Išleista Rinkodaros sektoriaus apžvalga

„Rinkodaros sektoriaus apžvalgoje 2020 m.“ pateikiame susistemintą sektoriaus paveikslą, primename apie svarbiausius ir ryškiausius metų įvykius.
Apžvelgiame konkurencinę ir makroekonominę aplinką, sparčiausiai augusias, sėkmingiausias atskirų segmentų įmones.
Nors metų pradžioje optimizmo netrūko, sulig įsibėgėjančia pandemija kaip kortų namelis subyrėjo bemaž visos potencialios prielaidos reklamos šuoliui: stabilią ekonominę padėtį pakeitė nežinomybė, suplanuotas rinkodaros kampanijas – drastiškai pavasarį nubraukti biudžetai, neįvykę didieji sporto renginiai taip pat apkarpė kai kurių segmentų komunikacijos planus.
Vasarą, atlaisvėjus pandemijos siautuliui, tarsi sugrįžome į sau labiau įprastą gyvenimo ritmą, prekių ženklai vėl susikibo intensyvesnėmis rinkodaros kampanijomis. Reklamos rinką vėl į priekį timptelėjo prekybininkai, telekomunikacijų segmentai, kartais savo komunikaciją išaugino e. komercijos žaidėjai.
Ruduo, deja, smogė stipresne koronaviruso banga, o artėjančias gražiausias metų šventes vis labiau temdo griežtėjantys antrojo karantino gniaužtai.
„Rinkodaros sektoriaus apžvalgą 2020 m.“ rasite čia.