2020-12-21 06:45

Sugriežtėjęs karantinas šventinės reklamos nesustabdė

Elena Šilovaitė, UAB „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Elena Šilovaitė, UAB „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Per dešimt šių metų mėnesių, palyginti su pernai tuo pat metu, bendra reklamos apimtis Lietuvoje augo 5,5%, o ant pirmojo laiptelio tarp didžiųjų reklamos užsakovų dar tvirčiau atsistojo „Lild Lietuva“.

Po staigaus pavasarinio šoko ir reklamos užsakymų kritimo, reklamos apimtis nuo vasaros nuosekliai palengva auga, rodo tyrimų bendrovės „Kantar“ stebėsena.

Tiesa, ir tyrėjai, ir rinkos dalyviai pabrėžia, kad nors auganti apimtis – pozityvus ženklas, nereikia pamiršti, kad į medijas reklamos užsakovai sugrįžo su didesnėmis nuolaidomis, tad vertinant sumine išraiška to augimo metiniuose rodikliuose gali ir nelikti.

52795
130817
52791