2020-08-04 15:41

„Eurovaistinė“ pristato laikiną logotipą ir šūkį

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ nuo rugpjūčio pristato naują pozicionavimą: atnaujintą kainodarą lydės naujas laikinas logotipas ir šūkis.

Pasak Ingridos Damulienės, vaistinių tinklo valdybos pirmininkės, koronaviruso pandemija pakeitė dalies gyventojų įpročius: gyventojus neramina pasikeitusi ekonominė padėtis, ruošiantis antrai koronaviruso bangai, visi stengiasi ne tik stiprinti sveikatą, bet ir taupyti.

„Tad verslui šiandien ypač svarbu imtis iniciatyvos. Dešimtimis procentų sumažinome kainas vaistinėse, klientams siūlome sveikata pasirūpinti už mažą kainą. Norėdami atkreipti dėmesį į klientams siūlomas nuolaidas, laikinai pakeitėme ir patį vaistinių tinklo logotipą bei šūkį“, – išplatintame pranešime pažymi I. Damulienė.

Naujasis laikinasis logotipas ir šūkis.

Žalią kryžių „Eurovaistinės“ logotipe pakeitė procento ženklas.

„O šūkį „Jauskitės gerai“ vienas žodis iš įvaizdinio pavertė į „kaininį“. Dabar jis skamba taip: „Jauskitės gerai sutaupę“, – dėsto „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos vadovas Dominykas Žilėnas.

Naujasis logotipas bus matomas vaistinių tinklo reklaminėje medžiagoje.

I. Damulienė teigia, kad keisti logotipą ir šūkį buvo svarbus žingsnis, norint dar labiau atkreipti dėmesį į pasiūlymus.

„Norime parodyti, kad siekis sutaupyti šiandien yra aktualus mums visiems. Pavyzdžių, kai žinomi prekės ženklai laikinai pakeičiami, siekiant komunikuoti kokią nors idėją, yra nemažai. Šio žingsnio yra ėmęsi įvairūs gerai žinomi prekės ženklai, kaip antai „McDonald's“, „Coca-Cola“, „Lacoste“, BMW ir kiti“, – teigia I. Damulienė.

VŽ primena, kad Lietuvoje pernykštei kalėdinei kampanijai savo pavadinimą laikinai buvo pakeitęs ir prekybos centras „Panorama“, šventiniu periodu tapęs „Dovanorama“. Kampanijos kūrybos partneriai taip pat buvo reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.

Po kampanijos VŽ kalbinta Vilma Banienė, UAB „Panorama LT“ rinkodaros vadovė, teigė, kad šis sprendimas padėjo sukelti daugiau šurmulio, pritraukti daugiau dėmesio.

„Tiek Lietuvoje, tiek Baltijos šalyse pirmieji kalėdiniu laikotarpiu keitėme prekės ženklą ir toks sprendimas neabejotinai išsiskyrė iš kitų kalėdinių kampanijų. Be to, „Dovanorama“ nebuvo tik raidžių pakeitimas, tikslas buvo perduoti žinią, kad čia, po vienu stogu, turime didžiulį dovanų pasirinkimą, jog čia pasiruošti šventėms galima greitai ir patogiai. Kartu labiau išaugo ir nuomininkų pardavimai“, – kalbėjo V. Banienė.

52795
130817
52791