IKEA nuotraukų istorija: atsakas neeiliniam pirkėjų pokštui parduotuvėje

Publikuota: 2018-11-24
Ant parduotuvės sienų nugulė ir 22 Kristinos Mažeikytės, IKEA Rinkodaros vadovė Baltijos šalims šeimos nuotraukos. Rimgaudo Budrio nuotr.
svg svg
Ant parduotuvės sienų nugulė ir 22 Kristinos Mažeikytės, IKEA Rinkodaros vadovė Baltijos šalims šeimos nuotraukos. Rimgaudo Budrio nuotr.

Praėjusią savaitę jauna vilniečių pora iškrėtė pokštą ir sostinės IKEA parduotuvėje esančias įrėmintas nuotraukas pakeitė savo asmeninėmis. IKEA darbuotojai į iššūkį atsakė visuose rėmeliuose eksponuodami savo asmenines nuotraukas.

„Jaunuolių pora rašė, jog IKEA parduotuvėje visas nuotraukas pakeitė savomis, siekdami, kad eksponuojamos fotografijos būtų originalios. Tačiau ši pora nežinojo, jog nuotraukos IKEA kambariuose nėra atsitiktinės“, – situaciją aiškina Kristina Mažeikytė, IKEA Rinkodaros vadovė Baltijos šalims. Pasak jos, dalis IKEA kambariuose naudojamų fotografijų yra asmeninės, sukurtos darbuotojų. Kita dalis yra atrinktos iš IKEA archyvų pagal ekspozicinių kambarių scenarijus, pavyzdžiui, jeigu interjeras sukurtas vyresnio amžiaus porai, tai visos nuotraukos šiame kambaryje būtent tai ir atspindės.

Renata Dante, IKEA ryšių su visuomene Baltijos šalyse vadovė, nusišypso, teigdama, kad ši situacija neeilinė: „Nieko panašaus kitose šalyse tinklo parduotuvėse nebuvo nutikę. Būna, kad lankytojai per pietus užnūsta parduotuvės lovose, tačiau su tokiu eksperimentu susiduriame pirmą kart“.

Paklausta, kaip jaunuolių pora sugebėjo pakeisti visas parduotuvės nuotraukas nepastebėti personalo, ji teigia, kad vienoje iš erdvių darbuotojai pamatė jaunuolius, tačiau jie pasakė, kad nori įsijausti į namų erdvę labiau ir kolegos labai netrukdė.

„IKEA darbuotojai siekia, kad pirkėjų apsilankymas būtų kuo malonesnis, todėl stengiasi daugelyje situacijų būti geranoriški. Kita vertus, po šio atvejo personalas bus dar atidesnis, nes siekiame užtikrinti ne tik pirkėjų patogumą, tačiau ir prekių bei lankytojų saugumą“, – teigia p. Dantė.

Skaičiuojama, kad sostinės IKEA yra beveik 600 nuotraukų, tiek jų yra dabar pakeista darbuotojų ir jų šeimų akimirkomis.

„Į neįprastą projektą įsitraukė kelios dešimtys IKEA darbuotojų“, – skaičiuoja p. Mažeikytė. Originalios darbuotojų nuotraukos IKEA parduotuvėje Vilniuje bus eksponuojamos savaitę. Po to fotografijos bus pakeistos į įprastas nuotraukas.

Jaunuolių pora buvo pakeitusi per 100 sostinės IKEA nuotraukų.

nuotrauka::1

.

FOTOGALERIJA IKEA nuotraukos. (14 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Apdovanoti geriausi komunikacijos projektai, Metų agentūra – „Bosanova“

Metinio komunikacijos profesionalų renginio „PR Impact Awards 2021“ metu paskelbti ir apdovanoti geriausi per...

Rinkodara
2021.06.10
Naujas „Bennet Distributors“ pavadinimas – „Amber Distribution“

Alkoholinių gėrimų platinimo bendrovė „Bennet Distributors“ perima savo akcininkės „Amber Beverage Group“...

Prekyba
2021.06.10
Lietuvių ženklodaros darbas pripažintas geriausiu pasaulyje

Jubiliejiniuose, 100-ąjį kartą rengtuose, prestižiniuose ADC (Art Directors Club) kūrybinių disciplinų...

Rinkodara
2021.06.10
Maisto atliekos tirpdo pelną ir skatina naujų sprendimų paiešką Premium

Maisto likučiai parduotuvių lentynose ir sandėliuose yra ne tik prekybininkams nuostolius kurianti problema,...

Prekyba
2021.06.10
„Facebook“ atstovai – „Httpool“ – Lietuvoje auga kaip ant mielių Premium 2

Socialinių tinklų partnerei „Httpool“ priklausančios „Httpool Lithuania“ agentūros pajamos per 2020-uosius...

Rinkodara
2021.06.10
„Pigu“ grupės komunikacija pradėjo rūpintis N. Mikalajūnas

Prekybos centras internete „Pigu“ pradėjo bendradarbiauti su komunikacijos agentūra „Intuit Communications“,...

Rinkodara
2021.06.09
„Peek&Cloppenburg“: metų pradžia buvo sunki, bet augsime  Premium

Vokietijos drabužių ir aksesuarų prekybos bendrovė „Peek&Cloppenburg“, pernai Lietuvoje pardavusi prekių už...

Prekyba
2021.06.09
Ž. Fomova: nuo balandžio matome spyruoklės efektą Premium

Didžiausios lauko reklamos agentūros „JCDecaux Lietuva“ pardavimai pandemijos metais sumenko bemaž 25%,...

Rinkodara
2021.06.09
„Epso-G“ komunikacijai vadovauja A. Bubnelis 4

Valstybės valdomo energetikos holdingo „Epso-G“ komunikacijai nuo pirmadienio vadovauja Antanas Bubnelis, iki...

Vadyba
2021.06.07
Dvigubai pernai augusi „Eurovaistinių“ e. platformos valdytoja žengia į Lenkiją Premium

Elektronines vaistines Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje valdanti UAB „Azeta“ atidarė e. kosmetikos ir maisto...

Prekyba
2021.06.07
Prancūzija „Google“ skyrė 220 mln. Eur baudą

Prancūzijos konkurencijos priežiūros tarnyba „Google“ skyrė 220 mln. Eur baudą už piktnaudžiavimą...

Rinkodara
2021.06.07
Daržovių prekybos didmenininkė „Domeina“ pernai didino pelningumą Premium

Didmeninės prekybos UAB „Domeina“, turinti 72,04% daržovių augintojos „Kietaviškių gausos“ akcijų, pardavimo...

Prekyba
2021.06.07
„Aprangos“ grupė pertvarko prabangos parduotuvių tinklą: pokyčiai apima „Burberry“ ir „Hugo Boss“  Premium

Beveik dešimtmetį sostinės Rotušės aikštėje veikusios britų prabangos mados namų „Burberry“ parduotuvės...

Prekyba
2021.06.07
Teismas: „Vilniaus degtinė“ teisingai nubausta už „Čepkelių“ trauktinės reklamą 4

Prancūzijos koncerno „Marie Brizard Wine & Spirits“ grupės alkoholio gamybos bendrovė „Vilniaus degtinė“...

Rinkodara
2021.06.07
Kauno „Akropolio“ valdytoja šiemet nesitiki pajamų augimo  2

Vokietijos kapitalo Kauno prekybos centro „Akropolis“ valdytojos bendrovės „Kauno audinių projektas“ pajamos...

Prekyba
2021.06.07
Kauno „Megos“ ir Vilniaus „Banginio“ valdytojos apyvarta pernai smuko iki 20 mln. Eur 

Kauno prekybos centrą „Mega“ ir Vilniaus „Banginį“ valdančios  bendrovės „Baltic shopping centers“ apyvarta...

Prekyba
2021.06.07
„Ober-Haus“ ir „Aruodas.lt“ ginčas: kiek galima kelti skelbimų kainas? Premium 38

Nekilnojamojo turto (NT) brokeriai ir skelbimų portalų valdytoja nesutaria, ar pastaroji, užimdama didžiąją...

Statyba ir NT
2021.06.07
A. Baranauskas: apie ambasadorystę ir pamokas „Tele2“

Andrius Baranauskas, pasitraukęs iš telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ korporacinės komunikacijos...

Rinkodara
2021.06.06
Fantazijos reikalas: menas įmanomas ir ant šaldytuvo Premium

Riboto leidimo gaminiai – neretas prekių ženklų pasirinkimas. Tiesa, dažniau šio sprendimo imasi greito...

Rinkodara
2021.06.05
Metų CMO titulas – „Nord Security“ rinkodaros vadovei T. Sabaliauskienei 3

Stipriausios metų rinkodaros vadovės titulą „Metų CMO’21“ pelnė „Nord Security“ rinkodaros vadovė Toma...

Rinkodara
2021.06.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku