Riebiausias nuomonės formuotojų biudžetų kąsnis tenka „Instagram“

Publikuota: 2021-03-28
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Populiariausias kanalas „influencerių“ komunikacijai Lietuvoje – „Instagram“ socialinis tinklas.

Apie 92% rinkodaros specialistų, kurie pernai rinkosi bendradarbiavimą su nuomonės formuotojais, tai darė „Instagram“ tinkle. Antroje vietoje atsiduria „Facebook“ (58%), žemiau regime „Youtube“ (20%), „TikTok“ (12%) ir „LinkedIn“ (4%), rodo skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“ kartu su tyrimų bendrove „Kantar“ ir Lietuvos marketingo asociacija „LiMA“ atliktas nuomonės formuotojų tyrimas.

„Pasaulyje eiliškumas panašus, skiriasi tik proporcijos: čia „Instagram“ atsiriekia 79%, „Facebook“ 46%, „Youtube“ 36%, „LinkedIn“ 12% „influencerių“ rinkodarai skirtų biudžetų“, – teigia Mindaugas Lataitis, „SuperYou“ vadovas.

Jis, žvelgdamas į lietuviškąjį tyrimą ir pasaulines tendencijas, svarsto, kad „Instagram“ Lietuvoje yra kiek pervertintas ir labai tikėtina, kad jo svoris gali šiek tiek susitraukti.

„O „Facebook“ Lietuvoje yra suradęs savo tinkamą nišą. „Youtube“ populiariausi nuomonės formuotojai šiandien dažniau yra humoristai, tad prognozuotume čia didesnį šuolį per artimiausius metus. O galimybės „LinkedIn“ taip pat Lietuvoje yra neišnaudojamos“, – LiMA renginyje apie nuomonės formuotojų rinkodarą kalbėjo M. Lataitis.

Tyrėjai fiksuoja, kad „Instagram“ nuomonės formuotojai paprastai sulaukia didesnio vartotojų įsitraukimo nei „Facebook“ tinkle. Plačiau skaitykite čia.

Sudarant įtakingiausių nuomonės formuotojų reitingus, analizuoti populiariausių Lietuvoje 200-ų „influencerių“ viešai prieinami duomenys: sekėjų skaičius, žmonių įsitraukimas į turinį, peržiūros ir komentarai, taip pat kuriamo turinio kiekis. Papildomai buvo atliktos dvi apklausos: 300 rinkodaros specialistų ir per 500 socialinių tinklų naudotojų.

Sudarant TOP 10-ukus, 50% formulės duomenų atiteko nuomonės formuotojų statistiniams rodikliams, 35% buvo nulemti rinkodaros ekspertų apklausos, 15% – reprezentatyvios socialinių tinklų naudotojų apklausos.

[infogram id="576c4418-f35d-455e-a2a1-384c3a364987" prefix="L6S" format="interactive" title="Copy: influenceriai_instagram"]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
N. Mikalajūnas paliko „Icor“, įsteigė naują agentūrą Premium 5

Veiklą pradeda nauja komunikacijos agentūra „Intuit Communications“, kurią įsteigė ilgametis įmonių grupės...

Rinkodara
2021.04.21
„Pinko“ atidaro parduotuvę sostinės PC „Europa“ 

Italų mados prekės ženklas „Pinko“, turintis daugiau nei 250 firminių parduotuvių pasaulyje, pasirašė sutartį...

Prekyba
2021.04.21
Europos superlyga po visų 6 Anglijos klubų pasitraukimo ieškos naujos formos 1

Europos superlyga (ESL) anksti trečiadienį paskelbė, kad ieškos naujos formos po visų šešių Anglijos futbolo...

Laisvalaikis
2021.04.21
Futbolo lygų karai dėl milijardų: katė maiše ir reklamos užsakovams, ir transliuotojams Premium

Futbolo bendruomenę suintrigavusi ir supriešinusi žinia apie planuojamą naująją Europos superlygą, kurią...

Rinkodara
2021.04.20
„Douglas LT“ finansiniai rezultatai: 2020 m. išlaikytas augimas Premium

Kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Douglas LT“ finansiniai rezultatai laikotarpiu, kuris truko nuo 2019 m.

Prekyba
2021.04.20
Pasaulinis spaudos laisvės indeksas: situacija Europoje nedžiugina

Nevyriausybinė organizacija „Reporteriai be sienų“ skelbia 2021 m. pasaulinį spaudos laisvės indekso...

Rinkodara
2021.04.20
Prekybos verslų skaitmenizavimas: didžiųjų tinklų sprendimai  Premium 1

Mažmeninės prekybos tinklai aktyviau investuoja į skaitmeninius sprendimus, kurie, viena vertus,...

Prekyba
2021.04.20
„Integre Trans“ pasirinko komunikacijos partnerius

Integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ pradeda bendradarbiavimą su transporto ir logistikos paslaugų...

Rinkodara
2021.04.19
„Juodosios“ SEO konkurentų atakos: „Solet Technics“ patirtis Premium 3

Kiekvieno verslo siekiamybė yra atsidurti pirmose „Google“ paieškos pozicijose. Siekdamos susižerti visą...

Rinkodara
2021.04.19
Vasaros atostogų planai: kur krypsta lietuvių norai

Tolimų kelionių šią vasarą dažnas atsisakys: net 53% apklaustųjų teigė atostogoms pasirinksiantys Lietuvą.

Rinkodara
2021.04.18
Trys esminiai patarimai, kaip startuoliams paskleisti žinią apie save  

Pažinti tikslinę auditoriją, pasirinkti tinkamus kanalus jai pasiekti ir sulauktą dėmesį paversti pardavimais...

Gazelė
2021.04.18
3 sėkmingiausios naujienos parduotuvių lentynose

Pernai greitojo vartojimo prekių gamintojai šalies mažmeninei rinkai pasiūlė mažiau naujų produktų nei...

Prekyba
2021.04.17
VSD atstovė spaudai traukiasi iš pareigų 2

Valstybės saugumo departamento (VSD) komunikacijos vadovės pareigas palieka Eglė Samoškaitė. Penktadienis yra...

Rinkodara
2021.04.16
A. Mačys apie parduotuvių nuomos kainas: dabar vietoj 60 Eur moku 20 Eur už kv. m  Premium 4

Avalynės ir aksesuarų parduotuves „Salamander“, „Step Top“, „Žygio batai“, Batų centrą, „Geox“, „Hogl“,...

Prekyba
2021.04.16
„Password 2021“ finale – 17-a efektyviausių rinkodaros kampanijų

Šiemetiniame „Password 2021“ finale – 17-a stipriausių rinkodaros kampanijų. Aštriausia konkurencija virė...

Rinkodara
2021.04.16
Eksportas į Japoniją: plėstis per pandemiją padeda vėl „gyvos“ parodos Premium

Nors daugelis verslų ir šalių tebegyvena suvaržymų sąlygomis dėl pandemijos, vis dėlto palengva bandoma...

Prekyba
2021.04.16
Reklamos rinka Baltijos šalyse: po pernykščio nuosmukio mato pozityvių signalų Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Baltijos šalių reklamos rinka siekė 259,3 mln. Eur, tai 16% mažiau nei 2019...

Rinkodara
2021.04.15
Žurnalistai galės neatlygintinai gauti duomenis iš valstybės registrų

Seimas priėmė Visuomenės informavimo įstatymo pataisas, kuriomis nuo liepos 1 d. nuspręsta sudaryti sąlygas...

Rinkodara
2021.04.15
„Bennet distributors“ keičia įmonės pavadinimą

Gėrimų platinimo ir prekybos UAB „Bennet distributors“ keičia įmonės pavadinimą į „Amber Distribution...

Rinkodara
2021.04.15
COVID-19 informavimo kampanijai skirta dar 3,3 mln. Eur 2

Informavimo kampanijai apie COVID-19 Vyriausybė trečiadienį skyrė dar 3,3 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku