Riebiausias nuomonės formuotojų biudžetų kąsnis tenka „Instagram“

Apie 92% rinkodaros specialistų, kurie pernai rinkosi bendradarbiavimą su nuomonės formuotojais, tai darė „Instagram“ tinkle. Antroje vietoje atsiduria „Facebook“ (58%), žemiau regime „Youtube“ (20%), „TikTok“ (12%) ir „LinkedIn“ (4%), rodo skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“ kartu su tyrimų bendrove „Kantar“ ir Lietuvos marketingo asociacija „LiMA“ atliktas nuomonės formuotojų tyrimas.
„Pasaulyje eiliškumas panašus, skiriasi tik proporcijos: čia „Instagram“ atsiriekia 79%, „Facebook“ 46%, „Youtube“ 36%, „LinkedIn“ 12% „influencerių“ rinkodarai skirtų biudžetų“, – teigia Mindaugas Lataitis, „SuperYou“ vadovas.
Jis, žvelgdamas į lietuviškąjį tyrimą ir pasaulines tendencijas, svarsto, kad „Instagram“ Lietuvoje yra kiek pervertintas ir labai tikėtina, kad jo svoris gali šiek tiek susitraukti.
„O „Facebook“ Lietuvoje yra suradęs savo tinkamą nišą. „Youtube“ populiariausi nuomonės formuotojai šiandien dažniau yra humoristai, tad prognozuotume čia didesnį šuolį per artimiausius metus. O galimybės „LinkedIn“ taip pat Lietuvoje yra neišnaudojamos“, – LiMA renginyje apie nuomonės formuotojų rinkodarą kalbėjo M. Lataitis.
Tyrėjai fiksuoja, kad „Instagram“ nuomonės formuotojai paprastai sulaukia didesnio vartotojų įsitraukimo nei „Facebook“ tinkle. Plačiau skaitykite čia.
Sudarant įtakingiausių nuomonės formuotojų reitingus, analizuoti populiariausių Lietuvoje 200-ų „influencerių“ viešai prieinami duomenys: sekėjų skaičius, žmonių įsitraukimas į turinį, peržiūros ir komentarai, taip pat kuriamo turinio kiekis. Papildomai buvo atliktos dvi apklausos: 300 rinkodaros specialistų ir per 500 socialinių tinklų naudotojų.
Sudarant TOP 10-ukus, 50% formulės duomenų atiteko nuomonės formuotojų statistiniams rodikliams, 35% buvo nulemti rinkodaros ekspertų apklausos, 15% – reprezentatyvios socialinių tinklų naudotojų apklausos.
[infogram id="576c4418-f35d-455e-a2a1-384c3a364987" prefix="L6S" format="interactive" title="Copy: influenceriai_instagram"]