„Eurovaistinė“ pristato laikiną logotipą ir šūkį

Publikuota: 2020-08-04
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ nuo rugpjūčio pristato naują pozicionavimą: atnaujintą kainodarą lydės naujas laikinas logotipas ir šūkis.

Pasak Ingridos Damulienės, vaistinių tinklo valdybos pirmininkės, koronaviruso pandemija pakeitė dalies gyventojų įpročius: gyventojus neramina pasikeitusi ekonominė padėtis, ruošiantis antrai koronaviruso bangai, visi stengiasi ne tik stiprinti sveikatą, bet ir taupyti.

„Tad verslui šiandien ypač svarbu imtis iniciatyvos. Dešimtimis procentų sumažinome kainas vaistinėse, klientams siūlome sveikata pasirūpinti už mažą kainą. Norėdami atkreipti dėmesį į klientams siūlomas nuolaidas, laikinai pakeitėme ir patį vaistinių tinklo logotipą bei šūkį“, – išplatintame pranešime pažymi I. Damulienė.

nuotrauka::1

Žalią kryžių „Eurovaistinės“ logotipe pakeitė procento ženklas.

„O šūkį „Jauskitės gerai“ vienas žodis iš įvaizdinio pavertė į „kaininį“. Dabar jis skamba taip: „Jauskitės gerai sutaupę“, – dėsto „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos vadovas Dominykas Žilėnas.

Naujasis logotipas bus matomas vaistinių tinklo reklaminėje medžiagoje.

I. Damulienė teigia, kad keisti logotipą ir šūkį buvo svarbus žingsnis, norint dar labiau atkreipti dėmesį į pasiūlymus.

„Norime parodyti, kad siekis sutaupyti šiandien yra aktualus mums visiems. Pavyzdžių, kai žinomi prekės ženklai laikinai pakeičiami, siekiant komunikuoti kokią nors idėją, yra nemažai. Šio žingsnio yra ėmęsi įvairūs gerai žinomi prekės ženklai, kaip antai „McDonald's“, „Coca-Cola“, „Lacoste“, BMW ir kiti“, – teigia I. Damulienė.

VŽ primena, kad Lietuvoje pernykštei kalėdinei kampanijai savo pavadinimą laikinai buvo pakeitęs ir prekybos centras „Panorama“, šventiniu periodu tapęs „Dovanorama“. Kampanijos kūrybos partneriai taip pat buvo reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.

Po kampanijos VŽ kalbinta Vilma Banienė, UAB „Panorama LT“ rinkodaros vadovė, teigė, kad šis sprendimas padėjo sukelti daugiau šurmulio, pritraukti daugiau dėmesio.

„Tiek Lietuvoje, tiek Baltijos šalyse pirmieji kalėdiniu laikotarpiu keitėme prekės ženklą ir toks sprendimas neabejotinai išsiskyrė iš kitų kalėdinių kampanijų. Be to, „Dovanorama“ nebuvo tik raidžių pakeitimas, tikslas buvo perduoti žinią, kad čia, po vienu stogu, turime didžiulį dovanų pasirinkimą, jog čia pasiruošti šventėms galima greitai ir patogiai. Kartu labiau išaugo ir nuomininkų pardavimai“, – kalbėjo V. Banienė.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Rugpjūtį mažmeninės prekybos įmonių apyvarta padidėjo 0,5% 

Išankstiniais duomenimis, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta be PVM 2020 m. rugpjūtį sudarė...

Prekyba
10:46
FNTT atliko kratas kompiuterine technika prekiaujančioje įmonėje 

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) Vilniaus apygardos valdyba, vadovaujant Vilniaus apygardos...

Prekyba
10:29
IKEA keičia darbdavio komunikacijos kryptį

IKEA keičia darbdavio komunikaciją – dirbti bendrovėje kvies jos esami darbuotojai.

Rinkodara
2020.09.27
Sprendžia lygtį, ar auganti e. komercija – ilgalaikė tendencija Premium

Sportinės aprangos gamybos milžinė „Nike“ viliasi, kad e. prekybos šuolis, sekęs po koronaviruso pandemijos...

Prekyba
2020.09.27
TOP 10 turtingiausiųjų mados versle  Premium

Didžiausios pasaulyje prabangos prekių grupės LVMH vadovas Bernard’as Jeanas Etienne’as Arnault yra...

Prekyba
2020.09.26
Teismas: bauda „Eurovaistinei“ skirta teisingai 1

8.700 Eur bauda vaistinių tinklui „Eurovaistinė“ už klaidinančią reklamą skirta pagrįstai, nusprendė teismas.

Rinkodara
2020.09.25
Darbo išteklius planuoti „Iki“ padės dirbtinis intelektas  Premium 1

Prekybos tinklas „Iki“ savo parduotuvėse pradeda diegti automatizuotą darbo išteklių planavimo (DIP) sistemą,...

Prekyba
2020.09.25
„Varlė.lt“ investuoja į naują sandėlį 9

Prekybos centras internete „Varlė.lt“ atsisako kai kurių logistikos ir sandėliavimo partnerių ir keliasi į...

Prekyba
2020.09.24
Džiaugsmo kartėlis tarp „Akropolio“ ir restorano „Džiaugsmas“ Premium 2

Valstybinis patentų biuras nagrinėja kelis ginčus tarp UAB „Akropolis Group“ ir UAB „Džiugu“, valdančios...

Rinkodara
2020.09.24
„Fielmann“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Optikos bendrovė „Fielmann“ pradeda bendradarbiavimą su žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“.

Rinkodara
2020.09.23
Vartojimo tendencijos teigiamos, nuotaikos – atsargios Premium

Didžiausią galvos skausmą šiandien mažmenininkams kelia lėta vartojimo atsigavimo kreivė ir vis dar...

Prekyba
2020.09.23
„Ozas“ baigia įrengti baseinų kompleksą 3

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ nekeičia planų įrengti tris mokymo plaukti baseinus. Baseino erdvėje...

Prekyba
2020.09.22
„Triniti Jurex“ turi naują rinkodaros ir komunikacijos vadovę

Besijungiančių advokatų kontorų „Triniti“ ir „Jurex“ komunikacijos ir rinkodaros vadove pradeda dirbti Rita...

Rinkodara
2020.09.21
LRT: Eurolygos transliacijų kaina – dvigubai mažesnė nei spekuliuota 3

Lietuvos nacionalinis transliuotojas LRT teigia, kad naujojo sezono Eurolygos rungtynių transliavimo teisių...

Rinkodara
2020.09.21
Dizaino darbai vėl varžysis „NAPA Baltic“

Lietuvos dizaino asociacija (LDA) produktų pakuočių kūrėjus ir verslus kviečia teikti paraiškas į jau šeštus...

Rinkodara
2020.09.20
IPRA konkursas keliamas į kitus metus

Tarptautinė ryšių su visuomene asociacija (IPRA) nukėlė šių metų spalį Vilniuje planuotą komunikacijos...

Rinkodara
2020.09.20
„Lidl Lietuva“ ir „Tele2“ apsikeitė vietomis

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad liepą fiksuodamas spartesnis reklamos rinkos atsigavimas.

Rinkodara
2020.09.20
Lionelis Messi laimėjo 9 m. trukusį teisinį ginčą Premium

Futbolininkas Lionelis Messi po devynerius metus trukusio teisinio mūšio gali naudoti savo vardą kaip prekės...

Rinkodara
2020.09.19
TV3 turi naują komercijos direktorių

Naują TV sezoną TV3 žiniasklaidos grupė pasitinka ne tik su pokyčiais programoje, bet ir įmonės vadovybėje –...

Rinkodara
2020.09.18
Paskelbtas konkursas šalies vizualiniam ženklui kurti

Vyriausybės kanceliarija paskelbė konkursą vizualinėms šalies identiteto sukūrimo paslaugoms pirkti.

Rinkodara
2020.09.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus