„Telia“ pasirinko dar vienus kūrybinius partnerius

Publikuota: 2020-08-07
„Telia“ naujo biuro Vilniuje pristatymas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
„Telia“ naujo biuro Vilniuje pristatymas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuvos“ skelbtą taktinės kūrybinės agentūros konkursą laimėjo agentūra „AdDrama“. Pasirašyta 3 m. bendradarbiavimo sutartis.

„AdDrama“ bus atsakinga už rinkodaros projektų taktinių veiksmų įgyvendinimą, adaptavimą bei kūrybinių idėjų pritaikymą tradiciniams ir netradiciniams komunikacijos kanalams.

„Šiuo metu dirbame su keliomis strateginėmis kūrybinėmis agentūromis, kurios atsakingos už rinkodaros koncepcijų, kūrybinių idėjų generavimą. Taktiniam jų išpildymui bendradarbiaujame su keliomis mažesnėmis agentūromis. Toks modelis labai pasiteisina – turėdami kelis partnerius palaikome norimą rinkodaros veiksmų intensyvumą, galime rinktis iš didesnės idėjų įvairovės ir išlaikyti savo užsibrėžtą lyderystę. Tikime, kad nauja kūrybinė agentūra sėkmingai įsilies į jau pradėtus darbus ir sustiprins mūsų pajėgumus artėjant intensyviam rudens laikotarpiui“, – išplatintame pranešime teigia Jurgita Kojenets, „Telia“ prekės ženklo vadovė.

Šiuo metu „Telia Lietuva“ dirba su keliomis kūrybinėmis agentūromis: „Truth.“, „Milk“, „Autoriai“, taip pat su taktinėmis agentūromis: „All Caps“ ir dabar prisijungiančia „AdDrama“, gamybos kompanija „Some Films“.

Kūrybinės rinkodaros agentūros „AdDrama“ bendraįkūrėja Laura Domarkė sako, kad partnerystė su „Telia“ yra kryptingo darbo rezultatas.

Tarp agentūros „AdDrama“ didžiausių klientų – leidykla „Šviesa“, „Iki“, „Gintarinė vaistinė“, „Mylimiausia“ kortelės partneriai, parduotuvių tinklas „Bags&More“, „Varžtų pasaulis“, „Orkla Foods Lietuva“, „Caverion Lietuva“, medicinos centrai „Northway“ ir kt.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Varlė.lt“ atsisako logistikos partnerių 3

Prekybos centras internete „Varlė.lt“ investuoja į paslaugų gerinimo kokybę – atsisako logistikos partnerių...

Prekyba
10:23
Džiaugsmo kartėlis tarp „Akropolio“ ir restorano „Džiaugsmas“ Premium

Valstybinis patentų biuras nagrinėja kelis ginčus tarp UAB „Akropolis Group“ ir UAB „Džiugu“, valdančios...

Rinkodara
09:04
„Fielmann“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Optikos bendrovė „Fielmann“ pradeda bendradarbiavimą su žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“.

Rinkodara
2020.09.23
Vartojimo tendencijos teigiamos, nuotaikos – atsargios Premium

Didžiausią galvos skausmą šiandien mažmenininkams kelia lėta vartojimo atsigavimo kreivė ir vis dar...

Prekyba
2020.09.23
„Ozas“ baigia įrengti baseinų kompleksą 1

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ nekeičia planų įrengti tris mokymo plaukti baseinus. Baseino erdvėje...

Prekyba
2020.09.22
„Triniti Jurex“ turi naują rinkodaros ir komunikacijos vadovę

Besijungiančių advokatų kontorų „Triniti“ ir „Jurex“ komunikacijos ir rinkodaros vadove pradeda dirbti Rita...

Rinkodara
2020.09.21
LRT: Eurolygos transliacijų kaina – dvigubai mažesnė nei spekuliuota 3

Lietuvos nacionalinis transliuotojas LRT teigia, kad naujojo sezono Eurolygos rungtynių transliavimo teisių...

Rinkodara
2020.09.21
Dizaino darbai vėl varžysis „NAPA Baltic“

Lietuvos dizaino asociacija (LDA) produktų pakuočių kūrėjus ir verslus kviečia teikti paraiškas į jau šeštus...

Rinkodara
2020.09.20
IPRA konkursas keliamas į kitus metus

Tarptautinė ryšių su visuomene asociacija (IPRA) nukėlė šių metų spalį Vilniuje planuotą komunikacijos...

Rinkodara
2020.09.20
„Lidl Lietuva“ ir „Tele2“ apsikeitė vietomis

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad liepą fiksuodamas spartesnis reklamos rinkos atsigavimas.

Rinkodara
2020.09.20
Lionelis Messi laimėjo 9 m. trukusį teisinį ginčą Premium

Futbolininkas Lionelis Messi po devynerius metus trukusio teisinio mūšio gali naudoti savo vardą kaip prekės...

Rinkodara
2020.09.19
TV3 turi naują komercijos direktorių

Naują TV sezoną TV3 žiniasklaidos grupė pasitinka ne tik su pokyčiais programoje, bet ir įmonės vadovybėje –...

Rinkodara
2020.09.18
Paskelbtas konkursas šalies vizualiniam ženklui kurti

Vyriausybės kanceliarija paskelbė konkursą vizualinėms šalies identiteto sukūrimo paslaugoms pirkti.

Rinkodara
2020.09.18
„Telios“ pamokos – didžiųjų prekių ženklų kaina arba stručio galva smėlyje Premium 23

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nutraukė visuomenėje nemenką ažiotažą sukėlusią „Ežio“ reklamos...

Rinkodara
2020.09.18
„Httpool“ tapo „Spotify“ atstovais Baltijos šalyse

Agentūra „Httpool“ plečia savo partnerystę su „Spotify“ ir nuo šiol turės išskirtines reklamos atstovavimo...

Rinkodara
2020.09.17
Teismas: „Philip Morris Baltic“ bauda skirta pagrįstai 2

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė pareiškėjos UAB „Philip Morris Baltic“ skundą dėl...

Rinkodara
2020.09.16
Reklamos verslo senbuviai įkūrė naują agentūrą

Naujai įsteigta reklamos agentūra „Marios“ į vieną kūrybinę komandą sujungė žmones, pastaruosius kelis...

Rinkodara
2020.09.16
„Telia“ stabdo „Ežio“ reklamą su dvyniais krepšininkais 76

Po socialiniuose tinkluose kilusios diskusijos, „Telia Lietuva“ priėmė sprendimą sustabdyti „Ežio“ reklaminę...

Rinkodara
2020.09.16
LTG grupės komunikacijos partnere tapo „Idea prima“

„Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) grupės skelbtą integruotos komunikacijos paslaugų viešąjį pirkimą laimėjo...

Rinkodara
2020.09.16
SAM: atrinkti projektai, kurie stiprins žinias apie sveikatą

Valstybinis visuomenės sveikatos stiprinimo fondas (VVSSF) atrinko šviečiamuosius ir informacinius projektus,...

Rinkodara
2020.09.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus