IKEA nuotraukų istorija: atsakas neeiliniam pirkėjų pokštui parduotuvėje

Publikuota: 2018-11-24
Ant parduotuvės sienų nugulė ir 22 Kristinos Mažeikytės, IKEA Rinkodaros vadovė Baltijos šalims šeimos nuotraukos. Rimgaudo Budrio nuotr.
svg svg
Ant parduotuvės sienų nugulė ir 22 Kristinos Mažeikytės, IKEA Rinkodaros vadovė Baltijos šalims šeimos nuotraukos. Rimgaudo Budrio nuotr.

Praėjusią savaitę jauna vilniečių pora iškrėtė pokštą ir sostinės IKEA parduotuvėje esančias įrėmintas nuotraukas pakeitė savo asmeninėmis. IKEA darbuotojai į iššūkį atsakė visuose rėmeliuose eksponuodami savo asmenines nuotraukas.

„Jaunuolių pora rašė, jog IKEA parduotuvėje visas nuotraukas pakeitė savomis, siekdami, kad eksponuojamos fotografijos būtų originalios. Tačiau ši pora nežinojo, jog nuotraukos IKEA kambariuose nėra atsitiktinės“, – situaciją aiškina Kristina Mažeikytė, IKEA Rinkodaros vadovė Baltijos šalims. Pasak jos, dalis IKEA kambariuose naudojamų fotografijų yra asmeninės, sukurtos darbuotojų. Kita dalis yra atrinktos iš IKEA archyvų pagal ekspozicinių kambarių scenarijus, pavyzdžiui, jeigu interjeras sukurtas vyresnio amžiaus porai, tai visos nuotraukos šiame kambaryje būtent tai ir atspindės.

Renata Dante, IKEA ryšių su visuomene Baltijos šalyse vadovė, nusišypso, teigdama, kad ši situacija neeilinė: „Nieko panašaus kitose šalyse tinklo parduotuvėse nebuvo nutikę. Būna, kad lankytojai per pietus užnūsta parduotuvės lovose, tačiau su tokiu eksperimentu susiduriame pirmą kart“.

Paklausta, kaip jaunuolių pora sugebėjo pakeisti visas parduotuvės nuotraukas nepastebėti personalo, ji teigia, kad vienoje iš erdvių darbuotojai pamatė jaunuolius, tačiau jie pasakė, kad nori įsijausti į namų erdvę labiau ir kolegos labai netrukdė.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„IKEA darbuotojai siekia, kad pirkėjų apsilankymas būtų kuo malonesnis, todėl stengiasi daugelyje situacijų būti geranoriški. Kita vertus, po šio atvejo personalas bus dar atidesnis, nes siekiame užtikrinti ne tik pirkėjų patogumą, tačiau ir prekių bei lankytojų saugumą“, – teigia p. Dantė.

Skaičiuojama, kad sostinės IKEA yra beveik 600 nuotraukų, tiek jų yra dabar pakeista darbuotojų ir jų šeimų akimirkomis.

„Į neįprastą projektą įsitraukė kelios dešimtys IKEA darbuotojų“, – skaičiuoja p. Mažeikytė. Originalios darbuotojų nuotraukos IKEA parduotuvėje Vilniuje bus eksponuojamos savaitę. Po to fotografijos bus pakeistos į įprastas nuotraukas.

Jaunuolių pora buvo pakeitusi per 100 sostinės IKEA nuotraukų.

nuotrauka::1

.

FOTOGALERIJA IKEA nuotraukos. (14 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

„Maxima grupės“ įsigijimas Lenkijoje: „Stokrotka“ perka dar keturiolika parduotuvių

Mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“ sudarė sutartį, pagal kurią rengiamasi perimti 14-a maisto...

Prekyba
2022.06.30
„ACME grupės“ grynasis pelnas – 19,3 mln. Eur, per metus šoktelėjo dukart

Vienos didžiausių Baltijos šalyse didmeninės prekybos e. įrenginiais, filmais ir kitomis verslo sritimis...

Prekyba
2022.06.30
„Snapchat“ pristato mokamą prenumeratos paslaugą

Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytoja „Snap“ trečiadienį pranešė, kad išleidžia mokamą paslaugų planą...

Inovacijos
2022.06.30
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 5

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 12

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku