„Tiketa Tour“ grįžta prie senojo pavadinimo

Pasak Gvido Aukštuolio, agentūros vadovo, remiantis turimais sociologiniais tyrimais, „Kidy Tour“ vardo žinomumas yra išlikęs tarp keturių žinomiausių kelionių organizatorių Lietuvoje, o tolimesnis žodžio „Tiketa“ naudojimas bendrovės veikloje, akcininkams pardavus bilietų platintoją UAB „Tiketa“, nebebūtų koordinuojamas ir nekurtų planuotos pridėtinės vertės.
„Didžioji dalis mūsų keliautojų – šeimos su vaikais, o 90% poilsinių kelionių siūlome į tik šeimoms pritaikytus viešbučius, tad sprendimas – natūralus ir padiktuotas susiklosčiusių verslo aplinkybių“, – pranešime cituojamas G. Aukštuolis.
Anot jo, keičianti pavadinimą bendrovė kartu įgyvendins ir infrastruktūros investicijų programą – baigs diegti naujas kelionių rezervacijų sistemas, pertvarkys Lietuvoje ir Estijoje veikiančias klientų ir partnerių aptarnavimui skirtas interneto svetaines, duomenų apdorojimo modelius.
Remiantis „Baltijos tyrimų“ 2021 m. pradžioje atlikta apklausa, „Kidy Tour“ vardą Lietuvoje žinojo 32% šalies gyventojų, t. y. kas trečias.
Bendrovė priklauso „Avia Solutions Group“ – tarptautinei aviacijos paslaugų grupei, valdančiai beveik 100 biurų bei gamybos stočių.
Grupei priklausiusią Lietuvos bilietų pardavimo paslaugų teikėją UAB „Tiketa“ spalį įsigijo tarptautinė bilietų platinimo ir renginių planavimo įmonių grupę „Piletilevi Group“.