Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-02 11:47
2025-08-23 17:24
RĖMIMAS
2025-08-22 06:15
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Kokia gi reklama be nuorodos į reklamą. Štai ji: https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=i3xQ0iCiynw&feature=emb_title
Labai tinka toks rusiškas posakis - Kas per panika Titanike ? Tokie veiksmai kvepia desperacija net iš kilometro. Praradę dideles dalis pardavimų iš overpriced kremukų, pudryčių ir kitų reikaliukų, dabar bandysite tuos pačius pirkėjus prisitraukti per nuolaidas ?
Targetas keiciamas i pensininkus, juos lengviausia apgauti
Taiklus logotipo pakeitimas. Vaistines jau nieko bendro nebeturi su medicina, "it is just big business."
Taikliai pasakyta
Fantastiškai taikliai 😀
Beprotiškai fantastiškai taikliai
che che, taikliai
Jei reikia ibuprofeno, visada vaistinę renkuosi pagal šūkį, nes šūkis svarbiausia.
Kagikagikagi, svarbu kaška dariti. O šiaip, dėl 2 viruso bangos eurai prišikę į kelnes kaip reikiant.
Papildyčiau šūkį "jauskitės gerai sutaupę tik skaičiuoti nebandykit nes realiai infarktą gausit"
Tai gerai, po infarkto vaistai - vėl jiem klientas.
Vos ne balsu žvengiau kai po karantino ant eurovaistinių pamačiau reklamą "Pasiilgome jūsų" :) Čia kaip laidojimo namai rašytų - "džiugiai laukiame jūsų".
Mačiau dar geresnį lozungą ant ligoninės: "Čia jūsų antrieji namai". Smagu.
brangiausias tinklas shiftina i pigesnius?
Pensininkų komentarai - jūs rimtai žinote, kiek skiriasi vaistų kainos vaistinėse? :D
Vaje, čia jau ar Maxima ar vaistinės-jokio skirtumo. Tai daryti Maxima vaistines ir ant marketingo dar pataupytu ir branda pastiprinti. Vis tiek gi visos euru vaistines is makses gyvena
Labai prastas, erzinantis pakeistas šūkis.
Stiprus žingsnis atgal į Praeities pozicionavima, tiesiog matosi Akcininku braizas, tikrai ne pacios vaistibes sprendimas:)) ir ne rinkodaros zmoniu sprendimas
Viešpatėliau kaip baisu. Net baisiau negu Lidl.
Mintis ta: nusipirksit čia brangiau, bet jauskitės tarsi gerai sutaupėte. Baisus šūkis.
Ar tikrai mūsų prekių ženklai yra tokie silpni kad įvedant sumaištį ir juos keitaliojant guanama daugiau naudos nei žalos?
Vajej. Labai prastas sprendimas... koks tikslas??!! Piguske, nepatikima, kelia labai neigiamas emocijas
juokdariai su dvigubom kainom- geriau jau apie kainas patyletu.