„Fielmann“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Publikuota: 2020-09-23
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Optikos bendrovė „Fielmann“ pradeda bendradarbiavimą su žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“.

Nuo šiol agentūra optikos parduotuvių tinklą Lietuvoje ir Latvijoje valdančiai bendrovei teiks žiniasklaidos planavimo ir skaitmeninės rinkodaros paslaugas.

„Nuolat stebime komunikacijos tendencijas ir suprantame, kad dabar priimti sprendimai dėl efektyvios ir savalaikės komunikacijos ilgalaikėje perspektyvoje atneš pamatuotos grąžos. Tikime, jog „Open agency“ mažmeninės prekybos sektoriaus išmanymas bei sukaupta skaitmeninės rinkodaros patirtis leis mums dar labiau sustiprinti pozicijas rinkoje“, – išplatintame pranešime pažymi Gintautas Kernauskas, „Fielmann“ vadovas.

Arūnas Kemežys, „Open Agency“ vadovas, naujai partnerystei taip pat kelia ambicingus tikslus.

„Platus prekių pasirinkimas ir parduotuvių tinklas – ne vienintelės „Fielmann“ stiprybės, kurių matomumo užtikrinimas išorėje yra ypač svarbus“, – teigia A. Kemežys.

Iki šiol „Fielmann“ dirbo su UAB „Lion Communications Vilnius“.

Tarp „Open Agency“ klientų – prekybos tinklas „Iki“, „Perlas Network“, „Pigu.lt“ grupė Baltijos šalyse, „Carlsberg“ grupė, „Lego“ ir kt.

„Open Agency“ pardavimai 2019 m. siekė 14,7 mln. Eur ir buvo 5% didesni nei ankstesniais metais.

Apie žiniasklaidos planavimo agentūrų finansinius 2019 m. rezultatus skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
JAV taikosi išardyti pelningiausią istorijoje „Apple“ ir „Google“ sandorį Premium

JAV teisingumo departamentas, padavęs „Google“ į teismą dėl piktnaudžiavimo dominuojama padėtimi, ruošiasi...

Į „NAPA Baltic“ finalą atrinkta 40 pakuotės dizaino darbų

Baltijos šalių pakuotės dizaino apdovanojimų „NAPA Baltic“ komisija į finalą atrinko 40 darbų – 24 iš...

Rinkodara
2020.10.29
„Maxima“ stabdo didmenininkams skirtą lojalumo programą Premium 6

Didžiajai daliai verslo klientų skirtos „Maximos“ nuolaidų kortelės baigia galioti spalio 31 d. Kol ieškoma...

Rinkodara
2020.10.29
„eBay“ trečiasis ketvirtis pranoko lūkesčius 

Internetinės prekybos platforma „eBay“ trečiąjį ketvirtį, kuris baigėsi rugsėjo 30 d., gavusi 2,61 mlrd. USD...

Prekyba
2020.10.29
„RTR Planeta“ retransliavimas gali būti laikinai sustabdytas

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (toliau – LRTK) trečiadienį nusprendė pradėti procedūrą dėl Lietuvoje...

Rinkodara
2020.10.28
Siūlo nišą viešbučiams – tai jų neišgelbės, bet pliusą pridėtų Premium 3

Lietuvoje veiklą plėtojanti estų automobilių parkavimo vietų dalijimosi platforma „Barking“ siūlo Vilniaus...

Prekyba
2020.10.28
Naujasis Seimas – kitokio lygmens politinė retorika Premium 1

Komunikacijos ekspertai pažymi, kad rinkimų rezultatai rodo, jog visuomenė yra pavargusi nuo dabartinės...

Rinkodara
2020.10.27
A. Iškauskas: „Godeal24.com“ nelegaliai parduoda legalius raktus Premium 8

„Verslo žinių“ portale praėjusią savaitę pasirodžiusi Honkongo interneto parduotuvės „Godeal24.com“ reklama,...

Technologijos
2020.10.27
P. Senūta: nuo karštakošiškų sprendimų iki nuosaikumo su „Lidl“ Premium

Kūrybinės reklamos agentūros dėl pandemijos, skaudžiausiai smogusios turizmo ir maitinimo sektoriams, labai...

Rinkodara
2020.10.26
Kauno „Žalgiris“ turi naują narį

Kauno „Žalgirio“ komanda nuo šiol turi virtualų asistentą „Žalgirietį“, kuris atsakinės į sirgalių „Facebook“...

Rinkodara
2020.10.25
Pandemijos akivaizdoje Lietuvoje dominuoja fatalistai 3

„Kas bus, tas bus“, – toks gyventojų požiūris Lietuvoje yra dominuojantis koronaviruso kontekste, rodo...

Rinkodara
2020.10.24
„Samsono“ mėsos gaminių reklama galėjo klaidinti vartotoją 2

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė UAB „Samsonas“ skundą, kuriame buvo prašoma panaikinti...

Rinkodara
2020.10.22
Komunikacijos arkliukas Seimo rinkimuose: dėlioja pliusus ir minusus Premium 1

Po pirmojo turo ryškiausią šuolį vertinant matomumą žiniasklaidoje skaičiuoja Laisvės partijos atstovai, rodo...

Rinkodara
2020.10.22
Ryšių su visuomene agentūrų asociacija keičia pavadinimą

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) plečia veiklos lauką, pakeitė pavadinimą ir tapo Komunikacijos...

Rinkodara
2020.10.22
Nauja realybė – kitokie renginiai arba niša viešbučiams Premium

Koronaviruso pandemija keičia renginius ir konferencijas, didžioji jų dalis persikėlė į internetą, tačiau...

Rinkodara
2020.10.21
Teismas paliko galioti vartotojų teises ginančios institucijos „Iki“ skirtą baudą 

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė pareiškėjos prekybos tinklą „Iki“ valdančios „Palink“...

Prekyba
2020.10.20
Prekybos sektoriaus TOP 1.000: aukščiausias pozicijas dalijasi didieji tinklai  Premium

Tūkstančiui didžiausių pagal pardavimus Lietuvos įmonių, kurių sąrašą kasmet sudaro „Verslo žinios“,...

Prekyba
2020.10.20
Susikirto interesai dėl „L’Occitane“ prekės ženklo Premium

Valstybinis patentų biuras atmetė UAB „Rubela“ prašymą ir tenkino Prancūzijos kosmetikos gamintojos...

Rinkodara
2020.10.20
Rugsėjį labiausiai Lietuvoje augo „Aboutyou.lt“, Estijoje – „Membershop.ee“ Premium 1

Pagal pritraukiamus klientų srautus Baltijos šalių e. komercijos platformų reitingo pirmas dešimtukas šį...

Prekyba
2020.10.19
„Nielsen“: vartojimo pokyčiai – ilgalaikiai

COVID-19 sukelta pandemija tiesiogiai palietė kas trečią namų ūkį visame pasaulyje.

Prekyba
2020.10.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus