„Influencerių“ rinkodara: TOP nuomonės formuotojai įgyvendina įmonių strategijas

Tokia situacija pagrįstai vis labiau traukia ir mokesčių inspektorių žvilgsnį, jie šio sektoriaus atstovus žada tikrinti dažniau ir akyliau.
Užsienyje rodiklis, rodantis, kiek įmonių pasitelkia „influencerius“, yra dar aukštesnis: skirtingi tyrimai rodo, kad pasaulyje net 9 iš 10 (apie 93%) rinkodaros specialistų pasitelkia komunikaciją su nuomonės formuotojais, sako Mindaugas Lataitis, skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“ vadovas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai