„Telia“ pasirinko dar vienus kūrybinius partnerius
„AdDrama“ bus atsakinga už rinkodaros projektų taktinių veiksmų įgyvendinimą, adaptavimą bei kūrybinių idėjų pritaikymą tradiciniams ir netradiciniams komunikacijos kanalams.
„Šiuo metu dirbame su keliomis strateginėmis kūrybinėmis agentūromis, kurios atsakingos už rinkodaros koncepcijų, kūrybinių idėjų generavimą. Taktiniam jų išpildymui bendradarbiaujame su keliomis mažesnėmis agentūromis. Toks modelis labai pasiteisina – turėdami kelis partnerius palaikome norimą rinkodaros veiksmų intensyvumą, galime rinktis iš didesnės idėjų įvairovės ir išlaikyti savo užsibrėžtą lyderystę. Tikime, kad nauja kūrybinė agentūra sėkmingai įsilies į jau pradėtus darbus ir sustiprins mūsų pajėgumus artėjant intensyviam rudens laikotarpiui“, – išplatintame pranešime teigia Jurgita Kojenets, „Telia“ prekės ženklo vadovė.
Šiuo metu „Telia Lietuva“ dirba su keliomis kūrybinėmis agentūromis: „Truth.“, „Milk“, „Autoriai“, taip pat su taktinėmis agentūromis: „All Caps“ ir dabar prisijungiančia „AdDrama“, gamybos kompanija „Some Films“.
Kūrybinės rinkodaros agentūros „AdDrama“ bendraįkūrėja Laura Domarkė sako, kad partnerystė su „Telia“ yra kryptingo darbo rezultatas.
Tarp agentūros „AdDrama“ didžiausių klientų – leidykla „Šviesa“, „Iki“, „Gintarinė vaistinė“, „Mylimiausia“ kortelės partneriai, parduotuvių tinklas „Bags&More“, „Varžtų pasaulis“, „Orkla Foods Lietuva“, „Caverion Lietuva“, medicinos centrai „Northway“ ir kt.