Bandymas kopijuoti – neatleistina prekių ženklų klaida

Prekių ženklai žengia į neįtikėtiną nuobodulio ir vienodybės etapą, kuris prasidėjo dar anksčiau nei pandemija.
Tyrimai rodo, kad prekių ženklams priskiriami prasmingumo parametrai krenta jau pastaruosius aštuonerius metus.
Tai lemia, kad menksta lojalumas, mažėja vartotojų simpatijos prekių ženklams, visur matome praktiškumo desperaciją ir norą parduoti greičiau, konstatuoja Tomas Ramanauskas, kūrybinės reklamos agentūros New! kūrybos vadovas, komunikacijos strategas.
Situaciją jis iliustruoja ir Bloomberg ne taip seniai skelbta analize apie mados prekės ženklų pokyčius per pastaruosius metus.
Aišku, čia matome tik logotipus, tai tik dalis prekės ženklo identiteto. Tačiau tendencija neraminanti visi darosi vienodi ir panašūs. Jei to dar negana, tai pažvelkime ir į naujuosius verslus, jų logotipus, čia matome tą patį (nuotrauka žemiau). Nenumaldomas vajus viską daryti kuo paprasčiau, aiškiau, kuo mažesniu formatu veda į vienodybę. Žmonės pasimeta vienodybės jūroje, arba kitais žodžiais tariant, prekių ženklai daro viską, kad juos kuo greičiau užmirštų, ironizuoja T. Ramanauskas.
nuotrauka::1leftnocrop
Pasak jo, didžiulė prabanga yra bijoti išsiskirti, ir, sutirštinant spalvas, tai turėtų būti baudžiama karjeros mirties bausme prekių ženklų pasaulyje.
O bandymas kopijuoti neatleistina klaida, nebent dirbate labai specifinėje auditorijoje, kur yra akivaizdus rinkos lyderis, tačiau net ir tuo atveju reikia ieškoti savo unikalumo. Kartu tai nereiškia, kad kas kartą privalu sulaužyti viską, kas iki tol padaryta. Egzistuoja tam tikri kategorijų lūkesčiai, tačiau kas kartą pasirinkdami kampaniją, pagalvokite, ar nebandome praslysti beveik nematomi net ir mokėdami pinigus už reklamą. Kokia prasmė bijoti, kai moki pinigus už savo komunikaciją? Kiekvienu žingsniu turėtume stengtis pabrėžti savo unikalumą, Password 2021 konferencijoje kalbėjo T. Ramanauskas.
Jis priduria, kad šiandien gyvename patarimų pertekliaus eroje, kiekvienas iš mūsų galime rasti šimtus patarimų internete, kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje, ir per mažai naudojame tai, ką nešiojame ant pečių, esame pernelyg linkę pasiduoti tai pačiai tėkmei.
Tačiau turime prisiminti, kad žmonės pastebi, atkreipia dėmesį į tai, kas yra nauja, netikėta, neįprasta, o bene vienintelė komunikacijos užduotis yra atkreipti į save dėmesį. Ir nereikia sureikšminti kūrybiškumo, tai nėra supermenininkų galia. Kūrybiškumas yra neatsiejamas nuo kiekvieno sėkmingo verslo, kuriam reikia kūrybingų ir inovatyvių dalykų, svarsto T. Ramanauskas.
Pasak jo, kūrybingumas yra tai, ką mes į save įdedame, o įkvepiančių pavyzdžių pirmiausia reikėtų ieškoti ne savo ar artimose prekės ženklui kategorijose, o kitose srityse.
Bet dar svarbiau gebėti rasti laiko per dieną skirti 15-20 min prie tuščio popieriaus lapo ir pamąstyti, kaip reikėtų spręsti tam tikrą problemą, o ne ieškoti atsakymo internete. Nepameskime savo prekės ženklo stuburo. Turime suprasti, kad žmonės yra linkę nematyti ir nekreipti dėmesio į tokius pačius dalykus tokiapatybes, skatindamas pokyčius galvoje ir komunikacijoje, kalbėjo T. Ramanauskas.
VŽ primena, kad konferencijojej efektyviausia kampanija Password 2021 buvo išrinkta Tele2 prekės ženklo Pildyk YouTube kanalo kampanija. Ji padėjo krintančioje rinkoje pasiekti verslo tikslų ir išauginti lojalią auditoriją, savo ruožtu prekės ženklas nepabijojo komunikacijos atiduoti į youtuberių rankas.
nuotrauka::2
Supratome, kad atiduodame prekės ženklą į nepatyrusių jaunuolių rankas. Jie neturėjo patirties nei rinkodaroje, nei darbuose. Supratome ir įvertinome riziką. Tačiau rizika ir drąsa yra ir Pildyk ženklo DNR, pristatydama kampaniją kalbėjo Dominyka Jonušienė, prekės ženklo Pildyk vadovė.
Plačiau skaitykite čia.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti