„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Publikuota: 2019-11-21
Dovanorama - Panorama. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Dovanorama - Panorama. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės ženklą „Dovanorama“.

Naujasis pavadinimas jau šviečia ant pastato, per šią naktį, kaip ir buvo planuota, pasikeis ir visos likusios „Panoramos“ pastato iškabos viduje ir išorėje, atitinkamai naujuoju pavadinimu rytoj startuos ir komunikacija internete, socialiniuose tinkluose.

Pasak Vilmos Banienės, UAB „Panorama LT“ Rinkodaros vadovės, kampanijos idėja kilo dar ruošiantis pernykštei Kalėdų kampanijai, tačiau įvertinus jos mastą ir sudėtingumą, nuspręsta „Dovanoramą“ palikti šiems metams.

Naujasis prekės ženklas buvo įregistruotas praėjusiais metais.

„Iki šiol „Dovanoramos“ prekės ženklo viešai dar niekur nenaudojome, tad ši kampanija bus pirmoji su juo. Tačiau jau dabar turime idėjų, kaip šį prekės ženklą galime išnaudoti ir toliau“, – kalba V. Banienė, pabrėždama, kad tai nereiškia, jog atsisako „Panoramos“ prekės ženklo – pasibaigus kampanijai raidės ir logotipai sugrįš į senąsias vietas.

„Konkurencija mūsų sektoriuje didelė, todėl čia išsiskirti, ypač Kalėdų laikotarpiu, nelengva. Be to, jaučiame aukštus lūkesčius iš nuomininkų ir lankytojų pusės – kuo gi šiemet vėl visus nustebinsime. Viliamės, kad tai neliks nepastebėta“ – kalba V. Banienė.

nuotrauka::1

Pašnekovė pabrėžia, kad dovanos prekybos centrui yra labai artima tema.

„Vieni pirmųjų startavome su kalėdinės mugės idėja prekybos centre. Tai itin pasiteisinęs sprendimas, sutraukiantis begalę skirtingų amatininkų ir prekeivių. Matome, kad lankytojai vertina netradicines dovanas, todėl stengiamės kasmet suteikti kuo didesnį pasirinkimą: nuo rankų darbo dirbinių iki komercinių dovanų. Tą šiemet pabrėžiame ir pavadinimo pokyčiu, o ir pačios „Dovanoramos“ bei „Panoramos“ sąskambis puikiai tai atspindi“, – šypsosi V. Banienė.

Kampanijos kūrybos partneriai – reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.

„Prie šios kampanijos dirbo daug skirtingų partnerių ir agentūrų, iš viso kelios dešimtys skirtingų profesionalų, todėl turėjome iššūkį rasti visiems tinkamus sprendimus, nepamesti kertinės informacijos ašies. Todėl jau nuo vasaros pradėjome periodinius visų pagrindinių partnerių susitikimus, kur kartu diskutuodavome ir ieškodavome geriausių sprendimų“, – apie procesus pasakoja V. Banienė.

Pasak jos, pats raidžių pakeitimas taip pat gana sudėtingas techninis procesas, nes vienos raidės ant fasado matmenys yra gana dideli: 3,5x2,3 metro.

„Todėl teko pasitelkti specialiąją techniką, kurios pagalba buvo sukeistos raidės. Pastato viduje turime keliasdešimt skirtingo dydžio pozicijų su „Panoramos“ užrašais – pradedant nuo automobilių aikštelės ir baigiant užrašais ant liftų ir durų. Visos šios pozicijos vardus taip pat pakeis per naktį, kaip ir buvo planuota, atsiras puslapiai „Dovanorama“ socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“, – vardina V. Banienė.

Noras išsiskirti

Ji priduria, kad su šia kampanija turi tikslą išsiskirti kalėdinio laikotarpio komunikacijoje ir tuo pačiu atkreipti dėmesį, kad „Panoramoje“ po vienu stogu rasti daugybę dovanų idėjų.

„Tikimės, kad visa tai įvertins mūsų nuolatiniai lankytojai, o visa vardo keitimo kampanija padės pritraukti ir pas mus įprastai nesilankančius pirkėjus. Žinoma, kaip ir kasmet siekiame augti verslo rodiklių prasme, todėl tikime, jog ši kampanija prisidės prie sėkmingų mūsų nuomininkų veiklos rezultatų“, – viliasi V. Banienė.

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/219?placement=

Kalėdinę prekybą centras pasitinka ne tik nauju vardu, bet ir įvairiomis šventinėmis aktyvacijomis: 13 metrų aukščio Kalėdų eglute, šalia jos įsikurs baras su įvairiais šventiniais gėrimais. Taip pat veiks minėta kalėdinė mugė, įsikursianti per du aukštus, bus siūloma nemokamą dovanų pakavimo paslauga, mažųjų kalėdinį traukinuką.

Skaičiuojama, kad „Dovanoramos“ 256 prekybos vietas siūlo per 293.300 dovanų variantų.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Meno aukcionai rodo sveikos rinkos požymius Premium

Gruodžio 5 ir 6 d. Vilniuje vyko du meno kūrinių aukcionai, leidę pasitikrinti, kur link krypsta antrinė meno...

Laisvalaikis
2019.12.09
L. Šiautkulis: jei žinai, kad sprendimas bus sėkmingas, greičiausiai jau pavėlavai

Dėliojant savo verslų ateities scenarijus, nevalia pamiršti, kad jau dabar vartotojas nori viską rinktis...

Rinkodara
2019.12.09
„Iki“ komunikacijos partneriais pasirinko „Publicum“  1

Prekybos tinklas „Iki“ šiandien pradeda bendradarbiavimą su konkurso būdu pasirinktais naujais komunikacijos...

Rinkodara
2019.12.09
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
Tyrimas: tik 8% jaučiasi užtikrintai rinkdami dovanas  

Dovanas išrinkti daugeliui analizės, paieškų ir eksperto vertas darbas, tuo tarpu gaunant jos dažniausiai...

Prekyba
2019.12.07
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
„Čepkelių nealkoholinė netrauktinė“ sujudino rinką, pradėti dar 4 tyrimai 4

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) šiandien viešai nagrinėjo „Vilniaus degtinės“...

Rinkodara
2019.12.05
„Idea Prima“ ir „Fabula“ grįžo su tarptautiniais apdovanojimais

Dvi Lietuvos komunikacijos agentūros iš didžiausio Europos ryšių su visuomene apdovanojimų konkurso „European...

Rinkodara
2019.12.02
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
TV3 – su nauju prekės ženklu 3

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekės...

Rinkodara
2019.12.01
Sostinės gatvėse – ne tik šventinis traukinukas, bet ir IKEA autobusas

Nuo rytojaus sostinės gatvėmis kursuos IKEA Kalėdų autobusas, keleivius nemokamai vešiantis maršrutu nuo...

Rinkodara
2019.12.01
„Go Vilnius“ sostinę reklamuoja pasitelkusi „Tele2“ šventinę reklamą

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ į oficialią miesto komunikaciją įtraukė...

Rinkodara
2019.11.30
„Pigu.lt“: lankytojų srautas per juodąjį penktadienį išaugo 50%

UAB „Pigu“ valdomų e. parduotuvių rezultatai rodo, kad per dvi savaites iki šios dienos trukusį išpardavimą...

Prekyba
2019.11.29
E. parduotuvėms „Femina Clothes“ ir „Riešutaujam“ skirtos baudos

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė sankcijas MB „Riešutaujam“ ir UAB „Stirna“, valdančiai...

Prekyba
2019.11.29
„Google“ veiklą vėl skundžia dėl nesąžiningos konkurencijos

Daugiau nei 40 Europos prekybos paslaugų įmonių vėl meta šešėlį „Google“ valdančiai „Alphabet“ dėl...

Rinkodara
2019.11.29
Parduodamos viešbučio patalpos pavirto ne butais, o baudomis 3

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas atmetė bendrovių „NT partneriai“ bei „Karolinos turas“...

Rinkodara
2019.11.27
Adaptacija reklamose: svarbus ne laiko veiksnys, o aktuali žinutė Premium

Šiemetinė prekybos tinklo „Iki“ kalėdinė reklama – didžiausios prekybininkės akcininkės „Rewe“ 2017 m.

Rinkodara
2019.11.27
R. Berankio pergalė ginče su bendrove „Birštono mineraliniai vandenys“

Kauno apygardos teismas patenkino tenisininko Ričardo Berankio ieškinį ir priteisė jam iš bendrovės „Birštono...

Rinkodara
2019.11.26
„Iki“ su e. prekyba žengia į Kauną 2

Prekybos tinklas „Iki“, spalio viduryje pasiūlęs išbandyti elektroninę prekybą Vilniuje, šią naujovę pristato...

Prekyba
2019.11.26
Buvęs „Laisvės TV“ vadovas jungiasi prie „Delfi TV“ komandos

„Delfi TV“ plėtros vadovo pareigas nuo kitos savaitės pradeda eiti Mykolas Markauskas, neseniai pasitraukęs...

Rinkodara
2019.11.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau