„Fielmann“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Nuo šiol agentūra optikos parduotuvių tinklą Lietuvoje ir Latvijoje valdančiai bendrovei teiks žiniasklaidos planavimo ir skaitmeninės rinkodaros paslaugas.
„Nuolat stebime komunikacijos tendencijas ir suprantame, kad dabar priimti sprendimai dėl efektyvios ir savalaikės komunikacijos ilgalaikėje perspektyvoje atneš pamatuotos grąžos. Tikime, jog „Open agency“ mažmeninės prekybos sektoriaus išmanymas bei sukaupta skaitmeninės rinkodaros patirtis leis mums dar labiau sustiprinti pozicijas rinkoje“, – išplatintame pranešime pažymi Gintautas Kernauskas, „Fielmann“ vadovas.
Arūnas Kemežys, „Open Agency“ vadovas, naujai partnerystei taip pat kelia ambicingus tikslus.
„Platus prekių pasirinkimas ir parduotuvių tinklas – ne vienintelės „Fielmann“ stiprybės, kurių matomumo užtikrinimas išorėje yra ypač svarbus“, – teigia A. Kemežys.
Iki šiol „Fielmann“ dirbo su UAB „Lion Communications Vilnius“.
Tarp „Open Agency“ klientų – prekybos tinklas „Iki“, „Perlas Network“, „Pigu.lt“ grupė Baltijos šalyse, „Carlsberg“ grupė, „Lego“ ir kt.
„Open Agency“ pardavimai 2019 m. siekė 14,7 mln. Eur ir buvo 5% didesni nei ankstesniais metais.
Apie žiniasklaidos planavimo agentūrų finansinius 2019 m. rezultatus skaitykite čia.