2021-03-15 14:28

„INK agency“ kuria komunikacijos krizių valdymo padalinį

Kęstutis Gečas, „INK agency“ vyr. partneris. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kęstutis Gečas, „INK agency“ vyr. partneris. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“, priklausanti grupei „Hero group“, nusprendė įkurti specialiai komunikacijos krizių valdymui dedikuotą padalinį, kuris koncentruosis į komunikacijos krizių valdymą ir prevenciją.

„Daug vienu metu stiprėjančių faktorių – socialinių tinklų įtakos augimas, didžiulis kanalų skaičius ir kompleksiškumas, dėl koronaviruso pandemijos padidėjęs visuomenės jautrumas, augantys visuomenės reikalavimai verslui ir griežtėjantis reguliavimas – verslą daro ypač pažeidžiamą. Šiuo metu prastai valdomų ar visiškai nekontroliuojamų komunikacijos krizių kaina verslui sparčiai auga, tad kyla specifinių krizių valdymo kompetencijų poreikis, jas ir ketiname pasiūlyti rinkai“, – išplatintame pranešime teigia Kęstutis Gečas, „Hero group“ vykdantysis partneris, vadovausiantis naujai sukurto padalinio vadovu.

VŽ primena, kad „INK agency“ krizių komunikacijos klausimais pastaruosius metus talkino „Grigeo“. Neseniai sutartis buvo nutraukta, o „Grigeo“ grupė pasirašė bendradarbiavimo sutartį su naujais komunikacijos partneriais – integruotos komunikacijos agentūra „Publicum“.

„Sutartis nutraukta abipusiu sutarimu. Daugiau kaip metus trukęs darbas buvo nelengvas, tačiau jaučiame, kad padarėme viską, ką planavome, ir atėjo laikas šį projektą pabaigti. Dėkojame klientui už pasitikėjimą ir bendrą darbą“, – nesiimdamas detaliau vertinti situacijos, VŽ neseniai teigė K. Gečas.

Ričardas Jarmalavičius, „Publicum“ valdybos pirmininkas, pabrėžė, kad bendradarbiavimą pradeda žiūrėdami į priekį, o ne dairydamiesi atgal. Plačiau skaitykite čia.

Mato poreikį

K. Gečas tikina, kad suformuotame naujajame padalinyje dirbs didelę patirtį turintys konsultantai, kurie reaguos 24/7 režimu, prireikus pasitelks socialinių tinklų, ryšių su žiniasklaidos, skaitmeninės komunikacijos, reklamos ir kitų kompetencijų profesionalus iš kitų „Hero group“ agentūrų.

Taip pat bus panaudota komunikacijos krizių valdymo patirtis bendradarbiaujant su teisininkais, advokatų ir lobistų kontoromis, pokyčių valdymo specialistais ir tvarumo, socialinės atsakomybės profesionalais.

„Išnaudosime patirtį, sukauptą per 15 klientų konsultavimo metų. Per šį laikotarpį esame prisidėję prie daugiau kaip 50 įvairių komunikacijos krizių valdymo įvairiose srityse – nuo labai garsių ir šalyje nuskambėjusių krizių iki lokalių atvejų, kai krizes pavyko išspręsti joms nepatekus į viešumą. Iš patirties žinome, kad pasakyti „atsiprašau“ yra tik pirmas žingsnis ilgoje krizės valdymo kelionėje“, – sako „INK agency“ direktorė Jolita Kochanskė.

„Hero group“ taip pat valdo integruotos komunikacijos agentūrą „INK agency“, skaitmeninio turinio agentūrą „bigNow“ (UAB „Dideli dideli“), vaizdo gamybos įmonę „CUT! Films“ bei tiesiogiai arba per partnerius teikia komunikacijos paslaugas klientams Lietuvoje ir dar 10-yje Europos šalių.

Grupė komunikacijos paslaugas teikia prekybos tinklui „Maxima“, bendrovėms „ERGO Insurance“, „Huawei“, „Ikea“, „Danske bank“, „YIT Lietuva“, „Sorainen“ ir t.t..

52795
130817
52791