Sugriežtėjęs karantinas šventinės reklamos nesustabdė

Po staigaus pavasarinio šoko ir reklamos užsakymų kritimo, reklamos apimtis nuo vasaros nuosekliai palengva auga, rodo tyrimų bendrovės „Kantar“ stebėsena.
Tiesa, ir tyrėjai, ir rinkos dalyviai pabrėžia, kad nors auganti apimtis – pozityvus ženklas, nereikia pamiršti, kad į medijas reklamos užsakovai sugrįžo su didesnėmis nuolaidomis, tad vertinant sumine išraiška to augimo metiniuose rodikliuose gali ir nelikti.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai