„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Publikuota: 2019-11-21
Dovanorama - Panorama. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Dovanorama - Panorama. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės ženklą „Dovanorama“.

Naujasis pavadinimas jau šviečia ant pastato, per šią naktį, kaip ir buvo planuota, pasikeis ir visos likusios „Panoramos“ pastato iškabos viduje ir išorėje, atitinkamai naujuoju pavadinimu rytoj startuos ir komunikacija internete, socialiniuose tinkluose.

Pasak Vilmos Banienės, UAB „Panorama LT“ Rinkodaros vadovės, kampanijos idėja kilo dar ruošiantis pernykštei Kalėdų kampanijai, tačiau įvertinus jos mastą ir sudėtingumą, nuspręsta „Dovanoramą“ palikti šiems metams.

Naujasis prekės ženklas buvo įregistruotas praėjusiais metais.

„Iki šiol „Dovanoramos“ prekės ženklo viešai dar niekur nenaudojome, tad ši kampanija bus pirmoji su juo. Tačiau jau dabar turime idėjų, kaip šį prekės ženklą galime išnaudoti ir toliau“, – kalba V. Banienė, pabrėždama, kad tai nereiškia, jog atsisako „Panoramos“ prekės ženklo – pasibaigus kampanijai raidės ir logotipai sugrįš į senąsias vietas.

„Konkurencija mūsų sektoriuje didelė, todėl čia išsiskirti, ypač Kalėdų laikotarpiu, nelengva. Be to, jaučiame aukštus lūkesčius iš nuomininkų ir lankytojų pusės – kuo gi šiemet vėl visus nustebinsime. Viliamės, kad tai neliks nepastebėta“ – kalba V. Banienė.

nuotrauka::1

Pašnekovė pabrėžia, kad dovanos prekybos centrui yra labai artima tema.

„Vieni pirmųjų startavome su kalėdinės mugės idėja prekybos centre. Tai itin pasiteisinęs sprendimas, sutraukiantis begalę skirtingų amatininkų ir prekeivių. Matome, kad lankytojai vertina netradicines dovanas, todėl stengiamės kasmet suteikti kuo didesnį pasirinkimą: nuo rankų darbo dirbinių iki komercinių dovanų. Tą šiemet pabrėžiame ir pavadinimo pokyčiu, o ir pačios „Dovanoramos“ bei „Panoramos“ sąskambis puikiai tai atspindi“, – šypsosi V. Banienė.

Kampanijos kūrybos partneriai – reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.

„Prie šios kampanijos dirbo daug skirtingų partnerių ir agentūrų, iš viso kelios dešimtys skirtingų profesionalų, todėl turėjome iššūkį rasti visiems tinkamus sprendimus, nepamesti kertinės informacijos ašies. Todėl jau nuo vasaros pradėjome periodinius visų pagrindinių partnerių susitikimus, kur kartu diskutuodavome ir ieškodavome geriausių sprendimų“, – apie procesus pasakoja V. Banienė.

Pasak jos, pats raidžių pakeitimas taip pat gana sudėtingas techninis procesas, nes vienos raidės ant fasado matmenys yra gana dideli: 3,5x2,3 metro.

„Todėl teko pasitelkti specialiąją techniką, kurios pagalba buvo sukeistos raidės. Pastato viduje turime keliasdešimt skirtingo dydžio pozicijų su „Panoramos“ užrašais – pradedant nuo automobilių aikštelės ir baigiant užrašais ant liftų ir durų. Visos šios pozicijos vardus taip pat pakeis per naktį, kaip ir buvo planuota, atsiras puslapiai „Dovanorama“ socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“, – vardina V. Banienė.

Noras išsiskirti

Ji priduria, kad su šia kampanija turi tikslą išsiskirti kalėdinio laikotarpio komunikacijoje ir tuo pačiu atkreipti dėmesį, kad „Panoramoje“ po vienu stogu rasti daugybę dovanų idėjų.

„Tikimės, kad visa tai įvertins mūsų nuolatiniai lankytojai, o visa vardo keitimo kampanija padės pritraukti ir pas mus įprastai nesilankančius pirkėjus. Žinoma, kaip ir kasmet siekiame augti verslo rodiklių prasme, todėl tikime, jog ši kampanija prisidės prie sėkmingų mūsų nuomininkų veiklos rezultatų“, – viliasi V. Banienė.

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/219?placement=

Kalėdinę prekybą centras pasitinka ne tik nauju vardu, bet ir įvairiomis šventinėmis aktyvacijomis: 13 metrų aukščio Kalėdų eglute, šalia jos įsikurs baras su įvairiais šventiniais gėrimais. Taip pat veiks minėta kalėdinė mugė, įsikursianti per du aukštus, bus siūloma nemokamą dovanų pakavimo paslauga, mažųjų kalėdinį traukinuką.

Skaičiuojama, kad „Dovanoramos“ 256 prekybos vietas siūlo per 293.300 dovanų variantų.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
12:01
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Teismo verdiktas: „Norfos mažmena“ ir „Rivona“ nubaustos pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas antradienį paskelbė, kad Konkurencijos taryba pagrįstai pripažino...

Prekyba
2020.01.14
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
„Modus Group“ energetikos verslą telkia po vienu prekės ženklu

Tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“ atsinaujinančios energetikos veiklas telkia po vienu prekės ženklu...

Rinkodara
2020.01.14
Tarp dažniausių pažeidėjų – žaislų importuotojai ir platintojai

2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba išnagrinėjo 50 bylų dėl Lietuvos rinkoje nustatytų...

Prekyba
2020.01.13
„Rimi Baltic“ stabdo produkcijos pirkimą iš „Grigeo“ 15

Remdamasi Lietuvos teisėsaugos institucijų ir pačios „Grigeo“ patvirtinta informacija apie neteisėtus...

Prekyba
2020.01.13
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
„John Lewis“ vadovė traukiasi po prastos kalėdinės prekybos

Paula Nickolds, Didžiosios Britanijos prekybininkės „John Lewis“ vykdomoji direktorė, traukiasi po...

Prekyba
2020.01.13
Pasitraukus „MailChimp“, lietuvių „Omnisend“ patrigubino pajamas Premium 1

Integruotos rinkodaros bendrovė „Omnisend“ pernai gavo apie tris kartus daugiau pajamų nei 2018 m. Įmonės...

Paslaugos
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Kaip įtikti klientui šiandien

Anksčiau buvo teigiama, kad užtenka sukurti gerą produktą ar paslaugą, šiek tiek pasireklamuoti, ir verslą...

Gazelė
2020.01.12
Uždaras ratas: vartotojų patiklumas ar e. prekybininkų pinklės

Gavus daugiau nei 200 vartotojų skundų, buvo užblokuota prieiga prie UAB „Vikvaldos prekyba“ internetinės...

Prekyba
2020.01.11
Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio 2

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip...

Rinkodara
2020.01.11
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
Dulkės nuo „Grigeo“ krizės plano nupūstos nebuvo Premium 1

Popieriaus gamybos „Grigeo“, kurios antrinė įmonė Klaipėdoje įtariama nevalytomis nuotekomis ilgą laiką...

Rinkodara
2020.01.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau