę valdančios „Felit“ grynasis pelnas ūgtelėjo 16,8% Premium

Skandinavijos prekės ženklo IKEA, siūlančio surenkamus baldus ir namų apyvokos daiktus, atstovės Lietuvoje...

Prekyba
2022.01.17
„Maxima grupė“ vienodina parduotuvių formatus Premium 25

„Maxima grupė“ įgyvendina parduotuvių formatų vienodinimo projektą, kurio esmė – kuo daugiau tarpusavyje...

Prekyba
2022.01.17
Susiviliojote prekiauti „Filmai.in“ taškais? Nenustebkite, kad sąskaita bus užšaldyta

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) perspėja, kad asmenims, užsiimantiems neteisėta autorių teises...

Rinkodara
2022.01.16
Vadovų komunikacijos centre – darbuotojai

Žvelgiant į bendrą CEO komunikaciją, matyti, kad komunikacijos centre 2021-aisiais buvo žodis „darbuotojas“.

Rinkodara
2022.01.16
Verslo įkurtuvės: kas geriau – klientų minia ar ramybė Premium

Kokią taktiką pasirinkti atidarant naują maitinimo įstaigą – stipriai reklamuotis ar tik tyliai atverti...

Gazelė
2022.01.15
Verslo nuomonės lyderiai: prekybininkams į nugarą alsuoja NT Premium

Dažniausiai cituojami „Maximos“ ir „Tele2“ vadovai per metus neužleido pozicijų, didžiausią šuolį...

Rinkodara
2022.01.14
16 mln. finansinė parama intelektinės nuosavybės apsaugai

Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnyba tęsia projektą „Mažų ir vidutinių įmonių fondas“, kurio metu...

Rinkodara
2022.01.14
Vietoje skandalingo plakato Šiauliuose – skiepijimo skatinimo kampanija už 30.000 Eur 14

Užvakar bendrovės „Owexx“ reklaminiame stende Šiauliuose patalpintas asociacijos „Petys už laisvę“ plakatas...

Rinkodara
2022.01.13
Grožio prekių rinka: TOP 5-uke vienas lietuviškas prekės ženklas Premium

Tyrimų bendrovės „Euromonitor International“ duomenimis, Lietuvoje populiariausi grožio ir kūno priežiūros...

Prekyba
2022.01.13
„Eurokos“ gaudo pasaulinės mados bangą Premium

Pietų Korėjos kosmetikos gamintojai su savo inovatyviais odos priežiūrai skirtais produktais sugebėjo...

Prekyba
2022.01.12
„BC Vilkai“ – „Sorbum“ rankose, G. Žiemelio atstovai teikė pasiūlymą įsigyti Premium 1

Su verslininku Gediminu Žiemeliu siejami verslai yra pateikę registracijai ne vieną prekės ženklą...

Rinkodara
2022.01.12
Tarptautinių e. platformų bendra tendencija – agresyvi rinkodaros strategija Premium

Praėjusiais metais įsigijusi Lietuvos IT įmonę „Estina“ ir įkūrusi „Boozt Technology Baltics“ padalinį, o...

Prekyba
2022.01.11
Ekspertai tariasi dėl naujų priemonių virusui valdyti, verslas tikisi, kad daugiau ribojimų nebus Premium 3

Antradienį numatytas Sveikatos ekspertų tarybos prie prezidento posėdis, kuriame bus aptartos naujausios...

Prekyba
2022.01.11
IKEA nesiskiepijusiems darbuotojams JK nebemokės kompensacijų 1

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinė IKEA Jungtinėje Karalystėje (JK) nesiskiepijusiems darbuotojams...

Prekyba
2022.01.10
„Impuls“ ir „Lemon“ komunikacijos partnere pasirinko L. Bielskę 3

Sporto klubų tinklas „Impuls LTU“ keičia komunikacijos partnerius. Nuo šiol „Impuls“ ir „Lemon“ viešaisiais...

Rinkodara
2022.01.10
„Vilniaus prekybos“ požiūris į tikslus: juos nusistato patys darbuotojai Premium 20

Didžiausios mažmeninės prekybos grupės Lietuvoje „Vilniaus prekybos“ (VP) įmonėse, turinčiose 46.000...

Prekyba
2022.01.10
Viešumas po užraktu 10

Įmonių vadovų duomenų viešumas gali tapti tabu: tuo rūpinasi Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija (VDAI),...

Nuomonės
2022.01.10
Ketvertukas – tas pats, tik pozicijos skirtingos, „Tele2“ užleido sostą Premium

Per tik ką praūžusį kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 10% daugiau...

Rinkodara
2022.01.10
T. Yanai: „Uniqlo“ nesirinks tarp JAV ir Kinijos Premium

Vienos didžiausių pasaulyje drabužių prekybos bendrovių, Japonijos greitosios mados prekės ženklo „Uniqlo“...

Prekyba
2022.01.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku