2021-06-09 08:45

Ž. Fomova: nuo balandžio matome spyruoklės efektą

Žaneta Fomova, lauko reklamos UAB „JCDecaux Lietuva“ generalinė direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Žaneta Fomova, lauko reklamos UAB „JCDecaux Lietuva“ generalinė direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Didžiausios lauko reklamos agentūros „JCDecaux Lietuva“ pardavimai pandemijos metais sumenko bemaž 25%, grynasis pelnas traukėsi beveik perpus. Nepaisant nuosaikios metų pradžios, pavasarį bendrovė mato stiprų šuolį viršų ir viliasi šiemet vėl pasiekti 2019-ųjų rezultatus, kurie buvo geriausi per agentūros veiklos istoriją. Kitos lauko reklamos agentūros kiek nuosaikiau vertina situaciją.
  • Dauguma lauko reklamos bendrovių pandemijos metais fiksuoja kritimą.
  • Šių metų pradžia taip pat buvo labai nuosaiki, tačiau nuo balandžio, ypatingai antrosios pusės, fiksuoja reklamos „atšokimą“.
  • Inovacijomis vilioja esamus ir naujus klientus.
  • Rudens optimizmui vėjų įpučia nauji potencialūs žaidėjai, tame tarpe „Aldi“, kurie jau ieško komandos Lietuvoje.
  • Šiuos metus prognozuoja skirtingai: vieni viliasi sugrįžti 2019 m. lyg, kiti — nuosaikesni.

„JCDecaux Lietuva“ pardavimų pajamos 2020 m. susitraukė iki 5, 55 mln. Eur, grynasis pelnas, 2019 m. siekęs 1,75 mln. Eur, sumažėjo iki 948.692 Eur, rodo Registrų centrui pateikta metinė ataskaita.

52795
130817
52791