IKEA nuotraukų istorija: atsakas neeiliniam pirkėjų pokštui parduotuvėje

Publikuota: 2018-11-24
Ant parduotuvės sienų nugulė ir 22 Kristinos Mažeikytės, IKEA Rinkodaros vadovė Baltijos šalims šeimos nuotraukos. Rimgaudo Budrio nuotr.
Ant parduotuvės sienų nugulė ir 22 Kristinos Mažeikytės, IKEA Rinkodaros vadovė Baltijos šalims šeimos nuotraukos. Rimgaudo Budrio nuotr.

Praėjusią savaitę jauna vilniečių pora iškrėtė pokštą ir sostinės IKEA parduotuvėje esančias įrėmintas nuotraukas pakeitė savo asmeninėmis. IKEA darbuotojai į iššūkį atsakė visuose rėmeliuose eksponuodami savo asmenines nuotraukas.

„Jaunuolių pora rašė, jog IKEA parduotuvėje visas nuotraukas pakeitė savomis, siekdami, kad eksponuojamos fotografijos būtų originalios. Tačiau ši pora nežinojo, jog nuotraukos IKEA kambariuose nėra atsitiktinės“, – situaciją aiškina Kristina Mažeikytė, IKEA Rinkodaros vadovė Baltijos šalims. Pasak jos, dalis IKEA kambariuose naudojamų fotografijų yra asmeninės, sukurtos darbuotojų. Kita dalis yra atrinktos iš IKEA archyvų pagal ekspozicinių kambarių scenarijus, pavyzdžiui, jeigu interjeras sukurtas vyresnio amžiaus porai, tai visos nuotraukos šiame kambaryje būtent tai ir atspindės.

Renata Dante, IKEA ryšių su visuomene Baltijos šalyse vadovė, nusišypso, teigdama, kad ši situacija neeilinė: „Nieko panašaus kitose šalyse tinklo parduotuvėse nebuvo nutikę. Būna, kad lankytojai per pietus užnūsta parduotuvės lovose, tačiau su tokiu eksperimentu susiduriame pirmą kart“.

Paklausta, kaip jaunuolių pora sugebėjo pakeisti visas parduotuvės nuotraukas nepastebėti personalo, ji teigia, kad vienoje iš erdvių darbuotojai pamatė jaunuolius, tačiau jie pasakė, kad nori įsijausti į namų erdvę labiau ir kolegos labai netrukdė.

„IKEA darbuotojai siekia, kad pirkėjų apsilankymas būtų kuo malonesnis, todėl stengiasi daugelyje situacijų būti geranoriški. Kita vertus, po šio atvejo personalas bus dar atidesnis, nes siekiame užtikrinti ne tik pirkėjų patogumą, tačiau ir prekių bei lankytojų saugumą“, – teigia p. Dantė.

Skaičiuojama, kad sostinės IKEA yra beveik 600 nuotraukų, tiek jų yra dabar pakeista darbuotojų ir jų šeimų akimirkomis.

„Į neįprastą projektą įsitraukė kelios dešimtys IKEA darbuotojų“, – skaičiuoja p. Mažeikytė. Originalios darbuotojų nuotraukos IKEA parduotuvėje Vilniuje bus eksponuojamos savaitę. Po to fotografijos bus pakeistos į įprastas nuotraukas.

Jaunuolių pora buvo pakeitusi per 100 sostinės IKEA nuotraukų.

nuotrauka::1

.

FOTOGALERIJA IKEA nuotraukos. (14 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau