2021-03-25 06:45

„Influencerių“ rinkodara: TOP nuomonės formuotojai įgyvendina įmonių strategijas  

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Tiek smulkių verslų, tiek reikšmingų struktūrų neatsiejama rinkodaros strategijų dalis yra nuomonės formuotojų kuriamas turinys apie parduodamus produktus ar teikiamas paslaugas. Naujausias nuomonės formuotojų tyrimas Lietuvoje rodo, kad 75% rinkodaros specialistų 2020 m. naudojosi „influencerių“ paslaugomis.

Tokia situacija pagrįstai vis labiau traukia ir mokesčių inspektorių žvilgsnį, jie šio sektoriaus atstovus žada tikrinti dažniau ir akyliau.

Užsienyje rodiklis, rodantis, kiek įmonių pasitelkia „influencerius“, yra dar aukštesnis: skirtingi tyrimai rodo, kad pasaulyje net 9 iš 10 (apie 93%) rinkodaros specialistų pasitelkia komunikaciją su nuomonės formuotojais, sako Mindaugas Lataitis, skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“ vadovas.

52795
130817
52791