Ž. Fomova: nuo balandžio matome spyruoklės efektą
- Dauguma lauko reklamos bendrovių pandemijos metais fiksuoja kritimą.
- Šių metų pradžia taip pat buvo labai nuosaiki, tačiau nuo balandžio, ypatingai antrosios pusės, fiksuoja reklamos „atšokimą“.
- Inovacijomis vilioja esamus ir naujus klientus.
- Rudens optimizmui vėjų įpučia nauji potencialūs žaidėjai, tame tarpe „Aldi“, kurie jau ieško komandos Lietuvoje.
- Šiuos metus prognozuoja skirtingai: vieni viliasi sugrįžti 2019 m. lyg, kiti — nuosaikesni.
„JCDecaux Lietuva“ pardavimų pajamos 2020 m. susitraukė iki 5, 55 mln. Eur, grynasis pelnas, 2019 m. siekęs 1,75 mln. Eur, sumažėjo iki 948.692 Eur, rodo Registrų centrui pateikta metinė ataskaita.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai