Lietuvos pristatymo strategiją kurs „New!“ su partneriais

Publikuota: 2020-02-12
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Vyriausybės kanceliarija pasirašė sutartį su reklamos agentūra „New!“ (UAB „New Agency“) dėl Lietuvos pristatymo užsienyje strategijos 2020–2030 m. parengimo.

Strategiją rengs strateginė kūrybos agentūra „New!“, verslo konsultavimo įmonių grupė „Synthesis Consulting Group“, socialinių tinklų agentūra „SuperYou“ ir ryšių su visuomene bendrovė „Blue Oceans PR“. Jiems talkins gerai pasaulyje žinomas šalių prekių ženklų kūrėjas Simonas Anholtas, per savo karjerą konsultavęs net 40 šalių vyriausybes, pažymima Vyriausybės išplatintame pranešime.

„Neturime koordinuotos šalies pristatymo užsienyje strategijos, dėl to sumažėja mūsų atpažįstamumo galimybės tikslinėse užsienio rinkose ir sunkiau išryškinti konkurencinius pranašumus regione. Todėl būtina sukurti vieningą šalies pristatymo sistemą, susitarti dėl komunikavimo krypčių bei gairių ir siekti didesnio Lietuvos žinomumo, kryptingo mūsų valstybės užsienyje pristatymo“, – pranešime pažymi Deividas Matulionis, Vyriausybės kanclerio pirmasis pavaduotojas.

Pasak agentūros „New!“ įkūrėjų Tomo Ramanausko ir Maksimo Kuzmino, šis darbas yra atsakingas ir svarbus, jį akylai stebės visuomenė, nes Lietuvos įvaizdis itin jautri tema.

Vyriausybės kanceliarijos užsakymu atliktas Lietuvos žinomumo ir reputacijos tyrimas parodė, kad nors šalies vardas tikslinėse užsienio rinkose žinomas beveik šimtu procentų, trūksta nuodugnių žinių ir aiškesnio valstybės profilio.

Tyrimas atskleidė, kad Lietuva tikslinėse užsienio šalyse labiausiai siejama su turistiniu potencialu – apklaustų septynių užsienio šalių gyventojai Lietuvą sieja su tik su emociniu faktoriumi – keturiais metų laikais, ekologiškumu.

Rengiant strategiją Lietuvos pasiekimų ir prioritetinių valstybės sričių plėtros pagrindu bus išgrynintos Lietuvos komunikavimo kryptys, visuomenės vertybės, parengtos komunikavimo gairės svarbiais Lietuvai klausimais.

Kartu su šalies institucijomis bus pasiektas susitarimas dėl tikslinių užsienio rinkų, šalies pristatymo užsienyje tikslų ir uždavinių, veiklų vertinimo rodiklių, parengtas 10 m. trukmės veiksmų planas.

Strategija kuriama dešimčiai metų, o jai parengti skirti 6 mėnesiai.

Laimėtojas buvo atrinktas viešame konkurse, vadovaujantis ekonominio naudingumo kriterijais, iš trijų pasiūlymus pateikusių ūkio subjektų grupių.

Strategija yra Vyriausybės kanceliarijos vykdomo projekto „Vieningos, viešuosius interesus atitinkančios ir į rezultatus orientuotos Lietuvos pristatymo užsienyje sistemos sukūrimas“, finansuojamo 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų lėšomis, dalis. Strategijos parengimo kaina – 163.326 Eur.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Pigu.lt“ dalį prekių siūlo atsiimti jau po valandos 1

Elektroninės prekybos bendrovė UAB „Pigu“ pradėjo teikti naują paslaugą – greitą prekių atsiėmimą. Pirkėjai,...

Prekyba
2020.02.20
„Paysera“ dar neįvykdė pažado neteikti paslaugų piratų svetainei „Filmai.in“ 11

Po Lietuvos banko Priežiūros tarnybos kreipimosi, Lietuvos mokėjimų bendrovė „Paysera“ pranešė stabdanti...

Rinkodara
2020.02.19
Pernai stabtelėjęs „Akropolis Group“, šiemet planuoja rekordinius metus

2019 m. bendra nuomininkų apyvarta Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ išliko nepakitusi ir siekė...

Prekyba
2020.02.19
Startas „Metų CMO 2020“ rinkimams 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA šeštą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2020.02.19
K. Gečas: „INK agency“ priaugo stiklines rinkos „lubas“ Premium

Integruotosios komunikacijos agentūros „INK agency“ ir jos įsteigtos skaitmeninės komunikacijos agentūros...

Rinkodara
2020.02.19
„Lidl“ nelieka vienkartinių maišelių, kiti prekybininkai tik dėlioja planus Premium 2

Prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ pirmasis iš didžiųjų prekybos tinklų Lietuvoje atsisako vienkartinių...

Prekyba
2020.02.19
„Eurovizijos“ atrankos finalą žiūrėjo kas ketvirtas šalies gyventojas

Šeštadienį Žalgirio arenoje Kaune vykusį „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos „Pabandom iš naujo!“ finalą bent...

Rinkodara
2020.02.18
Komunikacijos agentūros atnaujino veiklos kokybės standartus

Audito bendrovė „Nexia“ patvirtino, kad visos komunikacijos agentūros, priklausančios Ryšių su visuomene...

Rinkodara
2020.02.18
VPT: „Keliauk Lietuvoje“ turi nutraukti 0,4 mln. Eur vertės viešinimo konkursą

Lietuvos turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“ turi nutraukti 400.000 Eur  eurų vertės viešinimo...

Rinkodara
2020.02.18
Menas netinka alaus reklamai: teismas nubaudė „Volfas Engelman“

Alaus daryklos „Volfas Engelman“ reklama pažeidė Alkoholio kontrolės įstatymą, nes joje naudotas Lenkijos...

Rinkodara
2020.02.18
Komunikacija dėl pinigų plovimo: „Swedbank“ nukentėjo labiau nei SEB

Į pinigų plovimo skandalus pernai įsivėlę didžiausi Lietuvoje skandinaviško kapitalo bankai „Swedbank“ ir SEB...

Rinkodara
2020.02.18
„Lidl“ atsisako vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių 1

Prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ pirmasis iš didžiųjų prekybos tinklų Lietuvoje atsisako vienkartinių...

Prekyba
2020.02.18
„Tamro“ pasirinko naujus komunikacijos planavimo partnerius 1

Vaistų mažmeninė įmonė „Tamro Lietuva“, valdanti mažmeninės prekybos prekės ženklą „Benu“, žiniasklaidos...

Rinkodara
2020.02.17
„Password 2020“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Jau septynioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos...

Rinkodara
2020.02.17
„Senukų“ pėdomis žengia ir IKEA Premium 1

Švedijos mažmeninės baldų ir namų sprendimų prekybos tinklas IKEA Lietuvoje pradeda teikti nemokamas...

Prekyba
2020.02.17
Prekybininkų komunikacijos skyriai nuolat balansuoja ties riba

Maistu prekiaujančių prekybininkų komunikacijos specialistų darbas yra specifinis ir jie nuolat sprendžia...

Rinkodara
2020.02.16
D. Runkevičius: jei turinys neatneša pardavimų, jis – beveik bevertis Premium

Kiekvieną dieną tūkstančiai naujienų portalų bei šimtai tūkstančių žmonių socialinėje medijoje kalba...

Rinkodara
2020.02.16
Influencerių reklamos žymėjimas: pliusų daugiau nei minusų

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba vykdo tolimesnę influencerių stebėseną, tačiau dar neskuba skirti baudų,...

Rinkodara
2020.02.15
„Dvigubi“ prekių ženklai: leidžia kurti tai, ką vienas bijotų Premium

Bendradarbiavimas su kūrėjais gamintojams suteikia papildomą vertę, tvirtina tie, kas pabando, ypač jeigu...

Gazelė
2020.02.14
T. Ramanauskas: „Bendro šalies įvaizdžio prasme neturime nieko per visus 30 metų“ Premium 6

Bandoma atversti naują šalies įvaizdžio lapą – reklamos agentūra „New! su partneriais kurs dešimtmečio...

Rinkodara
2020.02.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus