2019-11-26 06:45

Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys

VŽ koliažas, jame nuomonės formuotojai, kurių komunikaciją per šiuos metus stebi VVTAT.
VŽ koliažas, jame nuomonės formuotojai, kurių komunikaciją per šiuos metus stebi VVTAT.
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti gaires, kurios reglamentuos influencerių skleidžiamos reklamos socialiniuose tinkluose žymėjimą.

Inga Grinevičė, Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) Nesąžiningos komercinės veiklos ir reklamos vyr. patarėja, teigia, kad jau yra parengtas gairių projektas, kuris netrukus bus pristatytas visuomenei.

„Rengdami tyrimą išgryninome, kas yra reklama socialiniuose tinkluose, kokios žinutės bus laikomos reklama ir kaip tai turi būti žymima. Kviesime jomis vadovautis, nes jei iki šiol buvo galima save pasiteisinti, kad Reklamos įstatymas to nereglamentuoja, tai dabar visos nuostatos bus išgrynintos ir aiškesnės“, – pabrėžia I. Grinevičė.

52795
130817
52791