Kūrybiškumo festivalio „ADC*LT“ konkurse - 200 darbų

Publikuota: 2020-07-12
Lauko reklamos stendai Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Lauko reklamos stendai Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

200 komunikacijos kūrėjų darbų – tokio skaičiaus paraiškų sulaukė kūrybiškumo festivalio „ADC*LT“ organizatoriai, praėjusią savaitę pabaigę ankstyvąjį komunikacijos, audiovizualinės bei skaitmeninės kūrybos, grafinio dizaino ir reklamos konkurso paraiškų priėmimo etapą. Kūrybinių industrijų bendruomenę telkiančio festivalio rengėjai reklamos kūrėjų darbų laukia iki rugpjūčio 4 dienos.

„Apie festivalį ir konkursą paskelbėme tik prieš mėnesį, tad du šimtai paraiškų vien per šį ankstyvąjį laikotarpį yra tikrai daug. Didžiosios Lietuvos reklamos agentūros jau pateikė po kelias dešimtis darbų, labai džiaugiamės matydami konkurse ir pavienius kūrėjus, laisvai samdomus dizainerius, iliustratorius, fotografus. Agentūrų ir kūrėjų aktyvumas viršijo mūsų lūkesčius. Panašu, kad idėja rengti festivalį visai kūrybinių industrijų bendruomenei gimė pačiu laiku“, – sako vienas „ADC*LT“ festivalio iniciatorių Martynas Birškys, ADC*E (Art Directors Club of Europe) ir LDA (Lietuvos dizaino asociacija) valdybų narys.

Pasak „ADC*LT“ apdovanojimų kuratoriaus, agentūros „Milk“ partnerio ir kūrybos vadovo Rimanto Stanevičiaus, daugiausiai paraiškų sulaukta meistrystės ir tradicinės komunikacijos kategorijose.

Aktyviausiai darbus konkursui teikė pakuotės kūrėjai (22 paraiškos), televizijos ir kino kategorijoje jau varžosi 25 darbai. Daug darbų pateikta ir į vizualinio identiteto (13), iliustracijos (11), logotipo ir grafinės komunikacijos (po 10) kategorijas.  Vidaus ir lauko reklamos kategorijoje jau varžosi 19, integruotos kampanijos ir radijo reklamos – po 9, interneto video – 8 paraiškos.   

„Turbūt labiausiai nustebino, kad kol kas menko dėmesio sulaukė interaktyvių ir skaitmeninių sprendimų kategorija, kurioje laukiame interneto svetainės, socialinės medijos sprendimų, interneto banerių, mobilios programėlės, UX/UI dizaino darbus pristatančių paraiškų. Ši sritis buvo viena labiausiai augusių komunikacijos rinkoje pastaraisiais metais, tad tikimės, kad skaitmeninės komunikacijos formų kūrėjai dar suskubs pateikti konkursui geriausius savo darbus“, – sako R. Stanevičius.

Dalyviai

Festivalio konkursui darbus teikia didžiosios reklamos agentūros, dizainos studijos, pavieniai kūrėjai, teigiama organizatorių pranešime.

Konkurse varžysis agentūrų „Adell Taivas Ogilvy“, „ALL CAPS“, „andstudio“, „Ant balto lapo“, „Balaganza“, „Bechtle & Milzarajs“, „Bosanova“, „Children“, „Clinic 212“, „DADADA“, „E?tiquette“, „Fabula Hill+Knowlton Strategies“, „Folk“, „Godspeed branding“, „Inspired UM“, „MILK“, „New!“, „Not Perfect“, „Pencil and Lion“, „SemiHuman“, „SPARK LT“, „TRUTH“, „Younique“, Studijos CREATA, M. C?iuz?elio labdaros ir paramos fondo ir kitų darbai.

Daugelis dalyvių teikia ne po vieną paraišką. Kol kas tarp konkurso dalyvių nėra užsakovų, t.y. pačių reklamos kūrėjų klientų, vangiau paraiškas teikia skaitmeninės komunikacijos, žiniasklaidos planavimo ir viešųjų ryšių agentūros.

„Džiaugiamės konkurse matydami ir būrį fizinių asmenų, nepriklausomų kūrėjų. Nuo pat festivalio idėjos pradžios organizatoriai stengėsi, kad kainodara būtų draugiška ir privatiems kūrėjams – laisvai samdomiems kūrėjams, iliustratoriams, fotografams ir pan. Matome, kad šis sprendimas pasiteisino“, – sako apdovanojimų kuratorius.

„ADC*LT“ festivalio konkursui kūrėjai gali teikti darbus, kurie buvo publikuoti nuo 2018-ųjų metų. Agentūros, užsakovai ir nepriklausomi kūrėjai gali teikti paraiškas pagrindinėse „Integracijų ir inovacijų“, „Video ir Audio“, „Grafinio dizaino ir meistrystės“, „Interaktyvių ir skaitmeninių sprendimų“, „Spaudos ir lauko reklamos“, „Aktyvacijų ir naujosios medijos“ bei „Socialinės reklamos“ darbų grupėse.

Naujas festivalis

Konkurso organizatoriai sako, kad toks dalyvių aktyvumas konkurse rodo, jog kūrybinių industrijų rinkai reikalingas naujas festivalis bei galimybė pasivaržyti bendruomenei pristatant geriausius savo darbus konkurse, o ADC vardas suteikia renginiui pasitikėjimo kreditą. Pirmą kartą Lietuvoje rengiamo „ADC*LT“ festivalio kulminacija bus rugpjūčio 28-oji dieną, kurios metu įvyks kūrybiškumo konferencija, apdovanojimai bei jaunųjų talentų programa. Renginys sieks apjungti reklamos, dizaino ir kitų Lietuvos kūrybos sektorių bendruomenę, skatinti jos atstovų keitimąsi patirtimi ir geriausiomis praktikomis, apdovanoti stipriausius pastarųjų metų darbus bei prisidėti prie jaunųjų kūrėjų kompetencijų ugdymo.

Praėjusiais metais Lietuvos dizaino asociacijai (LDA, buvusi LGDA) tapus stipriausias Europos kūrėjų organizacijas vienijančios organizacijos „ADC Europe“ (Art Directors Club Europe) nare, Lietuva įgijo galimybę aktyviai dalyvauti šio tinklo veikloje bei organizuoti ADC formato renginius mūsų šalyje.

Festivalį organizuoja Lietuvos dizaino asociacija, festivalio kuratoriai: Aistė Jakimavičiūtė-Bikauskė, Augustinas Paukštė ir Rimantas Stanevičius.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Eurovaistinė“ pristato laikiną logotipą ir šūkį 4

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ nuo rugpjūčio pristato naują pozicionavimą: atnaujintą kainodarą lydės...

Rinkodara
12:41
„Via Jurmala Outlet Village“ startuoja sklandžiai, „kiek tai įmanoma naujomis aplinkybėmis“  Premium

Rugpjūčio 14 d. atidaromame išparduotuvių miestelyje „Via Jurmala Outlet Village“, įsikūrusiame tarp Rygos ir...

Prekyba
2020.08.03
Buvusi „Publicum“ vadovė stojo prie Registrų centro komunikacijos vairo

Registrų centro komunikacijai nuo šio pirmadienio vadovauja Daiva Bumblytė, ligšiolinė komunikacijos...

Rinkodara
2020.08.03
S. Skvernelis apskundė knygos „Kabinetas 339“ reklamą 3

Premjeras Saulius Skvernelis Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai apskundė knygos „Kabinetas 339“...

Rinkodara
2020.08.03
E. prekybos šuolis apnuogino seną spragą – pelningumą Premium

COVID-19 sukėlė e. prekybos antplūdį, tačiau kartu apnuogino ir esminę spragą – vis dar pernelyg dideles...

Prekyba
2020.08.03
Prekybos tinklų apžvalga: „Lidl“ pelningumo rodikliu vejasi „Maximą“ Premium

Augti sparčiau nei bendra mažmeninės prekybos rinka pernai pavyko „Norfos mažmenai“ ir „Lidl Lietuvai“.

Prekyba
2020.08.02
Komunikacijos rinka: riebesnį šuolį darė didžiosios agentūros

Kaip rodo VŽ sudaryta lentelė, per 2019 m. 30-ies didžiausių agentūrų pardavimo pajamos siekė 22,94 mln. Eur...

Rinkodara
2020.08.02
Kita pandemijos pusė: kūrybos žmonėms – pats įdomiausias laikas

20-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos gamybos agentūrų pardavimai per 2019 m. išaugo bemaž 18%, jos gavo...

Rinkodara
2020.08.01
„Bottlery“ pradeda naują plėtros etapą  

Šiuo metu 11 parduotuvių turintis mažmeninės prekybos tinklas „Bottlery“ 2022 m. ketina turėti dukart daugiau...

Prekyba
2020.07.31
„Bitė Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ skelbto ryšių su visuomene konkurso laimėtoja tapo agentūra...

Rinkodara
2020.07.31
„Aprangos“ grupė pirmą kartą paskelbė e. prekybos apyvartą Premium

Drabužių prekybos „Aprangos“ grupė šių metų sausio-birželio mėnesiais internetu pardavė prekių už 10,043 mln.

Prekyba
2020.07.30
Dalijimosi ekonomika skverbiasi į prekybą: siekiant tvarumo, „iš antrų rankų“ suskamba kitaip Premium 2

Žemės planeta tėra viena, tačiau iki 2050 m. pasaulio vartojimas bus tokio masto, tarsi jos būtų trys.

Prekyba
2020.07.30
Prekybininkai: turime pakankamas kaukių atsargas 

Prekybininkai teigia, kad yra pasiruošę Vyriausybės sprendimui grąžinti reikalavimą dėvėti kaukes prekybos...

Prekyba
2020.07.29
„Rimi.lt“ pasiūlė pristatymo abonementą

Šių metų kovą veiklą pradėjusi maisto ir kasdienio vartojimo prekių e. parduotuvė „Rimi.lt“, pirma pasiūlė...

Prekyba
2020.07.29
Ekonomikos atsigavimo lokomotyvas išlieka vidaus prekyba, ateitis – banguota Premium 1

Per birželį, atšaukus karantino apribojimus, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta padidėjo 5,6%, maitinimo ir...

Prekyba
2020.07.29
Lietuvos oro uostuose startavo skaitmeninė reklamos užsakymo platforma

Lietuvos oro uostuose startavo nauja reklamos užsakymo ir valdymo platforma. Ji leidžia vienoje vietoje rasti...

Rinkodara
2020.07.28
Statistika: prekybininkų apyvartos auga 

2020 m. birželį, palyginti su 2019 m. birželiu, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, mažmeninės prekybos...

Prekyba
2020.07.28
A. Čikaidzė: „Pepco“ plėsis su nauja koncepcija, reikia partnerių  Premium

Aleksandras Čikaidzė, žemų kainų tinklo „Pepco“ vadovas Baltijos šalyse, interviu VŽ pasakoja, kaip per...

Prekyba
2020.07.28
Reklamos agentūros: po pernykščio šuolio ir pandemijos vėzdo optimizmo nepraranda Premium

20-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos gamybos agentūrų pardavimai per 2019 m. išaugo bemaž 18%, jos gavo...

Rinkodara
2020.07.27
RSVA narių apyvarta augo 15%

Komunikacijos asociacijos RSVA agentūrų pajamos pernai augo 15,2%, o tiesioginės pajamos – 11,4%. Asociacijai...

Rinkodara
2020.07.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus